هواپیمایی کرندون ؛ معرفی ایرلاین های ایران و جهان

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا سه شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
هواپیمایی کرندون ؛ معرفی ایرلاین های ایران و جهان

هواپیمایی کرندون (Corendon Airlines) یکی از ایرلاین‌های کشور ترکیه است که در حال حاضر به بیش از ۳۰ مقصد در آسیا، اروپا و آفریقا پروازهای مسافری و باربری انجام می‌دهد.

شرکت هواپیمایی کرندون ترکیه (Corendon Airlines) یکی از خطوط هوایی کشور ترکیه است و قطب مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا (Antalya International Airport) قرار دارد. کرندون ایرلاینز به ۳۶ مسیر و ۱۵۰ فرودگاه پرواز انجام می‌دهد و پروازهای فصلی و کرایه‌ای نیز بین ترکیه و هلند به بسیاری از کشورهای اروپایی برگزار می‌کند. مهمانداران هواپیمایی کرندون ترکیه یکی از آموزش دیده‌ترین مهمانداران بین شرکت‌های هواپیمایی هستند و به‌علت وجود مهماندار از ملیت‌های مختلف امکان صحبت با زبان‌های مختلف را دارند.

تاریخچه هواپیمایی کرندون

هواپیمایی کرندون

در سال ۲۰۰۴ خطوط حمل و نقل هوایی کرندون با مشارکت دو شرکت هلندی و ترک atilay uslu و yildiray karaer تاسیس شد. کرندون با اخذ گواهینامه‌های aoc,jar-opt 1,iso 10002 وiso 900  shy/jar پروازهای خود را با موفقیت کامل شروع کرده و ادامه می‌دهد.

ناوگان هوایی

هواپیمایی کرندون

تمام ۱۴ فروند ???????? هواپیمایی کرندون از نوع بوئینگ و ایرباس (شامل سه فروند بوئینگ 737-800 با ظرفیت ۱۸۹ نفر، یک فروند ایرباس A320 با ظرفیت ۱۸۰ نفر و ده فروند بوئینگ با ظرفیت ۱۸۰ نفر و ده فروند بوئینگ 737-300 با ظرفیت ۱۴۸ نفر) هستند. همچنین، ناوگان هوایی کرندن مجهز به آخرین فناوری‌ها در استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی خودکار هوانوردی با استاندارد EU-OPS است.

بار مجاز

هواپیمایی کرندون

در پراوازهای هواپیمایی کرندون وزن بار نباید بیشتر از ۳۲ کیلوگرم و ساک دستی بیشتر از ۱۰ کیلوگرم باشد.

مقصدها

پروازهای کرندون در ۳۳ کشور، ۱۳۷ شهر جهان و ۱۳ شهر از ترکیه انجام می‌پذیرد. گفتنی است پروازهای اروپایی کرندون با یک توقف در استانبول انجام می‌شوند. همچنین، کرندون ایرلاینز هر ساله پروازهای چارتری را از ایران به مقصد آنتالیا، بدروم، قبرس شمالی و آلانیا انجام می‌دهد.

قارهکشور
آفریقا

گامبیا (بانجول - Banjul)

تونس (جربه - Djerba، النفیضه - Enfidha)

اروپا

ترکیه (آلانیا - Alanya، آنتالیا - Antalya، بودروم - Bodrum، دالامان - Dalaman، ازمیر - Izmir)

یونان (کورفو - Corfu، هراکلیون - Heraklion، کوس - Kos، میتیلن - Mytilene، رودس - Rhodes، زاکینتوس - Zakyntos)

اسپانیا (تنریف - Tenerife،پالما مایورکا - Plama majorca، مالاگا - Malaga، لانزاروته - Lanzarote، گرن کاناریا پالماس - Gran Canaria Plamas، فوئرته ونتورا - Fuerteventura)

بلغارستان (بورگاس - Bourgas)

قبرس (نیکوزیا - Nicosia)

مقدونیه (اوهرید - Ohrid)

پرتغال (فارو - Faro)

خاورمیانه

ایران (تهران - Tehran)

مصر (غردقه - Hurghade، مزسی علم - Marsa Allam، شرم الشیخ - Sharm el Sheikh)

امارات متحده عربی (دبی - Dubai)

مطالب مرتبط:

دیدگاه