اعلام مقاصد جدید هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
اعلام مقاصد جدید هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین

اکبر الباکر، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی قطر، در نمایشگاه گردشگری ITB برلین، جزئیات گسترش طرح‌های این هواپیمایی را در اختیار عموم قرار داده است.

شرکت هواپیمایی قطر در نمایشگاه گردشگری ITB برلین، از ۱۶ مقصد جدید سفر خود در دو سال آینده، رونمایی کرده است.

در کنفرانس خبری شرکت هواپیمایی قطر، با حضور بیش از ۲۰۰ رسانه بین‌المللی خبری، الباکر، مدیر اجرایی این شرکت، خبر از اضافه شدن چندین مقصد سفر جدید هواپیماهای این شرکت، در جهان و همچنین طرح‌های گسترش پیشرو داده است. وی همچنین اعلام کرد شرکت هواپیمایی قطر، اولین شرکت هواپیمایی خاورمیانه خواهد بود که پرواز مستقیم به لوکزامبورگ خواهد داشت.

از دیگر مقاصد جدید سفر قطر ایرلاین می‌توان به لندن گتویک (Gatwick) در انگلستان، کاردیف (Cardiff) در انگلستان، لیسبون در پرتغال، والتا (Valletta) در مالت، تالین (Tallinn)، پایتخت کشور استونی، سیبو (Cebu) و داوائو (Davao) در فیلیپین، لانگکاوی (Langkawi) در مالزی، دانانگ (Da Nang) در ویتنام، بدروم، آنتالیا و هاتای در ترکیه، میکونوس (Mykonos) و تسالونیکی (Thessaloniki) در یونان و مالاگا در اسپانیا اشاره کرد.

در ادامه باید بگوییم پروازهای ورشو، هانوی، شهر هوشی‌مین، پراگ و کیف به دو برابر و پروازهای مادرید، بارسلونا و مالدیو به سه برابر گذشته، افزایش خواهند یافت.

الباکر گفت:

شرکت هواپیمایی قطر، از اعلام طرح‌های گسترش و توسعه خود به همراه مقاصد جدید اضافه شده به شبکه جهانی ما در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، بسیار هیجان زده و مفتخر است.

این، یک بازتاب مستقیم از تعهد ما به بردن مسافرانمان به هر گوشه‌ای از جهان با سفری با کیفیت و آسان، برای آن‌ها است.

ما به ادامه گسترش رشد استراتژی‌های بلند پروازانه خود، متعهد هستیم تا بتوانیم انتخاب‌ها و گزینه‌های سفر متعددی را برای مشتریانمان فراهم کنیم و آن‌ها را به هر کجای این جهان که دوست دارند، ببریم.

وی قاطعانه، در مورد عدم اجازه تردد هوایی برای شرکت‌های هواپیمایی قطر، اینچنین سخن گفت:

در طول این محدودیت‌ها، شرکت هواپیمایی قطر، به گسترش خود ادامه داد و لحظه‌ای از تلاش، دست برنداشت.

ما کشور خودمان را تامین کردیم و به عنوان یک ملت، امروز، مغرورتر از گذشته هستیم.

محدودیت‌ها، حکومت کشور من را قوی‌تر ساخت.

امروز، ما به نسبت ۹ ماه گذشته مستقل‌تر هستیم.

ما مبارزان خوبی هستیم و شرکت هواپیمایی قطر، به توسعه خود ادامه خواهد داد و پرچم کشور ما را در تمامی جهان، به اهتزاز در خواهد آورد.

در این نمایشگاه، از دیگر طرح‌های توسعه در سال آینده، از جمله برنامه‌های پشتیبانی ورزشی شرکت هواپیمایی، سخن گفته شد.

شرکت هواپیمایی قطر، هم‌اکنون، با بازتاب ارزش‌های ورزشی از جمله گرد هم آوردن مردم که پیام اصلی شرکت هواپیمایی قطر نیز است (به همه جا، با هم برویم)، اسپانسر رسمی بسیاری از رویدادهای ورزشی سطح بالای جهانی از جمله، جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ در روسیه، جام جهانی فیفا ۲۰۲۲ در قطر و جام باشگاه‌های فوتبال جهان، است.

شرکت هواپیمایی قطر، اخیرا در آشیانه اصلی خود، فرودگاه بین‌المللی حمد (HIA)، ناوگانی مدرن با بیش از ۲۰۰ هواپیما را به کار گرفته است. در  ماه گذشته، هواپیمای ایرباس A350-1000 به ناوگان شرکت هواپیمایی قطر (اولین خریدار این هواپیما در جهان)، اضافه شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه