یوگا در آب با همراهی ماهی های استوایی مالدیو

نگین توکلی
نگین توکلی یکشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
یوگا در آب با همراهی ماهی های استوایی مالدیو

کشور رویایی مالدیو هم‌اکنون دارای جاذبه جدیدی برای گردشگران است؛ یوگا در عمق آب با همراهی موجودات دریایی و ماهی‌های استوایی. 

علاقه‌مندان به ورزش یوگا برای رسیدن به حالت آرامش، دیگر نباید در سالنی گرم، عرق کنند. به‌جای آن، آن‌ها می‌توانند تجربه‌ای تازه و سرزنده در عمق ۶ متری آب داشته باشند.

اقامتگاه جزیره‌ای هوراوالهی (Hurawalhi Island Resort) در لاویانی اتول (Lhaviyani Atoll) در کشور مالدیو، تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد و کاوش در عمق دریا را به علاقه‌مندان یوگا، پیشنهاد می‌کند.

نگران نباشید، به تجهیزات غواصی اسکوبا نیازی ندارید.

برای اولین بار، در این اقامتگاه باشکوه یک رستوران زیردریایی تبدیل به یک سالن یوگا شده است و کلاس‌های یوگا تحت نظر جسیکا اولی، مربی حرفه‌ای تناسب اندام و نویسنده «بیایید یوگا را شروع کنیم»، در آنجا برگزار می‌شود.

فضای این رستوران، درست شبیه یک آکواریوم است. مهمان‌ها با ترک آفتاب و آمدن به این محیط باشکوه و حیرت‌انگیز، با ماهی‌های استوایی، لاکپشت‌ها، دلفین‌ها، سفره‌ماهی دیو و بیش از ۲۰۰ گونه مرجانی، محاصره می‌شوند. موج‌های کریستالی اقیانوسی، فضایی عالی و آرامش بخش را برای حرکات وینیاسا (یکی از حرکت‌های ورزش یوگا با نفس‌گیری‌های منظم)، فراهم می‌کنند.

پس از اینکه این ورزش روحیه‌بخش، نتیجه داد، مهمانان می‌توانند در دانیه (Duniye)؛ اسپای ارگانیک اقامتگاه؛ که در یک ویلای مشرف به اقیانوس واقع شده است، ریلکس کنند. این اسپا، شامل چشمه‌های درمانی مجللی است و باید بگوییم که چشم‌انداز آن از موج‌های اقیانوس، بی‌نهایت زیبا و نفس‌گیر است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه