بهترین هتل های زاهدان؛ شهری فراتر از تصور شما در سیستان و بلوچستان

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
بهترین هتل های زاهدان؛ شهری فراتر از تصور شما در سیستان و بلوچستان

 معدود هتل‌هایی که در زاهدان وجود دارند، امکانات خوبی را به میهمانان و مسافران خود ارائه می‌دهند.

زاهدان یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. شاید بیشتر مردم با شنیدن نام این شهر، یاد یک جای بی‌آب و علف، خشک و دورافتاده بیافتند که به‌هیچ‌عنوان برای یک سفر به‌یادماندنی، وسوسه‌انگیز نیست. ولی واقعیت این است که زاهدان شهری فراتر از تصور شما است و می‌تواند شما را مجذوب و غافلگیر کند.

زاهدان هتل‌های زیادی برای میزبانی از مسافران خود ندارد ولی معدود هتل‌هایی که در این شهر احداث شده‌اند، امکانات خوبی را به میهمانان و مسافران خود ارائه داده و راحت و مقرون به صرفه هستند. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های این شهر باورنکردنی را به شما معرفی کنیم.

زاهدان

هتل استقلال

هتل استقلال زاهدان

هتل چهار ستاره استقلال در سال ۱۳۷۷ در نزدیکی مرکز شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان بنا شده است. درست است که مدت زمان مدیدی از ساخت و آغاز فعالیت این هتل گذشته است، اما این هتل هنوز هم امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای مدرن دنیا را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و مسئولان آن سعی دارند تا بالاترین سطح کیفیت خدمات را برای مسافران خود فراهم کنند.

امکانات هتل: سالن کنفرانس، آسانسور، اینترنت در لابی، خودپرداز، سالن اجتماعات، صندوق امانات، سالن ورزشی، کافی‌نت، آرایشگاه، فروشگاه، لابی، تاکسی سرویس، ماهواره، پارکینگ، اعلام حریق، فضای سبز

آدرس: زاهدان، خیابان مطهری، مقابل بانک صادرات

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی زاهدان

هتل مهمانسرای جهانگردی یکی از هتل‌های سه ستاره اقتصادی در شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان است. این هتل کیفیت خدمات استانداردی دارد و همیشه در جلب رضایت میهمانان خود کوشیده است. هتل جهانگردی همچنین فاصله نزدیکی به بازار، فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن دارد.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران، اینترنت، پارکینگ، ماهواره، اینترنت در لابی، سالن اجتماعات، اعلام حریق، تاکسی سرویس، فضای سبز

آدرس: زاهدان، میدان میرجاوه، خیابان جام‌جم، مقابل بیمارستان خاتم

هتل امین

هتل امین زاهدان

هتل دو ستاره امین از باسابقه‌ترین هتل‌های زاهدان و یکی از هتل‌های میان‌رده این شهر است. این هتل در سال ۱۳۷۲ احداث شده است و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام شده و امکانات جدید و مدرنی به آن افزوده شده است. قرارگیری این هتل در مرکز شهر، دسترسی آن به دانشگاه شهر زاهدان، فرودگاه و ترمینال مسافربری را آسان ساخته است.   

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، پارکینگ، نمازخانه، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: زاهدان، میدان امام علی، ابتدای خیابان دانشگاه

هتل صالح

هتل صالح زاهدان

هتل صالح یک هتل دو ستاره مناسب در شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در کشور ایران است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل مراکز خرید، فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن، نقاط دیدنی و ترمینال‌های مسافربری به راحتی از هتل قابل دسترس هستند.  

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، اینترنت، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی

آدرس: زاهدان، خیابان دانشگاه ، بین دانشگاه ۱۶ و ۱۸ 

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه