پاسخ هوشمندانه شرکت هواپیمایی نروژ به شکایت مسافر شوخ طبع

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
پاسخ هوشمندانه شرکت هواپیمایی نروژ به شکایت مسافر شوخ طبع

کارمندان شرکت هواپیمایی نروژ در پاسخ به ظرافت طبع یکی از منتقدان خلاق خود، سعی کردند از شیوه‌ی مشابهی برای برخورد استفاده کنند.   

شرکت هواپیمایی نروژ (Norwegian Airlines) با استفاده از قدرت شعر، به شکایت مشتری خود واکنش نشان داد. در ابتدای این هفته، این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت، شکایتی از یکی از مسافرانش به نام گاس دالدینگ دریافت کرد. او که از پرداخت ۱۲۰ یورو برای رزرو بلیط و جزئیات درج شده روی آن ناراحت بود، روز سه‌شنبه دست به قلم شد تا انتقادات خود را به شکل شعر به این شرکت منتقل کند.

به گزارش BBC:

شرکت هواپیمایی نروژ، نه تنها با بخشیدن هزینه موافقت کرد، بلکه مسئله را با پاسخی خلاقانه حل کرد.

هواپیمایی نروژ

دالدینگ، از نیواورلئان در شعری که متن اصلی آن را در عکس بالا می‌خوانید، از نبودن هدفون و غذای رایگان و نبودن امکانات دیگر در این پروازها شکایت کرد و این شرکت هواپیمایی را مایه‌ی شرمساری نروژ دانست و گفت ۱۲۰ یورو، برای این نوع بلیط خیلی زیاد است و از آن‌ها خواست که اجازه بدهند به صورت رایگان، بلیط را تغییر بدهد.

هواپیمایی نروژ

در پاسخ، این شرکت هواپیمایی جوابیه‌ای را مبنی بر تشکر، عذرخواهی و آرزوی سفری خوش برای او، به صورت شعر منتشر کرد که در عکس بالا می‌خوانید.

هواپیمایی نروژ

کارمندان هواپیمایی نروژ، در برابر گفته‌های انتقادآمیز دالدینگ رفتاری انعطاف‌پذیر از خود نشان دادند و به عنوان حسن نیت از دریافت جریمه صرف‌نظر کردند. دالدینگ، پاسخ این کار را با شعر دیگری داد:

از عدالت شما ممنونم، شما این هزینه را بخشیدید و ما را خوشحال کردید.

هواپیمای نروژ

واکنش خلاقانه‌ی آن‌ها با ستایش‌های بسیاری در میان کابران فیس‌بوک روبه‌رو شد و آن‌ها، کار هواپیمایی نروژ را «زیرکانه» توصیف کردند.

آقای دالدینگ، موسیقی‌دان ۲۷ ساله، اهل روستای «Crackington Haven» است و در حال حاضر در بریستول زندگی می‌کند. او به «MailOnline Travel» گفت:

من تا به حال به غیر از چند شعری که برای نامزدم گفتم، شعر دیگری نگفتم. این اولین کار من است که در معرض دید عموم قرار گرفته است. من از موسیقی امرار معاش می‌کنم و هنرمندی هستیم که به صورت پاره‌وقت، کارهای مختلفی در زمینه‌های مختلف انجام داده‌ام.

سخنگوی شرکت هواپیمایی نروژ به MailOnline گفت:

تیم خدمات پس از فروش ما، برای پشتیبانی از بیش از ۳۰ میلیون مسافری که با این شرکت پرواز می‌کنند، آماده هستند و این شعر نشان می‌دهد که آن‌ها، گروهی انعطاف‌پذیر، هوشمند و خلاق هستند.

خرسندیم که مشکل مشتری را به شیوه‌ای شوخ‌طبعانه حل کردیم که نشان می‌دهد کمی آرامش و خونسردی می‌تواند خیلی موثر باشد.

مطالب مرتبط:

منبع dailymail

دیدگاه