سان فرانسیسکو، مقصد جدید شرکت هواپیمایی هنگ کنگ

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
سان فرانسیسکو، مقصد جدید شرکت هواپیمایی هنگ کنگ

شرکت هواپیمایی هنگ کنگ، رسیدن اولین هواپیمای A350 خود به سان فرانسیسکو را جشن گرفته است. برای جزئیات بیشتر این خبر در این مقاله بخوانید.

اولین پرواز شرکت هواپیمایی هنگ کنگ با هواپیمای A350 به مقصد سان فرانسیسکو  انجام شد.

شهر خلیجی سانفرانسیسکو تبدیل به سومین مقصد پرواز این ایرلاین، پس از خدمات موفقیت آمیز پرواز به ونکوور و لس آنجلس در سال ۲۰۱۷، در آمریکای شمالی شده است.

پرواز شماره HX060، هنگ کنگ را در ساعت ۱۳:۰۳ ترک کرد و در ساعت ۱۰:۲۳ به وقت محلی در فرودگاه بین‌المللی سان فرانسیسکو به زمین نشست.

پس از برگزاری جشن در گیت پرواز با میزبانی شرکت هواپیمایی هنگ کنگ، پرواز HX061، در ساعات ظهرگاهی، سان فرانسیسکو را ترک کرد تا در عصرگاه روز دوشنبه بر طبق برنامه به شهر هنگ کنگ برگردد.

جام جهانی فیفا

همچنین، امروز، شرکت هواپیمایی هنگ کنگ اعلام کرد که به زودی سرویس پرواز سه بار در هفته به صورت فصلی برای جام جهانی 2018 بین مسکو و هنگ کنگ، برقرار خواهد کرد.

در زمان برگزاری جام جهانی 2018 در کشور روسیه در این تابستان، این پروازها در بین تاریخ‌های ۱۸ام می تا ۲۷ام اکتبر، در این خط، برقرار خواهند بود.

این سرویس جدید، برای مسافران، پیشنهادات گزینه‌های اضافی پرواز به مسکو و همچنین راحتی بیشتر و منعطف‌تر در حین پرواز، خواهد داشت.

شرکت هواپیمایی هنگ کنگ، از هواپیمای ایرباس A330 یا A300 در مسیر جدید بین فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ و فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو، استفاده خواهد کرد.

این هواپیمای بزرگ با دو کلاس مسافربری، شامل ۳۲ صندلی بیزینس کلاس و ۲۶۰ صندلی اکونومی کلاس است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه