افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
افزایش تقاضا در صنعت هوانوردی در سال نوی چینی

هر سال با آغاز سال نوی چینی، تعداد زیادی از ساکنین این کشور به تعطیلاتی چند روزه می‌روند که فرصتی عالی برای صنعت حمل و نقل هوایی محسوب می‌شود.

در اثر تقاضاهای تعداد زیادی از ۱٫۳ میلیارد شهروند چینی که به دنبال روشی قابل‌اطمینان و راحت برای سفرهای سال نوی خود، معروف به بزرگ‌ترین مهاجرت سالانه‌ی بشری هستند، گروه سرمایه‌گذاری کل صنعت هوانوردی HNA با افزایش تقاضا برای توسعه‌ی خدمات‌رسانی چارتر جت‌های خصوصی و هلی‌کوپتر در سرتاسر کشور مواجه شده است.

طبق گزارش‌های آکادمی گردشگری چین، در سال نوی چینی که آغاز فصل بهار در تقویم قمری است، رکورد جدیدی با افزایش ۱۲ درصدی سالانه‌ی تعداد سفرهای داخلی، ۳۸۵ میلیون سفر و ۴۷۵ میلیارد یوان در درآمد گردشگری طی تعطیلات ۷ روزه که به عنوان «هفته‌ی طلایی» معروف است، به دست آمده است.

با توجه به افزایش سالانه‌ی تعداد چینی‌هایی که سفرهای داخلی و خارجی می‌روند، صنعت گردشگری چین برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد خدمات مسافران هوایی با چالش‌های زیادی مواجه است. همین موضوع، فرصت جدیدی برای اپراتورهای عمومی صنعت هوایی فراهم می‌کند تا روی «هفته‌ی طلایی» سرمایه‌گذاری کنند و به این ترتیب، صنعت هوانوردی HNA توانسته است تبدیل به محرک رشد گردشگری در مناطق کم ارتفاع و بنگاه‌های مسافرتی جت‌های خصوصی و سفارشی شود.

چین

شرکت وابسته‌ی «HNA General Aviation Capital Helicopter» از هواپیماهای زیادی مانند «Airbus H155» برای خدمات‌رسانی در مناطق کم ارتفاع استفاده می‌کند

امسال، سال نوی چینی شاهد افزایش بیش از ۱۰٪ در سفر خارجی نسبت به تعداد ۵٫۲ میلیون سفر قبلی در سال ۲۰۱۷ بوده است. از این لحاظ، صنعت هوانوردی HNA، بر نقش عملیاتی جت‌های خصوصی در سفر در مسیرهای غیر تجاری و کاستن از فشار حمل و نقل تجاری تاکید کرده است. بنابراین، شرکت‌های وابسته‌ی «Deer Jet» ،«Hong Kong Jet» و «Asia Jet»، یک شبکه‌ی خدماتی تشکیل داده‌اند که در همه‌ی نقاط جهان به انجام خدمات‌رسانی مشغول هستند و رکورد پرواز به بیش از ۹۰۰ شهر در ۱۸۰ کشور و منطقه را به ثبت رسانده‌اند.

طبق اظهارات صنعت هوانوردی HNA، سال نوی چینی تبدیل به جشنی مهم در سرتاسر جهان شده است و به عنوان عامل رشد گردشگری جهانی و صنایع خرده‌فروشی وابسته به آن شناخته می‌شود. توسعه‌ی عملیات‌ها و خدمات حمل و نقل هوایی در چین فرصت‌های بیشتری را برای رشد کسب و کارهای مختلف فراهم خواهد کرد.

چین

شرکت وابسته «Deer Jet» از هواپیماهای پیشرفته‌ای با خدمات «VVIP» مانند «Gulfstream» سری G650 و G550، سری BBJ و B787 Dream Jet استفاده می‌کند.

با معرفی سال نوی چینی به عنوان یک فصل تعطیلات مهم در سرتاسر جهان، صنعت هوانوردی HNA در حال تقویت زنجیره‌ی تامین جامع، اندازه‌ی ناوگان و تعیین جایگاه استراتژیک خود برای ارائه‌ی طیف وسیعی از خدمات است که شامل تورهای هوایی بازدید از دیوار بزرگ پکن با استفاده از هلی‌کوپتر، برنامه‌های سفر با لیموزین هلی‌کوپتر سفارشی و جت شخصی در سرتاسر جهان و خدمات دیگری از این قبیل است.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه