سال نو، کجاروی نو

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
سال نو، کجاروی نو

بالاخره نوروز ۹۷ هم از راه رسید و کجارو امسال در قالبی نو همراه شما خواهد بود. ضمن تبریک سال نو، با ویژگی‌های جدید کجارو هم آشنا خواهیم شد.

سال نو شد و یک سال دیگر، کجارو افتخار این را داشت که در کنار شما و همراه سفرهای شما باشد. از اینکه سال گذشته در کنارتان بودیم و در کنارمان بودید، به خود می‌بالیم و در سال جدید، آرزو می‌کنیم بهترین سفرهای زندگیتان را با کجارو تجربه کنید.

سال ۹۷ از راه رسید و همزمان با نو شدن سال، صفحه خانه کجارو هم تغییرات بزرگی کرده است. کجارو در سومین سال فعالیتش، هدفمندتر شده و تمام تلاشش را به کار گرفته تا هر آنچه را در حوزه سفر و گردشگری نیاز دارید، برای شما فراهم کند. تلاش همه اعضای تیم کجارو این است که محتوای غنی تولید کند تا بیشتر بدانید و بهتر سفر کنید.

از مرداد ماه سال ۹۴ که کجارو فعالیتش را آغاز کرد، همواره تلاش ما بر این بوده تا تجربه‌ای از سفر را، پیش از سفر در اختیارتان بگذاریم تا با دیدی بازتر سفر کنید. اکنون در آغاز سال ۹۷، کجارو سرویس‌های جدیدی را ارائه کرده است تا بتوانید بهتر از گذشته برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

بخش‌های جدید کجارو که در چند ماه گذشته کامل‌تر شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا حرفه‌ای‌تر سفر کنید. در بخش تور می‌توانید بهترین تورها را مقایسه و تور مسافراتی مناسب خود را از بین صدها تور از ده‌ها آژانس مسافرتی کشور انتخاب کنید. بخش رستوران، هتل و دیدنی‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین‌های مقصدتان را پیدا کنید، نظرات کاربران را بخوانید یا نظر خود را درباره‌ی هر کدام ارسال کنید تا راهگشای دیگر کاربران باشد.

بانک اطلاعاتی کجارو در بخش رستوران، با بیش از ۴ هزار رستوران ثبت‌شده، معروف‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها و شیرینی‌فروشی‌های هر شهر را به شما معرفی می‌‌کند. ۱۵ هزار هتل و اقامتگاه در بانک اطلاعاتی هتل‌ها و ۶ هزار جاذبه دیدنی از سراسر دنیا، همراه با اطلاعات کامل، مسیریابی و امکان ثبت نظر، بررسی و آپلود عکس، همواره راهگشای شما پیش از سفر و در حین سفرتان خواهد بود.

مجله کجارو که در سال ۹۶، بیش از ۶ هزار مقاله در زمینه راهنمای سفر، ایرانگردی و جهانگردی، اخبار گردشگری ایران و جهان منتشر کرده، امسال نیز با قوت و تنوع بیشتر به کار خود ادامه می‌دهد. 

پس از بخش‌های جدید کجارو دیدن کنید و پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید. 

از اینکه در سال گذشته همراه کجارو بوده‌اید از شما متشکریم و تلاش می‌کنیم در ادامه مسیر، همراه بهتری برای سفرهای شما باشیم.

سال نو مبارک!

مطالب مرتبط:

دیدگاه