چراغ های برج ایفل به مناسبت ولنتاین فروخته می‌شوند

بهاره غنچه
بهاره غنچه چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
چراغ های برج ایفل به مناسبت ولنتاین فروخته می‌شوند

چراغ‌های برج ایفل در بسته‌بندی‌های خاص و در جعبه‌های قرمز رنگ با نزدیک شدن به ولنتاین به فروش می‌رسند.

پاریس یکی از عاشقانه‌ترین شهرهای جهان است. این شهر عاشقانه به خاطر درخشش و نوری که شب هنگام دارد به شهر نور هم شهرت دارد. برج ایفل در شب، بخشی از همین نورهای شبانه پاریس است. هر شب حدود ۲ هزار چراغ، این برج مرتفع را نورانی و درخشان می‌کنند و این نورها منظره‌ای دیدنی و عاشقانه ایجاد می‌کنند. ولنتاین روز عاشقان نزدیک است. اگر قصد دارید هدیه‌ای متفاوت و منحصربه فرد تهیه کنید می‌توانید یکی از همین چراغ‌های برج ایفل را برای معشوقتان خریداری کنید.

با گذشت زمان حدود ۴۵۰ تا از چراغ‌های برج ایفل کنار گذاشته شدند و این چراغ‌ها را با تغییرات و تزییناتی که روی آن‌ها انجام شده است با نام دایموند لایتس (Diamond Lights) به فروش می‌رسانند. این چراغ‌ها همگی از برج جدا شده‌اند و در جعبه‌ای فلزی و قرمز رنگ قرار گرفته‌اند. جنس جعبه‌ها شبیه به فولادی است که گوستاو ایفل از آن برای ساخت برج استفاده کرد.

هدیه ولنتاین ایفل

مقاله‌ مرتبط:

هر یک از این چراغ‌ها منحصربه‌فرد است و نشان خاص خودش را دارد. این چراغ‌ها با ضمانت به شما تحویل داده می‌شوند و کاملا سالم هستند. این چراغ‌ها بخشی از وجود و هستی برج ایفل هستند، برجی که پربازدیدترین بنای جهان است و تاریخ فرانسه را به نمایش می‌گذارد. قیمت تقریبی هر چراغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که با خرید این چراغ‌ها در حقیقت بخشی از تاریخ فرانسه و نماد عشق را هدیه خواهید داد.

در هر جعبه عکسی از کارن جورج قرار دارد که آتش سوزی برج ایفل در جریان نمایشگاه جهانی در سال ۱۲۶۷ هجری شمسی (۱۸۸۹ میلادی) را به تصویر کشیده است.

مطالب مرتبط:

منبع Tavelandleisure

دیدگاه