بازدید از کاوش های تاریخی در ورودی شوش توسط معاون میراث فرهنگی کشور

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
بازدید از کاوش های تاریخی در ورودی شوش توسط معاون میراث فرهنگی کشور

روز گذشته ۱۸ اسفند ماه ۹۶، معاون میراث‌فرهنگی کشور به‌همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان سفر کرده و از کاوش‎های تاریخی در ورودی شهرستان شوش بازدید کردند.

محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور و محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی همراه با علی‎رضا ایزدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان و عباس پورسلان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به شوش سفر کرده و از روند عملیات اجرایی پروژه برداشت پل روگذر و همچنین کاوش‎های انجام‌شده در ورودی شهرستان شوش بازدید کرده و موارد گوناگون در این زمینه را بررسی کردند.

این مقامات مسئول در ادامه به شهرستان دزفول مسافرت کرده و به‌همراه عباس پاپی‎زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلام ضمن بازدید از بناهای آرامش و مسجد ملاحاجی، وضعیت محله‎های لوریان و مقدمیان را از نزدیک بررسی کردند.

طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور همراه علی‎رضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان به خوزستان سفر یک روزه کرده و از سازه‌های آبی تاریخی شوشتر و برخی پروژه‌های در دست اجرا به این شهرستان دیدار کرده و با فرماندار شوشتر و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان دیدار کرده و درباره موارد مختلف گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

معاون میراث‌فرهنگی کشور با بازدید از پروژه در حال ساخت موزه منطقه‌ای در اهواز سفر به خوزستان را به اتمام رساند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه