یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل‌ها تا مه زمستانی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
یک هفته با عکس های روز نشنال جئوگرافی؛ از قدرت گل‌ها تا مه زمستانی

عکس‌های زیبا و دلنشین هفته گذشته نشنال جئوگرافی را از دست ندهید.

هفته‌ای که گذشت نشنال جئوگرافی در عکس‌های روز، تصویری از قدرت گل‌ها، گاو طلایی، دوچرخه‌سواری شبانه، چشمان گیرا و غیره به نمایش گذاشت که دیدن آن‌ها بسیار دل‌چسب است.

قدرت گل

نشنال جئوگرافی

هر ساله در ماه آگوست شهر مدلین کلمبیا میزبان Feria de Las Flores یا فستیوال گل‌ها است. کلمبیا یکی از برترین صادرکنندگان گل‌های زنده در جهان است. در طی این فستیوال ۱۰ روزه، جشن‌های رنگی، کنسرت‌ها، رژه‌ها و برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

گاو طلایی

نشنال جئوگرافی

در عکس رو به رو گاو Highland در یک میدان خورشیدی در دیلن Deelen، هلند ایستاده است. نژاد موی بلند در اصل متعلق به اسکاتلند است. این گاو در درجه اول به دلیل گوشت و شیرش مطرح است و سپس به دلیل چابکی آن در زمستان‌های سرد مطرح است.

دوچرخه سواری شبانه

نشنال جئوگرافی

ایمی اوسنس عکاس حرفه‌ای نشنال جئوگرافی برای ثبت این عکس تلاش بسیاری کرد و این عکس را از پسرش که در حال دوچرخه‌سواری در کوهستان در سنت جورج، یوتا، است ثبت کرده است. او می‌گوید:

این دومین تلاش ما برای گرفتن این تصویر است. من اولین بار چیزهای زیادی یاد گرفتم و توانستم تصویری که تصور می‌کردم را ثبت کنم. پسرم به اندازه کافی خودش را بر روی صخره متعادل نگه داشت تا اینکه ماه در پشت او بالا آید و من بتوانم عکس را ثبت کنم.

فراخوان چشم‌ها

نشنال جئوگرافی

عکسی از چشمان یکی از افراد قوم طوارق (Tuareg) را می‌بینید که کریویک، عکاس حرفه‌ای نشنال جئوگرافی آن را گرفته است. کریویک درباره خاطرات عکاسی‌اش می‌گوید:

این عکس دقیقا همان دلیلی است که من برایش سفر می‌کنم. دیدن عکس آدم‌هایی که در طول سفر ملاقات می‌کنم، مرا ترغیب می‌کند تا دوباره و دوباره پا به جاده بگذارم و سفر کنم. سفر دلیلی می‌شود برای ملاقات با ترس و دوستی، شادی و مشکلات مختلف، دوستی عمیق و دیدارهای کوتاه! خلاصه که در سفر زندگی را می‌توان عمیق‌تر زندگی کرد!

دماغه طلایی

نشنال جئوگرافی

تصویر پیش رو یک عکس هوایی از کرواسی را نشان می‌دهد که از رنگ‌های روشن ساخته شده است. این ساحل شنی اغلب به‌عنوان یکی از بهترین سواحل اروپا شناخته می‌شود.

احساس روباه

نشنال جئوگرافی

عکس دو روباه قرمز می‌بینید که در جزیره هوکایدو ژاپن به ثبت رسیده است. در فرهنگ عام ژاپن به روباه، کیتسون «kitsune» می‌گویند که معمولا شخصیت و قابلیت‌های جادویی و افسانه‌ای دارد.

پوششی از مه

نشنال جئوگرافی

در تصویر روبرو نمایی از حرکت مه‌های زمستانی در میل ویل کالیفرنیا را مشاهده می‌کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه