هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد چهار شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴
هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟

با توجه به رویداد تبریز 2018 سفر به این شهر بسیار زیباتر و جذاب بوده و برای گردشگران جالب است بدانند هزینه یک شب اقامت در این شهر چقدر است.

 به دنبال سلسله گزارش‌های ارائه شده از شهر‌های مختلف درباره قیمت هتل و راهنمای سفر در سایت کجارو ، در این بخش تصمیم به بررسی قیمت هتل در شهر تبریز با وجود رویداد تبریز 2018 را داریم.

بررسی‌های میدانی از هتل‌های تبریز نشان دهنده آن است که در یک هتل ۵ ستاره این شهر قیمت اتاق دو لوکس یک نفره ۴۲۱ هزار تومان، دولوکس ۲ نفره ۵۲۱ هزار تومان و.. قیمت گذاری شده است.

تبریز

براساس بررسی‌های میدانی از هتل‌های این شهر مشخص می شود که :

هتل‌ ۵ ستاره تبریز 

در یک هتل ۵ ستاره این شهر قیمت اتاق دو لوکس یک نفره ۴۲۱ هزار تومان، دولوکس ۲ نفره ۵۲۱ هزار تومان، سوئیت یک نفره ۷۵۱ هزار تومان، سوئیت ۲ نفره ۷۵۱ هزار تومان، سوئیت یک نفره ویژه ۸۵۱ هزار تومان و سوئیت ۲ نفره ویژه ۸۵۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

تبریز هتل

هتل۴ ستاره تبریز

در یک هتل ۴ ستاره اتاق یک تخته ۲۲۹ هزار تومان، اتاق ۲ تخته با یک سرویس اضافه به قیمت ۳۰۲ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۳۷۰ هزار تومان، سوئیت ۴ نفره ۴۷۱ هزار تومان، سوئیت ۵ نفره ۵۵۰ هزار تومان، سوئیت VIP چهار تخته با ۲ سرویس اضافه ۶۵۰ هزار تومان، سوئیت VIP پنج تخته با ۲ سرویس اضافه ۷۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هتل ۳ ستاره تبریز

در یک هتل ۳ ستاره اتاق یک تخته ۲۱۶ هزار تومان، اتاق ۲ تخته ۲۸۲ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۳۴۸ هزار تومان، سوئیت یک خوابه چهار تخته با یک سرویس اضافه ۵۰۸ هزار تومان، سوئیت یک خوابه ۵ تخته با یک سرویس اضافه ۶۰۲ هزار تومان و سوئیت ۲ خوابه ۶ تخته ۶۹۳ هزار تومان به اجاره می‌رسد.

تبریز

هتل ۲ ستاره تبریز

در یک هتل ۲ ستاره اتاق یک تخته ۱۸۲ هزار تومان، اتاق ۲ تخته ۲۲۵ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۲۷۲ هزار تومان، اتاق ۴ تخته ۳۳۵ هزار تومان، اتاق ۵ تخته ۴۰۰ هزار تومان، اتاق ۶ تخته ۴۴۸ هزار تومان و اتاق ۸ تخته ۵۲۸ هزار تومان به اجاره می‌رسد.

در یک هتل یک ستاره سوئیت ۵ نفره ۳۱۰ هزار تومان و سوئیت ۶ تخته ۳۶۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

گفتنی است به قیمت اتاق‌ها تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی نیز تعلق گرفته است. امید است مقاله ارائه شده برای کسانی که قصد سفر به این شهر تاریخی و زیبا را دارند مفید واقع شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه