سفر رویایی به ترکیه با دلارام سير

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
سفر رویایی به ترکیه با دلارام سير

ترکیه یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مقاصد گردشگری به حساب می‌آید. شما می‌توانید بهترین مکان‌های گردشگری را در تور ترکیه تجربه کنید.

در تور ترکیه شما می‌توانید علاوه بر مراکز گردشگری از تفریح‌های جذاب که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می‌دهیم هم استفاده کنید. در بین تورهای مسافرتی به مقصد ترکیه، تور استانبول از جایگاه ویژه‌ای بین گردشگران برخوردار است.

تا صحبت از تور ترکیه می‌شود بدون استثنا مراکز و فستیوال‌های خرید استانبول و آنتالیا به ذهن همه می‌رسد. در صورتی که ترکیه فقط به مراکز خریدش خلاصه نمی‌شود: اجراهای خیابانی در خیابان استقلال استانبول، نمایش مد، نمایش درویشی، خوردن خوراکی‌های خیابانی بسیار معروف استانبول، حمام ترکی، رافتینگ آنتالیا، قصر باشکوه دولما باغچه (بزرگ‌ترین کاخ ترکیه)، طبیعت بی‌نظیر ترکیه، ورزشگاه ترک تلکام آرنا ترکیه که تن همه را می‌لرزاند، پارک ملی هفت دریاچه، گشتی در زیباترین طبیعت ترکیه، تراموا سواری در خیابان استقلال استانبول و شهر باستانی پرگا در آنتالیا، معروف‌ترین پارک‌های آبی ترکیه شامل پارک آبی آکوا (Aquapark) در آنتالیا، پارک آبی آدالند (Adaland) در کوش آداسی و پارک آبی دلفین (Dolphin) در استانبول و قلعه‌های پنبه‌ای پاموکاله از بهترین دیدنی های ترکیه هستند. کاپادوکیا، غارهای وحشی و طبیعی در ترکیه و کنسرت‌های بی‌نظیر و سرگرمی‌های شبانه‌روزی که منتظر ما است.

نگران هزینه‌های سفرتان به استانبول نباشید. به‌طور کلی، سفر به استانبول و آنتالیا زیاد هزینه‌بردار نیست. از ضروریات سفر شما پرواز رفت و برگشت و هتل شما است. هزینه‌های دیگری هم که وجود دارد خیلی ناچیز است.

عیدتان را با ما شروع کنید

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ یک کار هیجان‌انگیز نفس‌گیر مثل سافاری آنتالیا یا شبگردی‌های پر از آرامش استانبول؟

فرقی ندارد که قرار است برای اولین بار یا صدمین بار با ما به استانبول یا آنتالیا سفر کنید. در هر صورت ما با پیشنهادهای ویژه‌ای که در اختیارتان می‌گذاریم شما را به وجد می‌آوریم.

کافی است نگاهی به آفرهای نوروزی پکیج‌های ما بیندازید.

برای شمایی که عاشق استانبول هستید و می‌خواهید ۱۱ شب از نوروز ۹۷ تان را در استانبول باشید، پیکج ویژه ۱۱ شب استانبول و برای شمایی که دوست دارید هم استانبول باشید و هم آنتالیا، پکیج ترکیبی ۱۱ شب استانبول و آنتالیا، پکیج ۷ روز آنتالیا و ۴ روز استانبول داریم.

شما کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ به ما اطلاع دهید.

آژانس خدمات گردشگری دلارام سیر آسمان نماینده رسمی تور استانبول و ترکیه با پروازهای ترک اطلس گلوبال و سان اکسپرس با بهترین ساعت پروازی

0218834765                                                    02188861680                                                       09903968183 پشتیبانی ۲۴ ساعته

مطالب مرتبط:

دیدگاه