پیشنهاد برنامه اقامت در معبد از طرف گردشگری کره جنوبی

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
پیشنهاد برنامه اقامت در معبد از طرف گردشگری کره جنوبی

از آنجا که کره جنوبی، کشوری معروف، عجیب و معنوی با خوراکی‌های خوشمزه است و افراد زیادی سفر به این کشور را به عنوان یک تجربه‌ تاثیرگذار بر زندگی‌شان می‌دانند، گردشگری کره این روزها طرفداران زیادی دارد.

بازی‌های المپیک زمستانی 2018، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی زمستانی در کره جنوبی بود که اخیرا در پیونگ چانگ کره جنوبی به پایان رسید. چنین رویدادهایی منجر به شکل‌گیری زیرساخت‌های فوق مدرن و پیشرفته در کشور شده که شامل جاده‌ها، قطارها، هواپیماها و خطوط اتوبوسرانی می‌شود و امکان استقبال از بازدیدکنندگان بین‌المللی را فراهم کرده است.

کره جنوبی

معبد ناکسان (Naksan) با قدمت بیش از ۱۳۰۰ سال، در استان گانگ ون قرار گرفته که بودایی‌های بی‌شماری برای دیدن آثار واقعی Gwaneum به طور مداوم از آن بازدید می‌کنند. این معبد، علاوه بر منظره طبیعی بسیار زیبای دریای شرق، شامل گنجینه‌های مقدس متعدد و میراث فرهنگی غنی است.

معبد ناکسان یکی از جذاب‌ترین و مقدس‌ترین نقاط دنیا است که علت آن هم فقط به بودایی‌ها برنمی‌گردد و حضور گردشگران خارجی نیز تاثیر بسزایی داشته است. این مکان معروف، علاوه بر یک معبد تاریخی با قدمت ۱۰۰۰ سال، از گنجینه‌های تاریخی و میراث فرهنگی نیز برخوردار است. اگرچه بسیاری از سالن‌ها و اتاق‌های بودای این معبد در اثر یک آتش‌سوزی وحشتناک در ۵ آوریل سال ۲۰۰۵ از بین رفت، اما مجددا بازسازی شد.

کره جنوبی

گردشگران علاقه‌مند به بازدید از این محل باید لباس‌های مرتب و تمیز و متعارف بر تن کنند. از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ روشن یا عجیب و غریب، آرایش زیاد، عطرهای قوی و زیورآلات زیاد پرهیز کنند. بازدیدکنندگان باید لباس پوشیده داشته باشند. افرادی که پای خود را نپوشانده باشند، حق ورود به معبد را ندارند.

کره جنوبی

در محوطه معبد باید آرام و باوقار بوده و از بلند حرف زدن، داد زدن، دویدن، آواز خواندن یا زدن موسیقی پرهیز شود. زنان و مردان نباید هیچ تماس بدنی داشته باشند. خوردن و آشامیدن نیز فقط در محل‌های مشخص، مجاز است. برنامه اقامت در معبد (Temple Stay)، فرصتی ایده‌آل برای گردشگران است تا بخشی از این تجربه معنوی منحصر به فرد باشند. این برنامه به گردشگران امکان می‌دهد تا زندگی بودایی‌ها در معابد سنتی را تجربه کنند که نشان‌دهنده تاریخ ۱۷۰۰ ساله بودایی‌های کره‌ای است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه