بریتیش ایرویز و پیشنهاد فروش ویژه برای ایرانیان

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد دوشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
بریتیش ایرویز و پیشنهاد فروش ویژه برای ایرانیان

پیشنهاد فروش ویژه، بریتیش ایرویز برای مسافران مقصدهای مختلف اروپا، انگلستان و سایر نقاط جهان، شامل تخفیف‌های ویژه‌ سال نو بوده و رزرو آن تا ۷ فروردین‌ماه ادامه دارد.

بریتیش ایرویز بزرگ‌ترین خطوط هوایی بین‌المللی انگلستان، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای برخی از محبوب‌ترین مقصدهای مسافرتی خود در نظر گرفته است. برنامه ویژه‌ای که به مسافران ایرانی این فرصت را خواهد داد تا تعطیلات سال نوی خود را خارج از کشور، سپری کنند.

این پیشنهاد در ‌مدت زمان محدودی ارائه می‌شود و علاوه بر قیمت‌های بسیار مناسب شامل همه مزایای همیشگی پروازهای بریتیش ایرویز همچون آسایش و راحتی سفر به اقصی نقاط جهان خواهد بود. در این پیشنهاد ویژه جهت برآوردن نیاز مسافران با هر سلیقه و بودجه‌ای، امکان انتخاب سطوح پروازی (کلاس) گسترده‌ای در اختیار مسافرانی خواهد بود که پرواز خود را از ایران آغاز می‌کنند. برای مثال قیمت پروازهای رفت و برگشت از ایران به لندن از قیمت ۴۶۹ دلار آمریکا در دسته‌بندی وُرلد ترولر (اکونومی) تا ۱۴۳۲ دلار آمریکا در دسته‌بندی کلاب وُرلد (بیزنس کلاس) متغیر است.

علاوه‌بر تخفیف‌های ویژه پیشنهادی، افرادی که عضو باشگاه اگزکیوتیو (Executive Club) این خطوط هوایی هستند، بسته به نوع بلیط و کلاسی که با آن سفر می‌کنند ،می‌توانند امتیازات بیشتری کسب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مسافران بریتیش ایرویز با استفاده از این پیشنهاد ویژه نه‌تنها می‌توانند به مقاصد جدیدی در سراسر دنیا سفر کنند، بلکه فرصت تجربه امکاناتی که در ماه‌های اخیر به پروازهای این شرکت هواپیمایی افزوده شده است (همچون منوی جدید غذایی مسافران وُرلد ترولر) را نیز خواهند داشت.

برای اطلاعات بیش‌تر از شرایط و ضوابط این پروازها به وب‌سایت ba.com مراجعه کنید.

آشنایی با بریتیش ایرویز و امکانات آن

 بریتیش ایرویز به بیش از ۲۰۰ مقصد در اقصی نقاط جهان پرواز می‌کند که ۲۰ مقصد در بریتانیا، ۱۰۶ مقصد در اروپا و ۸۳ مقصد در سایر نقاط قرار دارند.

بریتیش ایرویز در پنج سال آتی در حدود ۵٫۴ میلیارد یورو برای مشتریان خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

این سرمایه‌گذاری‌ها شامل خدمات وای‌فای حین پرواز، پریزهای برق برای هر صندلی، طراحی داخلی جدید برای بیش از ۱۲۸ هواپیمای قاره‌پیما و خرید ۷۲ فروند هواپیمای جدید است. این خطوط هوایی همچنین با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون یورویی در کلاب وُرلد به ارائه گزینه‌های پذیرایی فوق‌العاده‌ و کالای خواب لوکس از شرکت White Company می‌پردازد و از سال ۲۰۱۹ نیز جایگاه‌هایی با دسترسی مستقیم به راهروی میانی هواپیما ارائه می‌دهد. 

در سال جاری، بریتیش ایرویز ارائه خدمات در سه مسیر جدید را آغاز خواهد کرد، که از آن میان می‌توان به جمهوری سیشل اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه