بهترین هتل های 5 ستاره هامبورگ؛ شهر مهم بندری در آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین هتل های 5 ستاره هامبورگ؛ شهر مهم بندری در آلمان

هامبورگ یکی از شهرهای بزرگ آلمان است که سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند؛ با انتخاب هتل‌های 5 ستاره در این شهر سفری لوکس و خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

هامبورگ از شهرهای مهم کشور آلمان است که از شهرهای مهم بندری محسوب می‌شود. این شهر با جاذبه‌های فوق‌العاده‌اش در کنار مراکز خرید و رستوران‌های متنوعی که دارد، برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای عالی را نشان می‌دهد. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند و مسافران با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر دارند، هتل‌های این شهر را انتخاب می‌کنند. هتل‌های 5 ستاره هامبورگ، هتل‌هایی مدرن و لوکس هستند که نه تنها سفری باکیفیت را برای مهمانان خود به همراه دارند، بلکه مهمانان تجربه اقامت در هتلی مجلل را لمس خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های 5 ستاره این شهر بپردازیم و با بهترین‌های آنان در نوع خدمات و موقعیت آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره هامبورگ

هتل له مریدین هامبورگ (Le Méridien Hamburg)

هتل له مریدین هامبورگ (Le Méridien Hamburg)

هتل له مریدین هامبورگ هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر هامبورگ است که هتلی مدرن و مجلل است. این هتل بی‌نظیر در کنار رود الستر (Alster Lake) و مرکز شهر واقع شده که نه تنها امکانات منحصر به فردی را به مهمانان خود ارائه می‌کند، بلکه از منظره رویایی برخوردار است.

اتاق‌های مدرن هتل با دکوری خاص مبله شده‌اند و بیشتر رنگ خاکستری و گاهی رنگ سرد مانند آبی آسمانی در این دکوراسیون به چشم می‌خورد. آباژورها و لوسترها با طرح‌های متفاوت فضای زیبایی را به خصوص در شبانگاه ایجاد کرده است. مهمانان در هر موقع از شبانه‌‌روز می‌توانند شاهد منظره زیبای هتل از پنجره‌های بزرگ اتاق باشند. همه اتاق‌ها که کفپوش چوبی شده‌اند، دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی مجلل هستند. مهمانان می‌توانند روزانه از مجلات و روزنامه‌هایی که در اتاق‌شان ازطرف هتل قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

صبحانه با منویی بین‌المللی و گزینه‌های متنوع برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود. رستوران هتل با چشم‌انداز پانارومایی از دریاچه با غذاهای لذیذ فرانسوی و آسیایی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. فضای داخلی رستوران در کنار غذاهای لذیذی که در آن سرو می‌شود، لحظات نابی را برای مهمانان فراهم می‌کند. یکی دیگر از بخش‌های هتل، بار آن است که با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

مرکز اسپای هتل با مساحتی نزدیک ۴۵۰ مترمربع برای آرامش مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان می‌توانند از استخر هتل و مرکز تناسب اندام آن نیز بهره ببرند و از خدمات حرفه‌ای ماساژ که برای مهمانان ارائه می‌شود، استفاده کنند.

هتل تا دریاچه داخلی آلستر ۰٫۹ کیلومتر، نگارخانه‌ Kunsthalle حدود ۰٫۶ کیلومتر، بازار ماهی ۴٫۷ کیلومتر، خیابان مونکربرگ‌استراس ۱ کیلومتر و تا فرودگاه هامبورگ ۸٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: An der Alster 52-56, St. Georg, 20099 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورودحیوانات خانگی مجاز است (اضافه بها)، کرایه خودرو، رستوران، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن (Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten)

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن (Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten)

اگر به دنبال هتلی لوکس، کلاسیک و مجلل هستید هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن هتلی ایده‌آل و رویایی برای شما خواهد بود. این هتل با طراحی و موقعیت بی‌نظیری که دارد خاطرات خوشی را برای شما رقم می‌زند. این هتل که در کنار دریاچه آلستر قرار دارد، با امکانات تفریحی اوقات خوشی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل با مبلمان کلاسیک و مجلل دکور شده و بین همه اجزای هتل توازن بسیاری برقرار است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند و مهمانان در مدت اقامت خود می‌توانند از منظره روبه‌روی هتل در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرند. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه، اینترنت بی‌سیم، حمامی مجلل و مرمرین با لوازم بهداشتی لوکس و تلویزیون هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای شومینه هستند که فضای دلپذیرتری را به خصوص در فصل سرما ایجاد کرده است و مهمانان می‌توانند از امکانات چای و قهوه ساز نیز در اتاق‌ها بهره ببرند.

صبحانه روزانه با طیف وسیعی از مرباجات و محصولات تازه برای مهمانان فراهم می‌شود و کافه هتل با کیک‌های تازه و نوشیدنی‌های فوق‌العاده در هر موقع که مهمانان تمایل داشته باشند آماده سرویس‌دهی به مهمانان هستند. هتل دارای رستوران‌های متعددی است که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است و غذاهای ژاپنی و آمریکای جنوبی نیز در منوی آنان وجود دارد. بار هتل تراسی با منظره فوق‌العاده از دریاچه دارد که یک گزینه عالی برای گذراندن یک شب با خاطرات بیادماندنی خواهد بود.

هتل تا خانه اپرا هامبورگ ۰٫۲ کیلومتر، تا دریاچه داخلی آلستر ۰٫۳ کیلومتر، منطقه انبار Speicherstadt حدود ۱٫۲ کیلومتر، بازار ماهی ۳٫۶ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۸٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Neuer Jungfernstieg 9-14, Hamburg Neustadt, 20354 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۶ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورودحیوانات خانگی ممنوع است، کرایه خودرو، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی)

هتل گرند الیسه هامبورگ (GRAND ELYSEE Hamburg)

هتل گرند الیسه هامبورگ (GRAND ELYSEE Hamburg)

هتل گرند الیسه هامبورگ هتلی در منطقه Rotherbaum است که هتلی لوکس و مجلل است و امکانات بی‌نظیری برخوردار دارد. مهمانان از این هتل به راحتی به دریاچه آلستر دسترسی دارند و در اوقات فراغت خود می‌توانند در اطراف آن به گشت و گذار بپردازند؛ از این هتل تا مراکز خرید نیز راه کمی است و می‌تواند یک شروع خوب برای گشت شهری و دیدن جاذبه‌های شهری نیز باشد.

اتاق‌های هتل دارای طراحی ساده و زیبا هستند و رنگ کرم و استخوانی در وسایل اتاق‌ها استفاده شده و همین موضوع باعث شده است که فضای اتاق‌ها جادارتر جلوه دهد. اتاق دارای تلویزیون و حمامی مجلل و شیک است که لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در آن مهیا شده است. اینترنت بی‌سیم در هر جای هتل و اتاق‌ها وجود دارد.

استخر هتل یک گزینه عالی برای سپری کردن لحظاتی شاد و مهیج با دوستان یا خانواده است که بعد از شنا کردن، مهمانان می‌توانند برای برطرف کردن خستگی به سونا یا مرکز اسپا و ماساژ هتل بروند. افرادی که به بدنسازی علاقه دارند، می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنند.

رستوران هتل با دکوراسیون زیبایش و غذاهای لذیذ اروپایی که برای مهمانان سرو می‌کند، لحظات نابی را برای مهمانان خود خلق می‌کند؛ توصیه می‌شود به پیشنهاداتی که کارمندان رستوران برای نوشیدنی به شما می‌دهند، توجه کنید و حتما از نوشیدنی‌های بی‌نظیر و خوش‌طعم این رستوران بچشید. هتل تا دریاچه داخلی آلستر ۱٫۱ کیلومتر، خیابان مونکربرگ‌استراس ۱٫۶ کیلومتر، بازار ماهی ۳٫۹ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۷٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Rothenbaumchaussee 10, Rothenbaum, 20148 Hamburg, Germany
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورودحیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، رستوران، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی،فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی)

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ (Hotel Atlantic Kempinski Hamburg)

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ (Hotel Atlantic Kempinski Hamburg)

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ هتلی 5 ستاره و مجلل است که در نزدیکی دریاچه Aussenalster قرار دارد و منظره‌ای فوق‌العاده و رویایی را به مهمانان خود می‌بخشد. در هر بخش از این هتل که قدم بگذارید، فضای آرام و دکوراسیون زیبا و هارمونی متناسب آن شما را مجذوب خود می‌کند. نورپردازی که در بخش‌های مختلف و بنای اصلی به کار رفته، درخشندگی آن را دوچندان کرده است.

اتاق‌های لوکس و مجلل هتل که در سال ۲۰۱۲ بازسازی شده‌اند، با رنگ‌های متنوعی مبله شده‌اند. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی رو به سمت حیاط داخلی هتل دارند و مهمانان می‌توانند با خوردن قهوه‌ای خوش‌طعم خود را در تراس اتاق خود در هر موقع از شبانه‌روز مهمان کنند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک هستند.

هتل دارای استخر بزرگ و مرکز سلامت و ماساژ است و مهمانان می‌توانند از سالن‌های حرفه‌ای و تخصصی ماساژ در این مجموعه استفاده کنند. یک سالن ورزشی و سالن زیبایی نیز در این هتل وجود دارد.

غذاهای محلی هامبورگ در کنار غذاهای فصلی در رستوران این هتل برای مهمانان سرو می‌شود. صبحانه نیز همه‌روزه در طیف وسیعی از میوه‌ها، لبنیات تازه و نان‌های خوش‌طعم در کنار نوشیدنی‌های طبیعی و گرم برای مهمانان سرو می‌شود. هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۰٫۸ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۷ کیلومتر، دریاچه‌ی Aussenalster ۰٫۴ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۸٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: An der Alster 72-79, St. Georg, 20099 Hamburg, Germany
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۲۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، مانیکور و خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه خودرو، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی،فرانسوی، هلندی)

هتل لویس سی جاکوب (Hotel Louis C. Jacob)

هتل لویس سی جاکوب (Hotel Louis C. Jacob)

اگر به دنبال هتلی هستید که آرامش بسیاری در آن حکمفرما باشد، هتل لویس سی جاکوب یک انتخاب بی‌نقص برای شما خواهد بود. این هتل که قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال دارد، فضای سرسبز و امکانات فوق‌العاده‌ای را به مهمانان خود عرضه می‌کند که آنان در مدت اقامت خود از آسایش رفاهی بالایی برخوردار باشند.

اتاق‌های هتل دارای دکوراسیونی مدرن هستند که از رنگ‌های مختلف و شادی در طراحی آن استفاده شده است؛ مهمانان می‌توانند از دیدن منظره زیبای هتل از پنجره‌های بزرگ اتاق خود لذت ببرند. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ماشین قهوه‌ساز و حمامی شیک هستند.

رستوران هتل با پنجره‌های بزرگ به سمت باغ و فضای بیرونی هتل در کنار دکوراسیون زیبایش با رنگ سبز محیط فرح‌بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده که با غذاهای لذیذ اروپایی که بیشتر تحت تاثیر غذاهای فرانسوی است، این مکان را در خاطره مهمانان ثبت می‌کند. نوشیدنی‌های بی‌نظیری در این رستوران برای مهمانان سرو می‌شود که طعم غذا را برای مهمانان لذت‌بخش‌تر می‌کند. هتل دارای مرکز اسپا و سونا است که مهمانان می‌توانند در اوغات فراغت خود به آنجا مراجعه کنند و لحظات سرشار از آرامشی را تجربه کنند.

  • آدرس: Elbchaussee 401-403, Nienstedten, 22609 Hamburg, Germany
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر، حمام، جکوزی، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی،فرانسوی)

هتل پرایویت لیدتنر هامبورگ (Privathotel Lindtner Hamburg)

هتل پرایویت لیدتنر هامبورگ (Privathotel Lindtner Hamburg)

هتل پرایویت لیدتنر هامبورگ هتلی 5 ستاره و مجلل ر مرکز شهر است. این هتل با فضای آرامی که دارد، اوقات خوشی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در منطقه Heimfeld قرار دارد و می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد. اتاق‌های نورگیر هتل دارای تراس هستند و فضای داخلی آن با مبلمان‌های مدرن دکور شده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل است.

مهمانان می‌توانند به مرکز اسپای هتل مراجعه کنند و لحظات سرشار از آرامش را در آن تجربه کنند. خدمات زیبایی نیز در این مجموعه برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل دارای رستوران‌های متعددی است و در آن می‌توانید غذاهای محلی آلمانی و غذاهای اروپایی را نوش جان کنید. تراس و باغ هتل نیز یک گزینه عالی برای صرف یک عصرانه در کنار دوستان و خانواده است و مهمانان می‌توانند از میوه‌های تازه و آبمیوه‌های خوش‌طعمی که در آن سرو می‌شود، نوش جان کنند. هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۱۰٫۸ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۱۱٫۱ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۱۹٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Heimfelder Str. 123, 21075 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل سوفیتل هامبورگ آلتر وال (Sofitel Hamburg Alter Wall)

هتل سوفیتل هامبورگ آلتر وال (Sofitel Hamburg Alter Wall)

هتل سوفیتل هامبورگ آلتر وال هتلی 5 ستاره و مجلل است که دسترسی خوبی به بخش‌های مختلف شهر، به‌خصوص مراکز تجاری و کاری دارد. این هتل در کنار کانال Alsterkanal قرار دارد و بخشی از لابی هتل در کنار این کانال فضای فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان ایجاد کرده است.

غذاها و دسرهای مختلفی که در این رستوران سرو می‌شود، مهمانان را شیفته خود می‌کند و مهمانان می‌توانند برای چای یا قهوه عصرگاهی خود به کافه هتل مراجعه کنند و از کیک‌های خوش‌طعمی که در آن سرو می‌شود، میل کنند. صبحانه نیز هر روزه در طیف وسیعی برای مهمانان سرو می‌شود. یکی از بخش‌های جذاب این هتل استخر و مرکز اسپای آن است که مهمانان در اوقات فراغت خود برای ریلکس کردن به آن مراجعه می‌کنند و از خدمات عالی که در آن ارائه می‌شود، بهره می‌برند.

هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۰٫۸ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۸ کیلومتر، بندر هامبورگ ۱٫۵ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۹٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Alter Wall 40, Hamburg Altstadt, 20457 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۴۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی)

هتل استیگن برگر هامبورگ (Steigenberger Hotel Hamburg)

هتل استیگن برگر هامبورگ (Steigenberger Hotel Hamburg)

هتل استیگن برگر هامبورگ هتلی 5 ستاره و شیک است که در منطقه Fleetinsel قرار دارد و در فاصله ۵ کیلومتری از دریاچه آلستر قرار دارد. هتل منظره زیبایی از شهر و کانال را به مهمانان خود می‌بخشد و با امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، اقامتی بی‌نقص را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل است. مرکز اسپا و ماساژ هتل در کنار سالن بدنسازی آن یک گزینه عالی برای اوقات فراغت مهمانان است.

مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای لذیذ و وسوسه‌انگیزی که در رستوران هتل سرو می‌شود، نوش جان کنند و در لابی هتل نیز در کنار موسیقی زنده و صدای روح‌نواز پیانو با دوستان خود ساعت‌ها گپ بزنند و از نوشیدنی‌های بار هتل میل کنند. هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۱ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۹ کیلومتر، بندر هامبورگ ۱٫۳ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۹٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Heiligengeistbrücke 4, Hamburg Neustadt, 20459 Hamburg, Germany
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۳۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل ساید دیزاین هامبورگ (SIDE Design Hotel Hamburg)

هتل ساید دیزاین هامبورگ (SIDE Design Hotel Hamburg)

هتل ساید دیزاین هامبورگ هتلی 5 ستاره و لوکس و در فاصله نسبتا نزدیکی از دریاچه آلستر است. سادگی در همه بخش‌های این هتل دیده می‌شود و در تمامی بخش‌ها مبلمان مدرن برای دکوراسیون آن استفاده شده است. همه اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی کاملی هستند که مهمانان در مدت اقامت خود سفری باکیفیت را تجربه کنند. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با سنگ‌های مرمرین است.

صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان سرو می‌شود و رستوران هتل نیز یک گزینه عالی برای تست استیک‌های فوق‌العاده و خوش‌طعم است. سالن بدنسازی و سونا نیز در این مجموعه برای مهمانان با محیطی آرامش‌بخش وجود دارد. هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۱٫۱ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۶ کیلومتر، بندر هامبورگ ۱٫۸ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۸٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Drehbahn 49, Hamburg Neustadt, 20354 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، مرکز آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل پارک هیات هامبورگ (Park Hyatt Hamburg)

هتل پارک هیات هامبورگ (Park Hyatt Hamburg)

هتل پارک هیات هامبورگ آخریرن هتل 5 ستاره‌ای است که در این لیست آن را معرفی می‌کنیم. این هتل نیز مانند هتل‌های نام‌برده، از بالاترین کیفیت برخوردار است و مهمانان اقامتی عالی را در آن سپری خواهند کرد.

اتاق‌های هتل با طراحی ساده دکور شده‌اند و آباژورها و نورهای کوچکی که در بخش‌های مختلف آن تعبیه شده، محیط آن را رویایی‌تر کرده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر است و همه آن‌ها دارای امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، روزنامه به صورت روزانه و تلویزیون است.

رستوران هتل با دکور زیبایش هر روزه از مهمانان خود با غذاهای لذیذ اروپایی و بین‌المللی‌اش پذیرایی می‌کند. صبحانه نیز در تنوع بسیار حتی کسانی که به این وعده غذایی علاقه‌ ندارند را به خوردن صبحانه تشویق می‌کند. هتل تا خیابان مونکربرگ‌استراس ۰٫۲ کیلومتر، دریاچه‌ی داخلی آلستر ۰٫۷ کیلومتر، بندر هامبورگ ۲٫۵ کیلومتر و فرودگاه هامبورگ ۹٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 8, Hamburg Altstadt, 20095 Hamburg, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، سونا، مرکز آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات اتوشویی و شستشو، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری کودک (اضافه بها)، سیستم تهویه، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق‌های عایق صدا، کرایه خودرو، شاتل هواپیمایی، آرایشگاه، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره هامبورگ

آنچه ذکر شد، تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر هامبورگ بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها در این شهر بیشتر است، اما در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیتی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا در کشور آلمان سفر کردید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه