بهترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
بهترین تورهای خارجی برای سفر در نوروز

تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس از بهترین تورهای خارجی برای سفر در ایام نوروز است که می‌تواند بهترین فرصت برای دیدار جاذبه‌های گردشگری این مقاصد پرطرفدار باشد.

آیا شما هم قصد سفر در نوروز را دارید؟ حتما درباره تورهای نوروزی شنیده یا خود و خانواده‌تان آن‌ها را تجربه کرده‌اید. سفر با تورهای خارجی در ایام نوروز می‌تواند بهترین فرصت برای شما باشد که به دیدار جاذبه‌های گردشگری و نقاط محبوب کشورهای مختلف رفته و بتوانید در این تعطیلات دو هفته‌ای، یک سفر خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

در این میان، با داشتن گذرنامه ایرانی به بسیاری از کشورهای جهان بدون ویزا یا با امکان گرفتن ویزا ظرف مدتی بسیار کوتاه، می‌توانید به‌راحتی با استفاده از تورهای نوروزی سفر کرده و از انواع جاذبه‌های توریستی آن کشورها یا شهرها دیدن کنید، از شنا یا ورزش در سواحل، قدم زدن در جنگل یا کوهستان‌ها، دیدار از آثار تاریخی و باستانی، خرید از بهترین مراکز خرید مدرن یا بازارهای محلی، دیدار از نمایشگاه‌ها، موزه‌ها و گالری‌های هنری، رفتن به مراکز تفریحی پرطرفدار و محبوب جوانان و نوجوانان و... لذت ببرید.

از آنجایی که نوروز، آغاز سال نوی ایرانی است و به گفته پیشینیان ما: «سالی که نکوست از بهارش پیدا است»، بنابراین بد نیست که سال نو را با یک تور نوروزی مناسب و عالی آغاز کنید. سفری که خاطرات خوش آن تا مدت‌ها می‌تواند در ذهن شما و همراهانتان (خانواده یا دوستان) بماند و موجب آشنایی هرچه بیشتر شما با فرهنگ، تاریخ، سرگرمی‌ها و بلکه زندگی مردم آن کشور بشود. در اینجا جهت آشنایی هرچه بیشتر شما مسافران گرامی و علاقه‌مندان به تورهای نوروزی خارج از کشور، تور کوش آداسی، تور بالی و تور تفلیس را به شما معرفی می‌کنیم که مطمئن هستیم هرکدام را که برای سفر در نوروز انتخاب کنید، از آن بسیار لذت برده و یک سفر خاطره‌انگیز را برای خود ثبت خواهید کرد.

تور بالی در نوروز

تور بالی

بالی جزیره زیبایی است که در واقع یکی از هزاران جزیره کشور اندونزی به شمار می‌آید و با داشتن دیدنی‌های فراوان و نقاط محبوب توریستی، امروزه یکی از قطب‌های توریستی جهان است. در سال‌های گذشته بسیاری از توریست‌های ایرانی با استفاده از تور بالی، از این جزیره زیبا که به «بهشت روی زمین» نیز معروف است، دیدن کرده و از جاذبه‌های گردشگری بالی لذت برده‌اند.

سفر به بالی به‌دلیل وجود امکانات توریستی متعدد، سواحل زیبا و رویایی، مردمانی شاد و مهربان، آب و هوای معتدل و مناسب، طبیعت بسیار زیبا و هتل‌های لوکس و درجه یک کنار یا نزدیک آب، در کانون توجه توریست‌های جهان قرار دارد و هر ساله میلیون‌ها توریست و جهانگرد از سراسر جهان، روانه بالی می‌شوند. در سفر با تور نوروز بالی، می‌توانید از دیدنی‌های بالی در فصل زیبای بهار، دیدن کرده و از برنامه‌های تفریحی و تورهای متعدد، طبیعت بکر و بسیار زیبا (سواحل زیبا، آب‌های بالی، جنگل‌های سرسبز، آبشارهای دل‌انگیز، کوهستان‌های زیبا و دیدنی)، خرید در مراکز خرید بالی، دیدن معبدهای باستانی، فستیوال‌های مذهبی متعدد جالب، انواع سرگرمی‌های جذاب و مورد توجه جوانان (از جمله بانجی جامپینگ بالی، ورزش‌های آبی و غواصی در سواحل بالی، پارک آبی، پارک مارین و سافاری بالی، تور دوچرخه‌سواری و اسب‌سواری در بالی و...) استفاده کنید. جالب اینجا است که سفر به بالی هم برای جوانان و هم برای خانواده‌ها می‌تواند جذاب و جالب باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید در ایام نوروز، یک سفر عالی و خاطره‌انگیز داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم سفر با تور بالی را در خاطر داشته باشید.

تور کوش آداسی در نوروز

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که در غرب این کشور واقع شده و در کنار دریای اژه قرار دارد. نام این شهر در زبان ترکی به‌معنای «جزیره پرنده» است. تور کوش آداسی که یکی از بهترین تورهای ترکیه به‌خصوص برای روزهای نوروز است، در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از توریست‌ها از جمله مسافران و گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

البته این امر، دلایل متعددی هم دارد؛ از جمله داشتن هتل‌های بزرگ و مجهز، سواحل زیبای کوش آداسی، جزیره‌های بسیار زیبا در اطراف شهر، اسکله‌های پر رفت و آمد، جنگل‌ها و پارک‌های طبیعی متعدد، مراکز تاریخی و آثار باستانی درون یا اطراف شهر (از جمله: خانه حضرت مریم کوش آداسی، معبد آرتمیس کوش آداسی، تور افه سوس کوش آداسی)، بازارهای روز کوش آداسی، غواصی در سواحل کوش آداسی، رفتن به درون غارهای مختلف و هیجان‌انگیز (مانند: غار سیرتلانینی کوش آداسی، غار کاراجا کوش آداسی) و پارک آبی کوش آداسی که همه این‌ها هر ساله موجب سرازیر شدن صدها هزار توریست و جهانگرد از سراسر جهان به سوی این شهر توریستی زیبا می‌شود. به این جاذبه‌ها پاموک کاله کوش آداسی را هم اضافه کنید که یکی از جالب‌ترین نقاط دیدنی این شهر است که بسیاری از توریست‌های تور کوش آداسی هر ساله از آن دیدن می‌کنند. این ناحیه در خارج از شهر کوش آداسی قرار گرفته و دارای حوضچه‌های سفید رنگی است که منظره بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند و به‌دلیل خواص درمانی آب‌های آن، حتی بسیاری از توریست‌ها به درون آب‌های آن می‌روند.  

دیدنی‌های تور نوروز کوش آداسی، آن‌قدر زیاد هستند که هر توریست هموطن را می‌تواند در ایام نوروز به خود جذب کند. اگر قصد سفر در تعطیلات نوروزی به یکی از کشورهای همسایه را دارید، تور نوروز کوش آداسی را فراموش نکنید.

تور تفلیس در نوروز

تور تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان است. این شهر علاوه بر اینکه مرکز سیاسی و اقتصادی جمهوری گرجستان محسوب می‌شود، یکی از شهرهای توریستی و مهم گرجستان نیز به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر تور تفلیس تبدیل به نامی آشنا برای هموطنان ما شده و هر ساله عده بسیار زیادی از ایرانیان، عازم سفر به تفلیس می‌شوند. جاذبه‌های گردشگری تفلیس، هر ساله موجب جذب بسیاری از جهانگردان به این شهر زیبا و تاریخی کشور گرجستان می‌شود. سفر با تور تفلیس مزایای زیادی دارد؛ از جمله وجود هتل‌های گوناگون با قیمت‌های مناسب و امکانات درجه یک، مراکز دیدنی و نقاط محبوب متعدد تفلیس از جمله: تله کابین تفلیس، موزه‌ها و آثار تاریخی، باغ وحش تفلیس، رستوران‌های عالی و درجه یک، شهربازی تفلیس، دریاچه‌های تفلیس (دریاچه لاک‌پشت‌های تفلیس، دریاچه لیسی)، باغ گیاه‌شناسی (باغ بوتانیکال تفلیس)، یا سایر دیدنی‌هایی که در تور نوروز تفلیس جذابیتی دو چندان می‌یابند. 

داشتن طبیعتی زیبا و جذاب شامل کوهستان‌های سرسبز و جنگل‌های بسیار زیبا در اطراف تفلیس، بازارهای محلی جالب در سطح شهر که با قیمتی مناسب می‌توانید بهترین سوغاتی‌ها را از تفلیس با قیمت‌های مناسب، خریداری کرده و با خود به‌عنوان یادگاری از تور تفلیس به کشورمان بیاورید، مراکز خرید تفلیس، پارک‌های زیبا، پل صلح تفلیس (که یکی از زیباترین پل‌های گرجستان و بلکه جهان است)، کوه متاتسمیندا تفلیس (که پیاده یا با استفاده از قطارهای برقی معروف می‌توان به بالای آن رفت و از امکانات مختلفی مانند شهربازی یا رستوران‌های آنجا استفاده کرد) همه از مزایای سفر با تور تفلیس هستند.

خبر خوش اینکه جوانان نیز می‌توانند هیجان در تور تفلیس را تجربه کنند و از بسیاری از جاذبه‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز تور تفلیس از قبیل شهربازی، پاراگلایدر، کوادسواری یا پارک آبی تفلیس لذت ببرند.

اگر به‌دنبال رزرو تور نوروزی تفلیس با کیفیتی عالی و قیمت مناسب هستید، با همکاران ما در تماس باشید. تور نوروز تفلیس شما را به کشور زیبای گرجستان می‌برد تا سفری عالی و کم نظیر را تجربه کنید.

در پایان از شما مسافران محترم دعوت می‌کنیم چنانچه قصد رزرو و سفر به هر یک از این سه تور بالی، کوش آداسی یا تفلیس را دارید، با آژانس مسافرتی الماس نشان تماس بگیرید و از همکاران ما در این زمینه راهنمایی بخواهید. آژانس الماس نشان، با سابقه‌ای درخشان آماده ارائه بهترین خدمات و انواع تورهای خارجی در نوروز است.

منبع: آژانس الماس نشان

02154121 و 02125712

مطالب مرتبط:

دیدگاه