افتتاح اقامتگاه بیابانی الوثبا ( Al Wathba) در ابوظبی

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
افتتاح اقامتگاه بیابانی الوثبا ( Al Wathba) در ابوظبی

گروه هتلداری جمیرا در توافقی با گروه هتلداری ابوظبی، قصد توسعه و ساخت اقامتگاه بیابانی الوثبا ( Al Wathba) جمیرا در ابوظبی، دارد. 

گروه هتلداری جمیرا با افتتاح اقامتگاه بیابانی الوثبا جمیرا در ابوظبی از ماه سپتامبر، میزبان مهمانان است.

اقامتگاه بیابانی الوثبا جمیرا، هتلی مجلل و باشکوه، با استایل عربی در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی ابوظبی در منطقه الوثبا واقع شده است و عنصری کلیدی در گروه‌های هتلداری ابوظبی و امارات متحده عربی به شمار می‌آید.

این اقامتگاه با مساحتی معادل ۲۰ هزار مترمربع، شامل ۹۰ اتاق و ۱۳ ویلا به همراه امکانات مکمل دیگری چون رستوران‌های ۲۴ ساعته، استخر و بارهای روی پشت بام، اسپای تالیسه (Talise spa) و یک کمپ بیابانی در کنار دیگر امکانات تفریحی و همچنین اتاق‌های کنفرانس و ملاقات‌های رسمی است.

اقامتگاه بیابانی الوثبا جمیرا که در پس‌زمینه‌ای از شن‌های طبیعی ودست نخورده واقع شده است، به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای از یک اقامت مجلل و جامع در یک کشور عربی و در یک محیط عربی کلاسیک، داشته باشید.

مارک داردن، مدیر اجرایی گروه هتلداری جمیرا می‌گوید:

رشد و توسعه جمیرا، یکی از اولویت‌های استراتژیک ما است و ما از شراکت با گروه هتلداری ابوظبی در این طرح توسعه خلاقانه، طرح توسعه امارات متحده عربی تا سال ۲۰۲۱، بسیار خشنود هستیم.

اقامتگاه بیابانی الوثبا جمیرا، ۱۲امین هتل مجلل گروه هتلداری جمیرا در امارات متحده عربی خواهد بود و این پروژه خلاقانه، به گروه هتلداری جمیرا فرصتی بی‌نظیر می‌دهد تا مهمانداری عربی خود را به نمایش بگذارد.

ما مطمئن هستیم که این اقامتگاه مقصدی بی‌نظیر برای گردشگران خواهد بود و سبب توسعه صنعت گردشگری در امارات خواهد شد.

با این ضمیمه استراتژیک، گروه هتلداری جمیرا، در حال گسترش پلت فورم مجلل خود است. هم‌اکنون، گروه جمیرا دارای ۲۰ هتل و اقامتگاه لوکس در سراسر جهان است.

گروه هتلداری جمیرا با وجود ۱۸ توافق برای ساخت هتل و اقامتگاه لوکس و باشکوه و همچنین ۵ توافق دیگر برای دومین برند راه‌اندازی شده توسط جمیرا، زابیل هاوس (Zabeel House)، با آینده‎ای قوی و رو به رشد، روبه‌رو است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه