حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
حضور ویتنام در بیست و پنجمین نمایشگاه گردشگری مسکو

MIIT در مسکو یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری در جهان است که شامل صدها سمینار و کنفرانس مطبوعاتی است.

مجموعه‌ی گردشگری ویتنام و آژانس‌های مسافرتی آن در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی سفر و گردشگری مسکو (MIIT)، که در تاریخ ۱۳ مارس در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد، شرکت کردند.

در این رویداد سه روزه، اداره‌ی ملی گردشگری ویتنام (VNAT)، خطوط هوایی ویتنام و شرکت‌های مسافرتی شناخته شده‌ی محلی مانند «وایت تراول» (Viettravel) و «گردشگران سایگون» از طرف ویتنام حضور داشتند.

در این رویداد، شرکت هواپیمایی ویتنام، هواپیمای دریم لاینر بوئینگ ۹-۷۸۷ (Dreamliner Boeing 787 – 9) خود را که از ۲۷ مارس شروع به خدمات‌رسانی در مسیر ویتنام - مسکو خواهد کرد، به نمایش گذاشت.

نگو دوک منه، سفیر ویتنام در روسیه، در سخنرانی خود در این رویداد گفت که همکاری میان VNAT و نمایندگان دیگر ویتنام در این رویداد نقش مهمی در ایجاد گردشگری ویتنامی‌ها برای خارجی‌ها ایفا می‌کند.

VNAT، روسیه را به عنوان یک بازار گردشگری مهم می‌شناسد. ویتنام، به عنوان مقصدی امن با محیطی دوستانه، به همراه سواحل شنی، آب و هوای آفتابی و استراحتگاه‌های مدرن، همراه با فرهنگ غذایی غنی در روسیه مشهور شده است که همین شهرت می‌تواند نظر بازدیدکنندگان روسی را به خود جلب کند.

VNAT اعلام کرده است که شمار گردشگران روسی در ویتنام با ۳۰ درصد رشد سالانه مواجه است و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ تعداد کل بازدیدکنندگان به ۱ میلیون نفر برسد.

بیش از ۲٫۸۶ میلیون نفر خارجی در ماه ژانویه و فوریه به ویتنام وارد شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۷، افزایشی برابر با ۲۹٫۷٪ را تجربه کرده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه