ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا آغاز شد

بهاره غنچه
بهاره غنچه سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
ثبت نام نمایشگاه گردشگری 2018 آسیا آغاز شد

ثبت نام در نمایشگاه جاذبه‌ها و سرگرمی‌های گردشگری آسیا ۲۰۱۸ از امروز شروع شد. کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگری موضوعی می‌توانند از مزایای شرکت در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

کنگره بین‌المللی پارک‌های سرگرمی (شهربازی‌ها) و جاذبه‌های گردشگری (IAAPA) امروز اعلام کرد که ثبت نام در نمایشگاه جاذبه‌های آسیایی ۲۰۱۸ (AAE) در مرکز نمایشگاه‌های مجمع هنگ‌کنگ آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. این نمایشگاه در تاریخ ۵ تا ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.

بیش از ۸ هزار کارشناس جاذبه‌ها و پارک‌های سرگرمی از ۵۰ کشور جهان در این صنعت چند میلیارد دلاری در آسیا در بزرگ‌ترین کنفرانس بین‌المللی و نمایشگاه تجاری برای یادگیری، خرید و آشنایی کنار هم جمع می‌شوند. بیش از ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا جدیدترین خلاقیت‌ها و نوآوری‌های محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. این نمایشگاه در آینده این صنعت تاثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین این نمایشگاه فرصت‌های آموزش ویژه‌ای برای کارشناسان این صنعت فراهم می‌کند. ۱۵ کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و دربارهی مسائل امنیتی، پارک‌های آبی آسیا، مدیریت و استخدام کارکنان و توسعه پارک‌های تم‌دار (موضوعی) صحبت خواهد شد.

نمایشگاه آسیا

برنامه‌های آموزشی این مجمع بین‌المللی به شرح ذیل خواهد بود:

۳ تا ۵ ژوئن

این برنامه برای رهبرانی که ۵ سال یا کمتر تجربه مدیریت پارک‌ها را دارند، برگزار خواهد شد. این برنامه آموزشی ۲ و نیم روزه شامل سخنرانی متخصصان این صنعت، مطالعات موردی، ارائه‌های گروهی درباره‌ی مسائل مالی، بازاریابی، رهبری، ایمنی و استفاده از تسهیلات و روش‌های درآمدزایی خواهد بود.

۵ ژوئن

این برنامه آموزشی فرصتی را برای صاحبان جاذبه‌ها فراهم می‌کند تا درباره‌ی آخرین دستاوردها و بهترین استانداردها در سطوح امنیت، آسیب‌ها، مدیریت ریسک و طراحی‌ها صحبت کنند.

تمامی برنامه‌های آموزشی (AAE 2018) دارای گواهینامه معتبر خواهد بود و افراد با گذراندن این دوره‌های آموزشی توانایی و تخصص لازم برای فعالیت در صنعت جاذبه‌های جهانی را خواهند داشت.

رویدادهای ویژه نمایشگاه نیز به شرح ذیل است:

۶ ژوئن، مراسم افتتاحیه کنگره بین‌المللی پارک‌های سرگرمی (شهربازی‌ها) و جاذبه‌های گردشگری در سالن (IAAPA)

۶ ژوئن، جشن صدمین سالگرد (IAAPA) در پارک اقیانوس هنگ‌کنگ

۷ ژوئن، کارگاه رهبری با سخنرانی دکتر آلن زمان (مالک و سرمایه گزار اصلی مشهورترین منطقه گردشگری و سرگرمی هنگ‌کنگ)

۷ ژوئن، کارگاه‌های آموزشی به سبک واقعیت مجازی

۷ ژوئن، برگزاری انجمن کارشناسان جوان

۷ ژوئن، برگزاری تور در پارک اقیانوس هنگ‌کنگ

۸ ژوئن، برگزاری تور در دیزنی لند هنگ‌کنگ

مطالب مرتبط:

منبع Traveldailynews

دیدگاه