رونمایی از منوی جدید غذا در هواپیمایی لوفتهانزا

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
رونمایی از منوی جدید غذا در هواپیمایی لوفتهانزا

به گفته‌ی لوفتهانزا، منوهای جدید غذای این شرکت هواپیمایی از ماه مه ۲۰۱۸ در دسترس مشتری‌ها قرار خواهند گرفت.

می‌توان پروازهای طولانی‌مدت را یک فرصت عالی برای استراحت قبل از سفر تلقی کرد. فیلمی که می‌خواهید در زمان پرواز تماشا کنید را انتخاب کنید، یک بالش زیر گردن خودتان بگذارید و حالا دیگر همه چیز آماده است تا کمی آرامش را تجربه کنید. ولی، وقتی که نوبت سرو غذا می‌رسد، از دیدن غذاهای غیر خوشمزه و ظرف‌هایی که جذابیت لازم را برای تاثیرگذاری ندارند، توی ذوق‌تان می‌خورد. به تازگی لوفتهانزا، با هدف خشنودسازی مشتریان و لذت بردن آن‌ها از صرف یک غذای خوب در ارتفاع ۱۱,۰۰۰ متری از سطح زمین، از منوی غذایی جدید این شرکت هواپیمایی رونمایی کرد.

لوفت هانزا

مسافران می‌توانند از استیک گریل شده به همراه غذاهای جانبی دیگر لذت ببرند

به خاطر این منوی جدید که در همین تابستان و در کلاس معمولی و اقتصادی لوفتهانزا رونمایی خواهد شد، مسافران می‌توانند در ازای پرداخت هزینه‌ی اضافی از میان هفت منوی جدید و منتخب در مسافت‌های طولانی یکی را انتخاب کنند. مسافران می‌توانند منوی ویژه را انتخاب کنند که شامل استیک کبابی، تنقلات باواریا، پاستای مدیترانه‌ای با میگو و یک جعبه بنتو به همراه مجموعه‌ای از سوشی‌های کلاسیک ژاپنی است. مسافرانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند هم می‌توانند منوی آسیایی را به همراه کوینولا (نوعی گیاه با دانه‌های خوراکی) سفارش بدهند که در ظرف‌های در ظروف چینی سرو می‌شود.

لوفت هانزا

این منوی جدید در ماه مه ۲۰۱۸ و در پروازهای فرانکفورت و مونیخ رونمایی خواهد شد

منوهای چند بخشی را تقریبا در همه‌ی پروازهای بین قاره‌ای لوفتهانزا از مبدا فرانکفورت و مونیخ و به جای وعده‌های غذایی معمولی می‌توان سفارش داد. هزینه‌ی هر وعده‌ی غذایی بین ۱۹ یورو (۲۳ دلار) و ۳۳ یورو (۴۰ دلار) است و می‌تواند آن‌ها را از طریق وب‌سایت هواپیمایی و تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز رزرو کرد. غذاهای ویژه‌ی «A la carte dining» جایگزین غذاها و نوشیدنی‌های فعلی در کلاس اقتصادی و معمولی نمی‌شوند، بلکه در صورت درخواست هر مسافر تهیه خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات لوفتهانزا را می‌توان در وب‌سایت رسمی آن شرکت مطالعه کرد.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه