حضور معروف‌ترین خیابان جهان در فرودگاه چانگی

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
حضور معروف‌ترین خیابان جهان در فرودگاه چانگی

خیابان کنجد یا سِسِمی، یک مجموعه‌ی تلویزیونی معروف و محبوب آمریکایی مخصوص کودکان است که افراد زیادی در دنیا با آن خاطره دارند. 

ماجراها و سرگرمی‌های تعاملی برای همه‌ی افرادشگفتی‌های فرودگاه چانگی، سنگاپور، را با گروه دوست‌داشتنی خیابان سِسِمی (Sesame Street) کشف کنید! امسال، با فرا رسیدن تعطیلات دانش آموزان در ماه‌های مارس، ژوئن و سپتامبر، کارناول «چانگی عاشق کودکان است» (Changi Loves Kids) مجموعه‌ای از شگفتی‌ها و بازی‌های کودکانه برای کودکان تدارک دیده است. شخصیت‌های خیابان سسمی، المو (Elmo)، غول شیرینی (Cookie Monster) پرنده‌ی بزرگ (Big Bird)، ابی کدبی (Abby Cadabby) و اسکار گروچ (Oscar the Grouch)، با بازی‌های تعاملی و جذاب تلاش می‌کنند تا مسافران و بازدیدکنندگان فرودگاه را به سفری سرگرم‌کننده و اکتشافی ببرند.

این کارناوال اولین برنامه از خیابان سسمی در آسیا است که در نمایشگاه «خیابان سسمی» (از ۹ مارس تا ۱ مه) در ترمینال ۳، زیرزمین ۲ اجرا می‌شود که دارای منطقه‌های تفریحی و صحنه‌های محبوبی از این مجموعه تلویزیونی دوست‌داشتنی است. بچه‌ها همه‌ی سرگرمی‌هایی را که برای یک روز خوب لازم دارند، از بازی با اسکار گروچ گرفته تا عکس گرفتن در آشیانه‌ی پرنده‌ی بزرگ، در این نمایشگاه در اختیار دارند!

آن‌ها می‌توانند با شخصیت‌های «خیابان سسمی» به زمین بازی بادی در چانگی بروند و جست‌وخیز کنند. یک سرسره با ارتفاع ۴٫۷ متر در این زمین بازی وجود دارد که با گذشتن از موانع بادی مثل تونل‌ها، نردبان و یک دیوار صعود، به یک گودال بزرگ پر از توپ‌های رنگی منتهی می‌شود. این زمین بازی بادی ۳۰ متری از تاریخ ۹ مارس تا ۸ آوریل در سالن خروج ترمینال ۳ در دسترس است و سپس، از ۲۵ مه تا ۱ ژوئیه به ترمینال ۴ منتقل می‌شود. 

فرودگاه چانگی

کلکسیونی از شخصیت‌های خیابان سسمی در «چانگی عاشق کودکان است»

علاوه بر این، کودکان می‌توانند به عنوان یادگاری از زمانی که در دوست‌داشتنی‌ترین خیابان جهان گذرانده‌اند، گذرنامه‌ی این منطقه را با تمبرهایی مربوط به ماجراهایی که پشت سر گذرانده‌اند دریافت کنند. به «غول شیرینی» کمک کنند تا راه خودش را در اطراف فرودگاه چانگی پیدا کند و امتیاز لازم برای شرکت در نمایشگاه خیابان سسمی در ماه ژوئن را به دست آورند و اگر بتوانند کل ماجراهای مربوط به این خیابان را از ماه مارس تا اکتبر پشت سر بگذارند، هدیه‌ی ویژه‌ای دریافت کنند!

از تاریخ ۹ مارس، در صورت حضور بچه‌ها در رستوران‌ها یا باجه‌ی اطلاعات یا خدمات مشتری در محیط‌های عمومی ترمینال‌های ۱، ۲، ۳ و ۴، کتابچه‌های رنگ‌آمیزی و برچسب‌هایی را از مجموعه‌ای از شخصیت‌های خیابان سسمی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی دیگر دریافت می‌کنند.

جیمز فونگ، نایب رئیس کمپانی «Landed Concession» در گروه فرودگاه چانگی گفت:

با استفاده از طرح ابتکاری «چانگی عاشق کودکان است»، می‌خواهیم این فرودگاه را به مقصدی برای خرید، غذا خوردن و بازی خانواده‌ها تبدیل کنیم. خیابان سسمی بخش بزرگی از خاطرات دوران کودکی بسیاری از ما را تشکیل داده است و ما درس‌های زیادی از این شخصیت‌های دوست‌داشتنی یاد گرفتیم.

مفتخریم که با خیابان سسمی همکاری می‌کنیم تا فضاهای سرگرم‌کننده، دلسوزانه و تعاملی برای کودکان‌مان ایجاد کنیم که همچنین، خوشی‌های نوستالژیکی برای والدین آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه