هواپیمای سقوط کرده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
 هواپیمای سقوط کرده ترکیه در شهرکرد، نقص فنی نداشت

با توجه به توضیحات نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه در حادثه رخ داده برای هواپیمای ترکیه مشکل از هواپیما نبوده است.

حسین حافظ امینی، نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه گفت:

قطع به یقین در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه، مشکل از هواپیما نبوده است.

وی گفت که با خانواده برخی جانباختگان هواپیمای ترکیه آشنایی و ارتباط دارد، درباره تمایل خانواده‌های داغدار ترکیه در حادثه سقوط هواپیما به منظور انجام DNA در ایران و اعلام آمادگی پزشکی قانونی ایران برای انجا‌م این کار بیان کرد:

نمی‌دانم پروسه این کار چگونه است؟ ولی احتمالا این خانواده‌ها تمایل داشته باشند در ترکیه آزمایش DNA از آن‌ها گرفته شود و احتمالا آزمایش در کشور خود را قبول می‌کنند و خواهان این هستند که اجساد به ترکیه منتقل شود و این کار آنجا صورت گیرد.

او اضافه کرد:

بالاخره یک سانحه هوایی رخ داده، ولی قطعا مشکل از هواپیما نبوده است.

امینی از مسئولان و دستندرکاران ایران و همکاری خوب آن‌ها از طرف شرکت هواپیمایی خود و همکارش در ترکیه قدردانی کرده و گفت:

واقعا از زمان وقوع حادثه گروه‌های امداد و نجات و مسئولان ذی ربط با وجود تمام مشکلات و شرایط و سختی کار‌ و وضعیت آب و هوایی و شرایط نامساعد منطقه و با وجود امکانات در اختیار تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام دادند و واقعا از همه سپاسگزارم و در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد:

بنده تصویر لاشه هواپیمای سقوط کرده را مشاهده کردم و دیدم کارها با سرعت و دقت و با تمیزی انجام شد، در حالی که ممکن نمی‌دانستم کار به این خوبی جلو برود.

نماینده شرکت هواپیمایی ترکیه دوباره از اقدامات سریع و به موقع تشکر کرده و خواستار انتقال سریع جنازه‌ها به خانواده‌های داغدار برای انجام مراسم شد و امیدواری خود را به منظور عدم مواجه شدن با این گونه حوادث و داغدار شدن خانواده‌ای ابراز کرد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه