۱۰ تفریح رایگان و فوق العاده بارسلون را تجربه کنید

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
۱۰ تفریح رایگان و فوق العاده  بارسلون را تجربه کنید

از تجربیات بی‌نظیر سفر به بارسلون،  بدون اینکه احساس ورشکستگی کنید، در این مقاله بهره‌مند شوید و لذت ببرید.

بارسلون پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر بخش خودمختار کاتالونیا و پس از مادرید پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهم‌ترین بندر این کشور است. بارسلون به لحاظ اهمیت در امور مالی، تجارت، رسانه، سرگرمی، هنر، بازرگانی بین‌المللی، آموزش و گردشگری یک شهر جهانی است. بندر بارسلونا یکی از مهم‌ترین بنادر اروپا در دریای مدیترانه است.

برای آشنایی با تفریحات و ماجراجویی های رایگان در شهر زیبای بارسلون، با تجربیات سفر، همراه شوید.

اگر دل‌تان می‌خواهد روزی به اسپانیا سفر کنید و در بارسلون به ماجراجویی بپردازید، برای انتخاب تور بارسلونا، می‌توانید به کمک کجارو قیمت تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

 ۱. در ساحل نووا ایکاریا (Nova Icaria)، والیبال ساحلی بازی کنید

در شهر بارسلون از هتل دبلیو تا تالار اصلی شهر، ده‌ها ساحل وجود دارد، اما ساحل نووا ایکاریا، با جذابیت خاص خودش، افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این ساحل زیبا، دارای منطقه‌ای برای بازی والیبال است که بومیان و گردشگران، شب و روز در آنجا بازی می‌کنند. اگر از بازی خسته شدید، به بار ساحلی بروید و نوشیدنی خنکی برای خودتان سفارش دهید.

۲. از کلیسای اصلی شهر عکاسی کنید

بارسلون

کلیسای شهر بارسلون، ساختاری قوی با سبک گوتیک دارد. ورودیه این کلیسا، رایگان است. به داخل کلیسای جامع بارسلون بروید تا ترکیب پیچیده نور و سایه که از پنجره‌ها به داخل می‌آیند، را تجربه کنید. خیابان کاررا دل بیسبی (Carrera del Bisbee)، در کنار کلیسای بارسلون، یکی از مکان‌های پرطرفدار برای عکاسی در این شهر کاتالونیایی است.

۳. در هنر پیکاسو، خودتان را غرق کنید

بارسلون

موزه پیکاسو، خانه آثار این نقاش بزرگ در زمان زندگیش در شهر بارسلون، است. پیکاسو شهر بارسلون را بسیار دوست داشت و سال‌ها در رویال پلازا (Plaça Reial)، نقطه‌ای خارق‌العاده و فوتوژنیک، زندگی می‌کرد.

ورود به این موزه در روزهای یکشنبه پس از ساعت ۳ عصر، رایگان است. برای نماندن در صف‌های طولانی، ساعت ۲:۳۰ به آنجا بروید. پس از بازدید از موزه، در خیابان‌های اطراف گشت بزنید و پینتوش (نوعی اسنک) و نوشیدنی بخورید.

۴. همراه با یک راهنما، به دیدن مشهورترین ساختمان‌های بارسلون بروید

بارسلون، تورهای پیاده‌روی رایگان بسیاری با راهنماهای انگلیسی زبان، برای پیشنهاد دادن به شما دارد. تورها در مرکز شهر جمع می‌شوند و شما را به مهم‌ترین نقاط شهر می‌برند. بیشتر آن‌ها، توقف کوتاهی در یک بار دارند تا مسافران بتوانند با سوخت‌گیری مجدد، آماده ادامه سفر به نقاط جذاب شهر شوند.

۵. غروب را از پناهگاه‌ها تماشا کنید

بارسلون

پناهگاه‌ها در محله‌ای به نام هورتا جیناردو (Horta-Guinardo)، در بارسلون قرار دارند. این پناهگاه‌ها به شما چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از شهر پیشنهاد می‌کنند. برای رسیدن به آنجا می‌توانید با مترو بروید یا پیاده‌روی کنید. از ایستگاه لیسئو (Liceu) با خط سبز مترو به ایستگاه والکارکا (Vallcarca) بروید و سپس سوار اتوبوس وی۱۷ شوید. برای رویارویی با جمعیت کمتر، صبح زود به اینجا بیایید. این مکان، جایگزین مناسبی برای پارک گوئل (Parc Guell) است. ورود به این منطقه رایگان است.

۶. دوستان‌تان را در مسابقات تنیس، به چالش بکشید

بارسلون

پارک‌های بسیاری با میزهای رایگان تنیس روی میز در بارسلون وجود دارد. به پارک دلا سیوتادلا (Parc de la Ciutadella) بیایید. پس از اتمام بازی، از مجسمه واقع شده در مرکز پارک، دیدن کنید. در مرکز پارک، چشمه‌هایی وجود دارد که محیطی آرامش‌بخش را برای استراحت شما فراهم می‌کنند.

۷. برای پیدا کردن گنج به بازار دست دوم فروشی الس انکانتس ولز (Els Encants Vells flea market) بروید

بارسلون

بارسلون، عاشق بازار دست دوم فروشی خود است. این بازار در اغلب آخر هفته‌ها در بیشتر محله‌ها برقرار است. بازار دست دوم فروشی الس انکانتس ولز، یکی از پرطرفدارترین و گسترده‌ترین بازارهای شهر بارسلون و پر از وسایل دست دوم عجیب و غریب است، اما همچنین می‌توانید جواهرات آنتیک و شال‌های زیبایی پیدا کنید. با پول نقد به این بازار بیایید. بازار الس انکانتس ولز در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۸ عصر، برقرار است.

۸. در بوتیون (botellón) آواز بخوانید

شب‌ها، دوستان و کسانی که یکدیگر را نمی‌شناسند در یک میدان جمع می‌شوند و با یکدیگر مشغول آواز خواندن می‌شوند. برگزاری مهمانی در بارسلون به اندازه دیگر شهرهای کشور اسپانیا، شایع نیست. میدان پلازا دلا مرسه (Plaça de la Mercè) یکی از محبوب‌ترین نقاط برگزاری این مراسم در آخر هفته‌ها است.

هر جمعه و شنبه، گروه بزرگی از بومیان بارسلون در این نقطه گرد هم می‌آیند و گیتار می‌زنند. به محض اینکه به آنجا وارد شوید، افراد آنجا شما را به گرمی می‌پذیرند.

۹. به پیک نیک در تپه مونت چوئیک (Montjuïc) بروید

با تله‌کابین یا پای پیاده از تپه زیبا مونت جوئیک، بالا بروید. اگر در فصول بهار و تابستان به اینجا بیایید، با شکوفه‌های صورتی، زرد، بنفش و سبز گل‌ها که میزهای پیک‌نیک را آراسته‌اند، روبه‌رو خواهید شد. یک منطقه کوچک میرادور (mirador area) در این تپه وجود دارد که می‌توانید از آنجا به بندرگاه نگاه کنید و عکس بگیرید. پارک مونتجوی، منطقه‌ای دوستدار حیوان خانگی است. اگر در اولین یکشنبه ماه به اینجا بیایید، می‌توانید بدون هزینه ورودی وارد قلعه نیز بشوید.

۱۰. از نمایش جادویی چشمه در میدان اسپانیا (Plaça d’Espanya)، لذت ببرید

بارسلون

بارسلون در شب‌های ماه جولای و آگوست (۱۰ تیر تا ۹ شهریور)، شما را به نمایش جادویی و باشکوه چشمه در چشمه جلوی موزه ملی هنر کاتالونیا، با نورپردازی‌های قرمز، آبی و سبز و موسیقی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب، دعوت می‌کند.

این نمایش باشکوه، شبیه بودن در یکی از افسانه‌های دیزنی است و به همین علت برای کودکان، تجربه‌ای بسیار جالب به شمار می‌آید. زمانی که در این میدان هستید، به مرکز خرید لاس آرناس (Las Arenas) بروید. پشت بام این مرکز خرید، نمایی فوق‌العاده از شهر با نورهای چشمک‌زن دارد. بالا رفتن از پله‌ها، رایگان است.

 

مطالب مرتبط:

منبع matadornetwork

دیدگاه