انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان بهترین فرودگاه جهان

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
انتخاب فرودگاه CSIA بمبئی به عنوان بهترین فرودگاه جهان

فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) در بمبئی به افتخار جدیدی در عرصه‌ی کیفیت خدمات‌رسانی به مشتری دست یافت.

شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) امروز اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) که توسط GVK MIAL اداره و مدیریت می‌شود، به عنوان بهترین فرودگاه در مراسم جوایز کیفیت خدمات فرودگاهی ۲۰۱۷ (ASQ) در زمینه‌ی تجربه‌ی مشتری معرفی شد.

این جایزه که بر اساس نظرات میلیون‌ها مسافری که در نظرسنجی انجام شده توسط ACI، انجمن تجاری متشکل از ۱۹۵۳ فرودگاه عضو در ۱۷۶ کشور اهدا می‌شود، نشان‌دهنده‌ی برتری فرودگاه بمبئی در پارامترهای خدماتی است که در راستای برآورده‌سازی نیازهای مسافران انجام می‌شود.

مسافران در همه‌ی فرودگاه‌های بین‌المللی در یک نظرسنجی که بخشی از برنامه جهانی ACI بود شرکت کرده و نظرات‌شان را در مورد ۳۴ شاخص عملکردی مهم، شامل دسترسی به فرودگاه، بازرسی، نظارت امنیتی، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها اعلام کردند.

این دستاورد که بزرگ‌ترین موفقیت در صنعت حمل و نقل هوایی به شمار می‌آید، مدرکی دال بر تعهد غیرقابل انکار GVK MIAL نسبت به انجام عملیات با رویکردی است که تضمین‌کننده‌ی کارآیی، ایمنی و اطمینان باشد. این جایزه، تلاش‌های شرکت برای ارائه‌ی محیطی در سطح جهانی برای همه‌ی مسافرانی که از این فرودگاه ترانزیت می‌شوند، را ثابت می‌کند.

دکتر ردی، موسس و رئیس GVK، در این مراسم گفت:

ما مفتخریم که این جایزه را دریافت می‌کنیم. در سال ۲۰۰۷، زمانی که عملیات کامل فرودگاه را به دست گرفتیم، امتیاز ASQ ما ۳٫۵۳ بود و طی ده سال توانستیم آن را به ۴٫۹۹ از ۵ برسانیم. این نشان‌دهنده‌ی کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۲۰۱۷ به بیش از ۴۶,۰۰۰,۰۰۰ (چهل و شش میلیون) مسافر توسط ۳۰۰,۰۰۰ (سیصد هزار) نفر از کارکنان فرودگاه، شامل CISF، گمرک، تیم‌های مهاجرت، کارکنان خطوط هوایی، گروه‌های F & B و فروش، واحدهای تعمیر و نگهداری و کارمندانی است که ماموریت دارند کیفیت خدمات را همچنان افزایش دهند.

دکتر ردی افزود:

ما همچنان تلاش خواهیم کرد که تا در سرویس‌های فنی خود نوآوری ایجاد کنیم تا لحظاتی لذت‌بخش برای مسافران خود فراهم سازیم.

GVK MIAL به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا جایگاه CSIA را در میان بهترین فرودگاه‌های جهان تثبیت کند. سیر تکاملی CSIA در زمینه‌ی خدمات‌رسانی، عملکرد و انجام عملیات‌ها باعث شده است که آن تبدیل به همراهی پویا در مسافرت شود که ذینفعان آن به یک اندازه گرامی هستند.

CSIA، با ارائه‌ی امکاناتی در سطح جهانی به مسافران، شامل موزه‌ی جدید «GVK Jaya he»، همچنان تلاش می‌کند تا سفر را به تجربه‌ای مطلوب و غنی بدل سازد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه