هواپیمایی بوراجت ؛ معرفی ایرلاین‌ های ایران و جهان

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
هواپیمایی بوراجت ؛ معرفی ایرلاین‌ های ایران و جهان

شرکت هواپیمایی بوراجت (Borajet) یکی از شرکت‌های هواپیمایی ترکیه است و به ۲۳ مقصد داخلی و خارجی خدمات پروازی ارائه می‌کند.

شرکت هواپیمایی بوراجت (Borajet Airlines) یکی از خطوط هواپیمایی خصوصی ترکیه است. پروازهای این شرکت هوایی به‌صورت چارتری است و قطب اصلی آن در فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول قرار دارد. از این ایرلاین برای برگزاری برخی از تورهای ترکیه استفاده می‌شود.

تاریخچه

هواپیمایی بوراجت

شرکت هواپیمای بوراجت یک شرکت هواپیمایی خصوصی متعلق به کشور ترکیه است که در سال ۲۰۰۸ توسط یک سرمایه‌گذار ترکیه‌ای ساکن آمریکا تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی ابتدا آشیانه‌ای در فرودگاه بین‌المللی آتاتورک استانبول اجاره کرد و سپس با خرید سه فروند هواپیمای توربوپرات، در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد. اولین پرواز این شرکت از استانبول به مقصد توکات انجام شد. پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز فعالیت، بوراجت در سال ۲۰۱۴ پنج فروند هواپیمای امبرائر ۱۹۰ نیز اجاره کرد و شبکه پروازی خود را توسعه داد. شرکت هواپیمایی بوراجت در حال حاضر به بیش از ۲۳ مقصد مختلف در اروپا و خاورمیانه پرواز‌های مسافربری و باربری انجام می‌دهد.

ناوگان هوایی

هواپیمایی بوراجت

شرکت هواپیمایی بوراجت هفت فروند هواپیمای امبرائر E-190 و شش فروند هواپیمایی امبرائر 195در اختیار دارد.

بار مجاز

هواپیمایی بوراجت

وزن بار مسافر نباید از ۳۲ کیلوگرم و کیف‌دستی داخل کابین از ۱۰ کیلوگرم تجاوز کند.

مقصدهای پروازی

هواپیمایی بوراجت

در حال حاضر، پروازهای شرکت بوراجت به شهرهای تبریز، تهران، مشهد، اصفهان و شیراز به‌صورت رفت و برگشت (چارتری) انجام می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه