برگزاری مراسم معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان تهران

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
برگزاری مراسم معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان تهران

امروز دوشنبه ۲۱ اسفند مراسم تشکر و بزرگداشت از کوشش‌های مدیرکل اسبق میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران و معارفه مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی استان تهران اجرا شد.

مراسمی با حضور حسین تاجیک، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد که در آن از تلاش‌های رجبعلی خسروآبادی مدیرکل اسبق میراث‌فرهنگی استان تهران و مجید مهدوی سرپرست پیشین این اداره‌کل قدر‌دانی شد و دلاور بزرگ‌نیا به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران معرفی شد.

حسین تاجیک معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی در این مراسم ضمن اشاره به ظرفیت‎های فرهنگی‌تاریخی و نیز جاذبه‌های گردشگری استان تهران گفت:

اگر تهران را مینیاتوری از ایران در نظر بگیریم، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مینیاتوری از دستگاه‌های فرهنگی در کشور است.

وی افزود:

سازمان میراث‌فرهنگی پر از ظرفیت است و این سازمان می‌تواند صنعت گردشگری را رونق دهد، در حوزه فرهنگ اثر‌گذار باشد، به صیانت از آثار فرهنگی، تاریخی بپردازد، صنایع‌دستی را توسعه دهد و فرهنگ، تاریخ و تمدن ما را به دنیا معرفی کند.

او بیان کرد:

گردشگری در حال حاضر رتبه سوم اقتصاد دنیا را دارد، از این رو ما باید بتوانیم سهم بیشتری از این صنعت کسب کنیم و این ظرفیت در کشور ما وجود دارد که صنعت گردشگری بیش از پیش توسعه یابد.

تاجیک در ادامه با اشاره به حضور مونسان در رأس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد:

آقای مونسان از نیروهای جوان و باانگیزه در دولت تدبیر و امید است و از همه می‌خواهم تا کمک کنند تا این دوره ماندگار شود، چرا که این ظرفیت در سازمان میراث‌فرهنگی، در دولت و در مجلس وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد:

شرایط به گونه‌ای است که این دوره می‌تواند به یک دوره ماندگار تبدیل شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه