انتشار فیلمی از مراحل ساخت پارک جنگ ستارگان

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
انتشار فیلمی از مراحل ساخت پارک جنگ ستارگان

مدل دقیقی از زمین‌های در حال ساخت مربوط به جنگ ستارگان در پارک دیزنی لند و استودیوهای هالیوود دیزنی منتشر شده است.

آن دسته از طرفداران جنگ ستارگان که مشتاقانه منتظر ساخته شدن بخشی از جاذبه‌های این فیلم در دیزنی لند در کالیفرنیا و والت دیزنی ورلد در فلوریدا هستند، می‌توانند با مشاهده‌ی فیلم‌های هوایی از سایت مربوط به این فیلم، کمی از حس و حال آن را درک کنند.

دیزنی، فیلم جدیدی از پارک موضوعی «جنگ ستارگان: لبه‌ی کهکشان»، منتشر کرده است که قرار است «یکی از پیچیده‌ترین و جامع‌ترین سرزمین‌هایی باشد که در تاریخ پارک‌های دیزنی ساخته شده است». بخش‌های جدید پارک در سال ۲۰۱۹ باز خواهند شد و بازدیدکنندگان را مستقیم به‌سمت نقاط دیدنی می‌برد که بر اساس امتیاز فرانشیز این فیلم پر فروش ساخته شده‌اند.

ویدئوی جدید، صحنه‌هایی از سایت در حال ساخت را نشان می‌دهد که می‌توان میزان وسعت این مناطق را دریافت. حتی زیر داربست‌ها می‌توان سازه‌های عظیمی را مشاهده کرد که آماده‌ی انتقال مسافران به سرزمین‌های دور هستند. نقاط دیدنی جدید، مهمانان را به سیاره‌ی باتو می‌برد که «ایستگاهی دور افتاده در لبه‌ی کهکشان است که زمانی محل تقاطع مسیرهای قدیمی در خطوط هوایی قدیمی بود». مسافران در آن سیاره می‌توانند جاذبه‌هایی را ببینند که به آن‌ها اجازه‌ی کنترل «میلنیوم فالکون» (Millennium Falcon) را می‌دهد و حتی آن‌ها را به دل نبردی بین «فرست اوردرها» (First Order) و نیروهای مقاوم می‌برد.

دیزنی، از زمان به دست آوردن امتیاز فیلم‌های عامه‌پسند، پیشنهادها زیادی در رابطه با جنگ ستارگان داشته است. در واقع، اورلندو هم شاهد استراحتگاه جدیدی با موضوع جنگ ستارگان خواهد بود که به مهمانانش این اجازه را می‌دهد که خود را کاملا در جهان غرق کنند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه