اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی

نمایشگاه HTZ که اکنون در روسیه در حال برگزاری است، نظر کارشناسان گردشگری روسیه و کشورهای دیگر جهان را به خود جلب کرده است.

نمایشگاه HTZ که بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین نمایشگاه سفر روسیه است و بیش از ۱۹۷۲ شرکت به نمایندگی از مقصدهای گردشگری بین‌المللی در آن حضور دارند، مکان مهمی برای همنشینی اهالی این صنعت و همچنین، فرصتی عالی برای همکاری با شرکا و مشتریان است.

مهم‌ترین حاضرین نمایشگاه HTZ عبارت هستند از دفتر گردشگری زاگرب، پارک ملی پالیتویک لیکس (Plitvice Lakes)، هتل‌ها و ویلاهای لوسینج (Losinj) و آتلانتیس تراول.

کریستین استنیکیک، مدیر HTZ، گفت:

اگرچه گردشگران روسی تقریبا دیر اقدام به رزرو تورها و هتل‌ها برای تعطیلات کردند، اما ما همچنان امیدواریم اتفاق مثبتی در سال جاری رخ بدهد و خبرهای خوبی از اپراتورهای تور بشنویم. مطمئن هستیم که بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر روسی را در سال ۲۰۱۸ میزبانی خواهیم کرد.

راجکو روزیکا، مدیر HTZ در دفتر روسیه،  توضیح می‌دهد که گردشگران روسی متوجه اهمیت کرواسی شده‌اند و اتفاقات مثبتی را می‌توان پیش‌بینی کرد.

در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۳۳۰۰۰ گردشگر روسی وارد کرواسی شده‌اند و ۹۵۵۰۰۰ نفر از آن‌ها حداقل یک شب را در این کشور اقامت کرده‌اند که به ترتیب، ۱۲ و ۱۰ درصد از آمار گردشگری را به خود اختصاص داده است. طبق برآوردهای انجام شده، برای حفظ این روند مثبت، باید پروازهایی مستقیمی بین شهرهای کرواسی و روسیه برقرار شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه