کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر

مهتاب خسروشاهی
مهتاب خسروشاهی پنجشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر

مجموعه داستان هری پاتر در دنیا طرفداران فراوانی دارد. یکی از این طرفداران دوآتشه، آپارتمانی را با موضوع یا همان تم هری پاتر طراحی کرده است. اگر شما هم عشق هری پاتر هستید، می‌توانید در سفر به اسکاتلند در کنون‌گیت اقامت کنید.

اگر از عاشقان داستان‌های هری پاتر هستید، حتما از بودن در خانه‌ای با نشانه‌های این مجموعه داستان ذوق‌زده می‌شوید.

خبر خوش این‌که اقامتگاهی در اسکاتلند با الهام از مجموعه داستان‌های هری پاتر آماده‌ی اقامت است.

خیال شما را راحت کنم، برای ورود به این آپارتمان به هیچ رمز ورودی نیاز ندارید، اما در جریان باشید که مشنگ‌ها نمی‌توانند وارد این اقامتگاه بشوند!

هتل هری پاتری

اقامتگاه «کَنون‌گیت لاکچری» (Canongate Luxury) یک آپارتمان دولوکس در شهر ادینبرو، واقع در اسکاتلند است که چیدمان خود را با الهام از هری پاتر انتخاب کرده است.

اتاق‌خواب اصلی این اقامتگاه مانند خوابگاه گریفندور چیده شده است. دکور آن شامل تخت‌خوابی با چهار ستون و سقفی است که توهم شمع‌های آویزان را القا می‌کند.

همچنین آینه‌های طلایی، کتاب‌های قدیمی که احتمالا مربوط به دنیای جادویی هستند، چیدمان قرمز و طلایی و خرده ریزه‌های دیگر که یادآور هری پاتر هستند، در آن پیدا می‌شود.

هتل هری پاتر اسکاتلند

این آپارتمان متعلق به یکی از دوستداران پر و پا قرص هری پاتر به نام «یو گائو» (Yue Gao) بوده که با موضوع و تم پاتر ساختمان را طراحی کرده و چیده است. او به سختی توانسته این اثاث را جمع‌آوری کند. میان وسایل آپارتمان چیزهایی هم هست که به جی کی رولینگ خالق این داستان‌ها تعلق دارد، مانند میز و آینه.

هتل تم هری پاتر

گائو در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است:

میزی که در این آپارتمان قرار داده شده،‌ متعلق به جی کی رولینگ است. من به سختی توانستم ترتیبی بدهم که میز به این‌ خانه برسد. پسر تعمیرکار مبلمان با دختر جی کی رولینگ در مدرسه هم‌کلاس بودند. تعمیرکار یک بار میز را برای رولینگ تعمیر کرده بود. هنگامی که رولینگ اسباب‌کشی کرد،‌ میز را با خودش نبرده بود. بنابراین، فرصتی دست داد تا بتوانم این میز را به‌دست بیاورم.

اقامتگاه هری پاتر

گائو می‌گوید نمی‌خواسته آپارتمان را شبیه یک کپی بی‌ارزش از فیلم‌های هری پاتر بچیند. اکنون بیشتر شبیه به ادای احترام یک طرفدار دوآتشه هری پاتر شده است. گائو می‌گوید:

من با جان و دل اینجا را درست کردم. این‌ خانه را شبیه رویاهایم ساختم.

اما این آپارتمان علاوه بر اتاق‌خواب دلربایش، اتاق خواب کوچک‌تری دارد که شبیه به قطار هاگوارتز طراحی و چیده شده است.

تم هری پاتر

یک آشپزخانه‌ی قشنگ و به‌درد بخور هم درنظر گرفته شده که از نشانه‌های هری پاتر پر است. 

آشپزخانه هری پاتر

اتاق نشیمن از سالن عمومی گروه گریفندور الهام گرفته است.

هتل هری پاتر

همه‌ی درها در این آپارتمان جذاب مانند هاگوارتز نقاشی شده‌اند و حتی اسلایترین هم فراموش نشده است.

هتل هری پاتر

اگر به حد کافی مشتاق شده‌اید در این آپارتمان اقامت کنید و اجازه دهید گوشه‌ای از رویاهاتان به واقعیت تبدیل شود،‌ خوب است بدانید قیمت هر شب اقامت در آن ۱۵۰ پوند برابر با ۲۰۰ دلار است. دیگر می‌توانید بروید و با هیجان برنامه‌ی سفر به اسکاتلند را بچینید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه