تماشا کنید: سیاتل، شهر زمردین ایالت واشنگتن

سارا کرایی
سارا کرایی جمعه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
تماشا کنید: سیاتل، شهر زمردین ایالت واشنگتن

سیاتل بزرگ‌ترین شهر ایالت واشنگتن و یکی از مهم‌ترین شهرهای آمریکا است. در این مقاله می‌توانید ویدیویی کوتاه تماشا کنید از روزمرگی‌ها در این شهر.

قبل از ورود اولین مهاجران اروپایی به منطقه سیاتل، ساکنان بومی آمریکایی برای حداقل ۴۰۰۰ سال در این ناحیه زندگی می‌کردند. سیاتل شهری بندری در ساحل غربی آمریکا است. با حدود ۷۱۳,۷۰۰ نفر جمعیت در سال ۲۰۱۷، سیاتل بزرگ‌ترین شهر در ایالت واشنگتن و منطقه شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی است. در ماه ژانویه ۲۰۱۳، این شهر سریع‌ترین شهر در حال رشد بزرگ در آمریکا شناخته شد و در ماه می ۲۰۱۵ با نرخ رشد ۲٫۱ درصدی در میان ۵ شهری قرار گرفت که سریع‌ترین سرعت توسعه‌ را تجربه می‌کردند. در ژانویه ۲۰۱۶، سیاتل بار دیگر بزرگ‌ترین شهر بزرگ آمریکا با سریع‌ترین نرخ رشد سالانه (۳٫۱ درصد) اعلام شد.

سیاتل به عنوان دروازه تجارت با آسیا، چهارمین بندر بزرگ در آمریکای شمالی از نظر حمل و نقل کانتینری از سال ۲۰۱۵ بود. موزه‌های زیادی در سیاتل وجود دارد مانند موزه هنر سیاتل، موزه هنر آسیایی سیاتل، گالری هنری هنری یا فری (Henry Art Gallery or Frye)، مجسمه پارک المپیک، موزه آسیایی وینگ لوک، موزه پرواز، موزه تاریخ و صنعت و بسیاری از گالری‌های هنری دیگر. در ویدیو زیر خواهید دید که سیاتل یکی از چشم‌گیرترین شهرهای آمریکا است.

دانلود  720P | 480P 

مطالب مرتبط:

منبع kojaro

دیدگاه