فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد

اجلاس «نوآوری‌های هوایی» با هدف بررسی مسائل مربوط به نوآوری‌های انجام شده در زمینه‌ی «ارتقاء امنیت و بهبود تجربه‌ی مسافر» در امارات متحده عربی برگزار شد.

فرودگاه‌های دبی موفق به کسب دو جایزه در اجلاس نوآوری‌های هوایی در مراسم «ماه نوآوری‌ها» شد که روز ۲۸ فوریه و توسط اداره‌ی کل عمومی هواپیمایی امارات متحده‌ی عربی (GCAA) و به عنوان بخشی از تلاش‌های استراتژیک آن برای حمایت از نوآوری در بخش حمل و نقل کشور برگزار شد.

فرودگاه دبی در دو دسته‌ی ارتقاء امنیت حمل و نقل هوایی برای پلت فرم ایمنی AMIN خود و نیز، بهبود تجربه‌ی مسافر با اپلیکیشن انجمن فرودگاه شهری موفق به کسب جایزه شد. AMIN، امنیت فرودگاه را با استفاده از متمرکزسازی اطلاعات امنیتی به وسیله‌ی نرم افزار و سیستم تامین می‌کند تا متخصصان امنیت فرودگاه بتوانند اطلاعات را تجزیه و تحلیل و پردازش کنند.

اپلیکیشن انجمن فرودگاه چشم اندازی واقعی از عملیات‌های پیچیده‌ی فرودگاهی برای کارکنان ۶۸ شرکت مختلف فعال در فرودگاه فراهم می‌آورد تا بتوانند تجربه‌ای هموار و راحت برای صدها هزار مسافر روزانه‌ی خود ایجاد کنند.

اجلاس «نوآوری‌های هوایی» و جوایز آن با حمایت سلطان بن سعید المنصوری، وزیر اقتصاد امارات متحده عربی، برگزار شد تا متخصصان صنعت هواپیمایی، مدیران شرکت‌ها، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گرد هم آورد تا در مورد مسائل مربوط به نوآوری در زمینه‌ی «بهبود تجربه‌ی مسافر» و «ارتقاء استانداردهای ایمنی و امنیت هواپیمایی» با هم به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.

بوتی قوروش، معاون تامین امنیت فرودگاه‌های دبی (نفر دوم از سمت راست در عکس) جایزه‌ی مربوط به بخش مسائل امنیتی را دریافت کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه