بهترین هتل های 5 ستاره زاگرب؛ پایتخت توریستی کرواسی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره زاگرب؛ پایتخت توریستی کرواسی

زاگرب پایتخت کرواسی یکی از شهرهای پربازدید در اروپا است که با انتخاب هتل‌های لوکس و 5 ستاره، می‌توان سفری همراه با خاطرات فراموش‌نشدنی و رویایی را در این شهر تجربه کرد.

زاگرب شهری زیبا و رویایی در اروپا است که دارای بناهایی با معماری خیره‌کننده، جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده، بازارهای پررونق و مواد غذایی بی‌نظیر، سرزمینی مملو از جشنواره‌های مختلف، رستورا‌ن‌ها و کافه‌های مدرن و سرشار از روح اجتماعی با عطر دلنشین قهوه، نسکافه و نوشیدنی‌های محبوب است که آرامش، هنر، عشق و البته اقتصاد را به خوبی در کنار یکدیگر دارا است. کرواسی بین بالکان و اروپای مرکزی قرار دارد، کشوری که امپراتوری‌ها و پادشاهی‌های متعددی را در طی هزاران سال تجربه کرده و همین امر باعث شده است که زاگرب محلی دیدنی و تاریخی قلمداد شود.

با توجه به اینکه گردشگری در این شهر بسیار رونق دارد، هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود و مسافرین با انتخاب هتل‌های لوکس و مجلل می‌توانند سفری خاص و تکرارنشدنی را تجربه کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های 5 ستاره زاگرب و امکاناتی که ارائه می‌دهند، آشنا شویم.

هتل 5 ستاره زاگرب

هتل اسپلاناد زاگرب (Esplanade Zagreb Hotel)

هتل اسپلاناد زاگرب (Esplanade Zagreb Hotel)

هتل اسپلاناد زاگرب که هتلی 5 ستاره و لوکس است به مانند قصری رویایی در شهر زاگرب می‌درخشد. اگر به دنبال اقامت در هتلی لوکس و مجلل هستید، این هتل را برای سفر خود برگزینید. این هتل در سال ۱۹۲۵ در ساختمانی قدیمی با معماری دیدنی، افتتاح شد که یکی از چشم‌گیرترین ساختمان‌های شهر است. در همه بخش‌های این هتل از لوازم لوکس و کلاسیک استفاده شده است و مهمانان اقامت بی‌نقصی را در آن تجربه خواهند کرد.

اتاق‌های هتل با لوازم شیک مبله شده است و بین رنگ‌هایی که در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده توازن بالایی به چشم می‌خورد. مبلمان و لوازم چوبی در اتاق‌ها با ظرافت خاصی انتخاب شده‌اند و همه اتاق‌ها با پنجره‌های بزرگی که در آن‌ها وجود دارد، بسیار نورگیر هستند. استفاده از گلدان‌های پر از گل‌های طبیعی محیط اتاق‌ها را زنده‌تر و زیباتر کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل و شیک هستند.

رستوران‌های متعددی در این هتل وجود دارد که در یکی از آن‌ها، سرآشپز هنر خلاقانه آشپزی خود را با غذاهای بین‌المللی به مهمانان نشان می‌دهد و در رستوران دیگر با غذاهای لذیذ و سنتی کرواسی از مهمانان پذیرایی می‌شود. انتخاب غذایی در منویی متنوع و غذا خوردن در یک محیط رویایی و کلاسیک با سقفی بلند و لوستری درخشان، بی‌شک مدت‌ها در خاطره مهمانان خواهد ماند. مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند به مرکز تناسب اندام و سونای هتل مراجعه کنند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

هتل ۰٫۲ کیلومتر از ایستگاه مرکزی زاگرب، ۰٫۶ کیلومتر از موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب، از موزه‌ی میمارا ۰٫۷ کیلومتر، از میدان کینگ تومیسلاو ۰٫۲ کیلومتر، از آرت پاویون ۰٫۳ کیلومتر، از باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۰٫۳ کیلومتر، از کلیسای سنت مارک زاگرب ۱٫۲ کیلومتر، از موزه روابط شکست خورده ۱٫۱ کیلومتر و تا بازار دولاس ۱ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به معماری، کاوش شهرهای قدیمی و موزه‌ها انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Mihanovićeva 1, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۰۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، مرکز بدنسازی، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، کلاب شبانه، محوطه بازی گلف، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، خدمات وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، کرواسی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل وستین زاگرب (The Westin Zagreb)

هتل وستین زاگرب (The Westin Zagreb)

هتل وستین زاگرب هتلی مجلل و لوکس است که با ورود به لابی آن و فضای آرام و زیبای آن در کنار دکوراسیون بی‌نظیری که دارد شما را از انتخاب خود برای اقامت در این هتل مطمئن می‌کند. شما می‌توانید تا ساعت‌ها در لابی هتل بنشینید و از فضای آن در کنار موسیقی که در فضای آن پخش می‌شود، لذت ببرید.

اتاق‌های هتل با لوازم چوبی شیک و کلاسیک مبله شده و آباژورها و نورپردازی‌های که خیلی ماهرانه در آن تعبیه شده، محیط اتاق‌ها را آرامش‌بخش‌تر کرده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند و همین موضوع به روشن‌تر شدن اتاق‌ها در روز کمک کرده است.

صبحانه همه روزه برای مهمانان در طیف وسیعی از لبنیات و نوشیدنی‌ها برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز با غذاهای لذیذ در یک محیط زیبا سرو می‌شود. یکی از رستوران‌ها در طبقه فوقانی هتل قرار دارد که اطراف آن با شیشه پوشیده شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را به مهمانان خود ارائه می‌کند. بار هتل نیز دارای طراحی بی‌نظیری است که خوردن نوشیدنی گوارا را در این بخش از هتل دلچسب‌تر می‌کند.

هتل دارای مرکز بدنسازی است که لوازم حرفه‌ای و جدید دارد و علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام می‌توانند به آن مراجعه کنند. استخر هتل از بخش‌های مهیج این هتل است؛ استخری بزرگ با سقفی بلند که یک گزینه عالی برای تفریح خانواده‌ها و سپری کردن لحظاتی شاد با دوستان است.

هتل تا موزه توهم زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، ۱ کیلومتر از ایستگاه مرکزی زاگرب، ۰٫۶ کیلومتر از موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب، از موزه‌ی میمارا ۰٫۳ کیلومتر، از میدان کینگ تومیسلاو ۱ کیلومتر، از آرت پاویون ۰٫۳ کیلومتر، از باغ گیاه‌شناسی زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، از کلیسای سنت مارک زاگرب ۱٫۲ کیلومتر، از موره روابط شکست خورده ۱٫۲ کیلومتر و تا بازار دولاس ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به معماری، کاوش شهرهای قدیمی و موزه‌ها انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Kršnjavoga 1, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، مرکز بدنسازی، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، کلاب شبانه، کازینو، محوطه بازی گلف، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، خدمات وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل شراتون زاگرب (Sheraton Zagreb Hotel)

هتل شراتون زاگرب (Sheraton Zagreb Hotel)

هتل شراتون زاگرب هتلی لوکس و مجلل است که امکانات عالی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و با رنگ‌آمیزی‌های متنوعی که در هر بخش از آن وجود دارد، محیطی دلپذیر را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. لابی هتل با کاناپه‌های چرمی مبله شده است تا مسافرین در زمان انتظار خود برای رفتن به اتاق‌هایشان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

اتاق‌های هتل دکوری ساده و زیبا دارند و با لوازم چوبی با طرحی ساده مبله شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند. حمام اتاق‌ها شیک و با سنگ مرمر طراحی شده است و لوازم آرایشی و بهداشتی هر روزه برای مهمانان در آن قرار داده می‌شود.

رستوران‌های متنوعی در هتل وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با مبلمان‌هایی مخملی به رنگ آجری و سبز دکور شده‌اند. فضای رویایی این رستوران‌ها با شمع‌هایی که بر روی میزها قرار داده شده، محیط آن را رویایی‌تر کرده است. سرآشپر منویی متنوع را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و بی‌شک پاسخگوی هر سلیقه و ذائقه غذایی خواهد بود.

بار هتل با نوشیدنی‌های متنوع و در فضایی با دکوری به رنگ بنفش بادمجانی فضایی خاص را ایجاد کرده است و مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی خود و تنقلات متنوعی که در آن سرو می‌شود لذت ببرند. این هتل نیز دارای استخر و مرکز تناسب اندام است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند به آن مراجعه کنند و از امکانات آن استفاده کنند.

هتل تا موزه توهم زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، ۰٫۶ کیلومتر از ایستگاه مرکزی زاگرب، ۰٫۶ کیلومتر از موزه‌ی باستان‌شناسی زاگرب، از میدان کینگ تومیسلاو ۰٫۵ کیلومتر، از آرت پاویون ۰٫۵ کیلومتر، از باغ گیاه شناسی زاگرب ۱ کیلومتر، از کلیسای سنت مارک زاگرب ۱٫۳ کیلومتر، از موزه روابط شکست خورده ۱٫۲ کیلومتر و تا بازار دولاس ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به معماری، کاوش شهرهای قدیمی و موزه‌ها انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Kneza Borne 2, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، مرکز اسپا و سلامت، مرکز بدنسازی، سونا، ماساژ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، محوطه بازی گلف، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل آپارتمان اسمارت چویس (Apartments Smart Choice)

هتل اپارتمان اسمارت چویس (Apartments Smart Choice)

هتل آپارتمان اسمارت چویس هتل آپارتمانی لوکس و 5 ستاره است که اقامت در آن اقامتی متفاوت است و مهمانان در یک محیط آرام و در فضایی خصوصی در این هتل مدت سفر خود را سپری خواهند کرد. این مجموعه تمام تجهیزات یک خانه کامل را دارا است و آشپرخانه آن تمام لوازم برقی را دارد.

این هتل دارای یک استخر زیبا نیز است که در فصل‌های گرم یک گزینه عالی برای کودکان است. هتل از میدان کینگ تومیسلاو ۴٫۹ کیلومتر، از باغ گیاه شناسی زاگرب ۱ کیلومتر، از کلیسای سنت مارک زاگرب ۳٫۹ کیلومتر، از موزه روابط شکست خورده ۴٫۲ کیلومتر و تا بازار دولاس ۴٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به معماری، کاوش شهرهای قدیمی و موزه‌ها انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Korana 1, Maksimir, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل آپارتمان 5 ستاره است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، مکان مشخص برای سیگار کشیدن، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، خدمات وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل د گلدن سنتر آپارتمان (The Golden Center Apartments)

هتل د گلدن سنتر آپارتمان (The Golden Center Apartments)

هتل د گلدن سنتر آپارتمان هتلی 5 ستاره و لوکس است که از یک موقعیت عالی در شهر برخوردار است. بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی این شهر در نزدیکی این هتل قرار دارد و یک شروع ایده‌آل برای گشت شهری در زاگرب خواهد بود.

اتاق‌های هتل با لوازم مدرن مبله شده است و همه اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر دارند. اتاق‌ها دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم آرایشی و بهداشتی است. مهمانان برای وعده‌های غذایی خود می‌توانند به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد، مراجعه کنند و در میان مردم بومی شهر، از خوردن غذای خود لذت بیشتری ببرند.

هتل از میدان کینگ تومیسلاو ۱٫۸ کیلومتر، از باغ گیاه شناسی زاگرب ۲٫۳ کیلومتر، از کلیسای سنت مارک زاگرب ۳٫۹ کیلومتر، از موزه روابط شکست خورده ۲٫۶ کیلومتر و تا بازار دولاس ۲٫۳ کیلومتر فاصله دارد. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارایه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Ulica Grada Vukovara, Zagreb, Croatia 269a, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳ آپارتمان است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل سیتی اند استایل (Apartments City and style)

هتل سیتی اند استایل (Apartments City and style)

هتل سیتی اند استایل هتل آپارتمانی 5 ستاره است که امکانات در هر یک از اتاق‌ها بسیار مجلل و کامل است. همه اتاق‌ها در این مجموعه با لوازم شیک و مدرن مبله شده و رنگ‌های شاد در طراحی آنان استفاده شده است.

همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز ناهار خوری، تلویزیون و حمامی شیک است. از این هتل به راحتی می‌توان به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشت و برای وعده‌های غذایی به رستوران‌های متعددی که در اطراف آن وجود دارد مراجعه کرد.

  • آدرس: Martićeva Ulica 37, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳ آپارتمان است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل پرزیدنت آپارتمان (Apartment President)

هتل پرزیدنت آپارتمان (Apartment President)

هتل پرزیدنت آپارتمان هتلی 5 ستاره و مجلل در شهر زاگرب است که آخرین هتلی است که در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر زاگرب قرار دارد. این هتل با هتل‌هایی که نام برده شده بسیار متفاوت است و آن هم بخاطر سبک متفاوت و دکوراسیون آن است. شما در این هتل تجربه زندگی به سبک اروپاییان قدیم را تجربه خواهید کرد.

تمامی آپارتمان‌ها در این مجموعه با لوازم سنتی و کلاسیک مبله شده است؛ اتاق‌ها دارای کاغذ دیواری‌های رنگی و زیبا در کنار آباژورهای شیک است و تجهیزات در آن‌ها بسیار کامل است و همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، آشپزخانه با همه لوازم و حمامی مرتب با لوازم بهداشتی است.

هتل تا گالری مدرن زاگرب ۰٫۶ کیلومتر، تا کلیسای زاگرب ۰٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی زاگرب ۰٫۹ کیلومتر و تا بازار دولاس ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به معماری، شهر قدیمی کاوش و غذا است. قیمت هتل در برابر خدماتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Trg Hrvatskih Velikana 4, Donji Grad, 10000 Zagreb, Croatia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲ آپارتمان است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات اتاق، کارمندان چندزبانه (کرواسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل 5 ستاره زاگرب

آنچه که ذکر شد تنها تعداد معدودی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره شهر زاگرب بوده، بی‌شک تعداد این هتل‌ها بیشتر است، اما تلاش شد تا هتل‌هایی معرفی شود که در نوع امکانات و موقعیت شهری از برتری بیشتری برخوردار باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه