برگزاری نشست جهانی سفر و گردشگری ۲۰۱۸ در آرژانتین

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
برگزاری نشست جهانی سفر و گردشگری ۲۰۱۸ در آرژانتین

نشست جهانی WTTC با موضوع رهبری، بیومتریک، مدیریت بحران و رشد در آرژانتین پایدار برگزار می‌شود.

نشست جهانی ۲۰۱۸ شورای جهانی سفر و گردشگری در بوئنوس آیرس، آرژانتین، در ۱۸ الی ۱۹ آوریل برگزار خواهد شد. رهبران صنعت در این اجلاس که با موضوع «مردم ما، جهان ما، آینده‌ی ما» برگزار می‌شود، ضمن توجه به فشارهای فزاینده‌ی محیطی درباره‌ی جایگاه بخش‌های عمومی و خصوصی در ایجاد شغل پایدار و موثر در آینده‌ی تکنولوژی تحول در جهانی که امنیت، نگرانی همیشگی آن است، به مذاکره خواهند پرداخت.

رویداد امسال با همکاری وزارت گردشگری آرژانتین و موسسه‌ی ملی توسعه گردشگری (INPROTUR)، آژانس گردشگری شهر بوئنوس آیرس و اتاق بازرگانی آرژانتین برگزار می‌شود.

به گفته‌ی گلوریا جیووارا منزو، رئیس و مدیر عامل شرکت WTTC:

اجلاس جهانی WTTC امسال، مدیران، وزرا و نمایندگانی در بالاترین سطح از سازمان‌های بین المللی را گرد هم آورده است تا فرصت خوبی که در نتیجه‌ی سفر و گردشگری، پیش روی دنیای ما شکل می‌گیرد را بررسی کنند.

ما، چالش‌هایی موجود در مسیر تبدیل این فرصت به واقعیت را مورد بحث و مذاکره قرار می‌دهیم و اقدامات عملی لازم برای اطمینان یافتن از این موضوع که بخش ما، عامل تغییرات مثبت در جهان خواهد بود را تدوین خواهیم کرد.

آرژانتین، یعنی کشوری که پتانسیل گردشگری خوبی دارد، مکانی ایده‌آل برای این گفتگوهای متمرکز، پر انرژی و معنی‌دار است.

طی این اجلاس، مذاکرات معطوف به چگونگی آماده‌سازی هر بخش برای «آینده‌ای» است که بیشتر به وسیله تکنولوژی هدایت می‌شود. علاوه بر این، سخنرانان در مورد نقش هر بخش در دست یافتن به اهداف توسعه‌ی جهانی پایدار صحبت خواهند کرد.  

همچنین، پیش شرط‌های لازم برای رشد و پیشرفت موثر و پایدار سفر و گردشگری نیز در این نشست مطرح خواهد شد؛ از قبیل: استفاده از فناوری مانند بیومتریک برای افزایش ایمنی سفر و در نتیجه تسهیل سفر، مدیریت بهتر رشد، واکنش صنعت در برابر تغییرات آب و هوایی و چگونگی افزایش انعطاف‌پذیری در مواجهه با بحران‌هایی مانند بیماری‌های همه‌گیر، تروریسم و ​​بلایای طبیعی.

سخنرانان این نشست، رهبران بخش‌های عمومی و خصوصی صنعتی و همچنین دانشگاهیان و سازمان‌های بین المللی خواهند بود که چشم‌انداز چگونگی شکل‌گیری یک آینده‌ی مشترک برای گردشگری را تبیین می‌کنند.

برخی از این سخنرانان عبارت هستند از:

  • پاتریشیا اسپینوزا، دبیر اجرایی کنوانسیون تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (UNFCCC)
  • فنگ لیو، دبیر کل سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ICAO)
  • منوئل مونیز، عضو هیئت علمی دانشکده‌ی روابط بین الملل، دانشگاه IE
  • زوراب پولیلیکاشویلی، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)
  • جان اسکنلون، نماینده‌ی ویژه اعزامی از پارک‌های آفریقایی
  • وزرای کشورهای عضو گروه G20
  • مدیران و رهبران شرکت‌های عضو WTTC شامل شرکت‌های زیر است: کارنیوال، فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث، هیلتون، ماریوت اینترنشنال، مسترکارت، مکنزی اند کمپانی، گروه توماس کوک، گروه تراول لیدرز، TUI ،AirBnB ،Abercrombie & Kent ،China Union Pay ،Deloitte & Touche ،Dufry AG IBM ،JTB Corp ،Virtuoso.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه