چگونه مسافر تور جام جهانی روسیه شویم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
چگونه مسافر تور جام جهانی روسیه شویم؟

مسابقات تیم ملی همیشه از جذاب‌ترین رقابت‌‌های ورزشی است که ایرانی‌ها با علاقه، ورزشکاران کشور را تشویق و موفقیت‌های آن‌ها را دنبال می‌کنند، این شرایط در این دوره از مسابقات جام جهانی به بهترین شکل برای ایرانی‌ها فراهم شده است.

علاقه‌مندان به مسابقات تیم ملی می‌توانند با برنامه‌ریزی‌هایی که آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان هماهنگ کرده با  تور جام جهانی روسیه 2018 همراه شوند.

رسیدن به روسیه چند سالی است که برای ایرانی‌ها ساده شده است، بعد از تفاهم گردشگری که میان دو کشور امضا شده، این امکان فراهم است که گردشگران هر دو کشور به‌سادگی و بدون اخذ ویزا از مرزها عبور کنند.

حالا با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی روسیه، ایرانی‌ها از معدود گردشگرانی هستند که می‌توانند بدون هیچ سختی و فقط با خرید تورهای مسافرتی به این کشور وارد شوند.

البته که از امروز تا مسابقات زمان زیادی باقی مانده است؛ اما کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با ایجاد شرایط ویژه‌ی پیش‌فروش تورهای جام جهانی 2018 روسیه تلاش کرده‌اند تا فرصت تماشای بازی‌های تیم‌ملی ایران را برای همه هم‌وطن‌ها فراهم کنند. 

راهنمای خرید تور جام جهانی روسیه

پیش‌خرید تورهای جام جهانی به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر برنامه‌ریزی مناسب برای سفر در تابستان، با هزینه‌ای کمتر و مقرون به‌صرفه‌تر مسافر روسیه شوید. حتما شما هم به‌خوبی می‌دانید که هرچه به فصل بازی‌های جام جهانی در روسیه نزدیک شویم، شرایط رزرو یا خرید بلیط‌های روسیه، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها سخت یا در برخی موارد غیرممکن می‌شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اگر قصد سفر به روسیه و تماشای مسابقات تیم‌ملی ایران را دارید با این پیش‌فروش استثنایی همراه شوید.

واقعیت این است که آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، یکی از خبرگان و متخصصان برگزاری تورهای مستقیم روسیه است که از زمان قانون تسهیل گردشگری میان دو کشور، تاکنون توانسته است بیش از ۱۰۰ تور موفق را هر ساله برگزار کند.

توانایی کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، بهترین برنامه و مناسب‌ترین امکانات را برای میهمانان تور روسیه جام جهانی پیش‌بینی کرده است.

آنچه که در همه این سال‌ها نام آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان را در میان برگزارکنندگان تورهای روسیه برجسته کرده خدمات مناسبی است که به همراهان تورهای روسیه ارائه می‌کند، همین همراهی در رفاه مسافران در تورهای جام جهانی هم به‌چشم می‌خورد.

مسافران و میهمان‌های تور جام جهانی روسیه، برخلاف تورهای دیگر آژانس‌ها در میان شهرهای برگزاری مسابقات با اتوبوس یا خودرو جابه‌جا نمی‌شوند و برنامه‌ی  جابه‌جایی آن‌ها با پروازهای داخلی خط‌ هوایی Nordwind، مشهورترین و شناخته‌شده‌ترین خط‌ هوایی روسیه انجام می‌شود.

تعلل نکنید و در اولین فرصت همراه تور روسیه جام جهانی 2018 باشید، در این سفر فرصت مناسبی دارید که هم‌بازی‌ها را در ورزشگاه‌ها از نزدیک تماشا کنید و هم با لیدر فارسی‌زبان و آشنا به محل، جاذبه‌های گردشگری روسیه را ببینید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

قیمت‌های استثنایی تور جام جهانی 2018

پیش‌بینی که در پیش‌فروش تور جام ‌جهانی روسیه 2018 دیده شده، این است که با در نظر گرفتن دو مدل برنامه برای تور، شرایط برای حضور همه علاقه‌مندان در روسیه فراهم باشد.

به همین دلیل برای بازی‌های مقدماتی تیم ملی ایران برنامه‌ی A و برنامه‌ی B تنظیم شده است:

در برنامه‌ی A؛ علاقه‌مندان می‌توانند با در نظر گرفتن هزینه‌ای از ۲۸۰۰ دلار سفری ۱۲ شب و ۱۳ روزه را در روسیه داشته باشند.

در برنامه‌ی B؛ برای اقامت ۸ شب و ۹ روزه و همراهی علاقه‌مندان با دو بازی تیم‌ملی ایران، هم شروع هزینه از ۲۳۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

البته مطابق قوانین و مقررات تورها، این قیمت‌ پایه است و در نهایت با توجه به تعداد همراهان و البته درجه‌ی هتل‌های انتخابی تغییر می‌کند.

فرصت غیرقابل باوری که با پیش‌فروش ویژه تورهای جام جهانی در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان ایجاد شده، متاسفانه زمان محدودی دارد و اگر ظرفیت‌های پیش‌بینی شده تکمیل شوند، این شرایط ویژه‌ی‌فروش هم به پایان می‌رسد.

سن پترزبورگ

سن پترزبورگ؛ ایران-مراکش

برنامه‌ریزی تور، دقیقا مطابق با برنامه‌ گروه B و تاریخ رقابت‌های ایران با دیگر تیم‌ها در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات تنظیم شده است.

به همین دلیل همراهان تور جام جهانی روسیه 2018، ۲۴ خردادماه، یک روز پیش از برگزاری اولین مسابقه‌ی تیم‌ ملی ایران با ایرلاین Nordwind، یکی از بهترین خدمات پروازی روسیه، بدون هیچ نگرانی به سن پترزبورگ می‌رسند و به‌خوبی، زمان مناسب برای اقامت و جابه‌جایی در هتل‌ و استراحت دارند.

فردا صبح در ۲۵ خردادماه، میهمان‌های تور جام جهانی بعد از میل کردن صبحانه‌ی رایگان، با ترانسفر اختصاصی آژانس به سوی ورزشگاه زنیت آرنا حرکت می‌کنند.

به گزارش ویرلن؛ این ورزشگاه علاوه بر تجهیزات مدرنی که در خود دارد، یک شاهکار معماری است که طراح شناخته شده‌ی ژاپنی آن را به‌طور ویژه و اختصاصی برای روسیه طراحی کرده است. جذابیت این ورزشگاه زیبا آن‌قدر زیاد است که در برنامه‌ریزی‌های فیفا، یکی از مسابقات رده‌بندی نیمه‌نهایی هم در آن برگزار می‌شود.

کازان؛‌ ایران - اسپانیا

سه‌روز بعد از بازی اول، مسافران تور جام جهانی روسیه با یکی از خطوط پرواز داخلی Nordwind به کازان سفر می‌کنند.

گردشگران تور جام جهانی پیش از برگزاری بازی فرصت دارند تا با همراهی لیدر فارسی زبان و محلی شهر تاریخی کازان را ببینند و از کارگاه‌های صنایع دستی یادگاری‌های روسی را با خود به ایران بیاورند.

۳۰ خرداد پیش از شروع بازی جذاب، ایران - اسپانیا، ترانسفر اختصاصی آژانس، گردشگران را به ورزشگاه کازان آرنا می‌برد.

این ورزشگاه، همان جایی است که سردار آزمون، بازیکن جوان تیم‌ملی ایران مدت‌ها است در تیم باشگاهی روسی کازان توپ می‌زند و برای بسیاری از ایرانی‌ها شناخته شده و به‌طور طبیعی دیدن آن هم جذاب است.

امیدواریم که مسافران از رقابت میان ایران و اسپانیا لذت ببرند و با روحیه‌ای پر از شادی و هیجان فردای بازی با یکی از پروازهای داخلی Nordwind به‌سمت شهر سارانسک، محل سومین بازی ایران حرکت کنند.

سارانسک؛ ایران-پرتغال

برای اینکه تنوع سفر و حال و هوای مسافران در مدت اقامت طولانی مدت در روسیه تغییر کند، سومین و آخرین شهر اقامت آن‌ها شهری ساحلی در نزدیک سارانسک است.

یکم تیرماه گردشگران به شهر ساحلی اولیانوفسک در نزدیکی سارانسک می‌روند و در یکی از هتل‌های ساحلی شهر اقامت می‌کنند.

این شهر ساحلی یکی از زیبایی‌های منطقه است که تابستانی جذاب، آفتابی و دلنشین دارد. شاید آخرین روزهای سفر فرصت خوبی برای استراحت و حتی تفریح در پلاژهای روسیه باشد. در مدت اقامت در این شهر هم لیدر فارسی‌زبان و محلی تمام‌وقت در اختیار گردشگران است.

۴ تیرماه، همراهان تور روسیه جام جهانی با ترانسفر اختصاصی آژانس به ورزشگاه موردویا در سارانسک می‌روند تا هیجان این بازی را هم از دست ندهند.

بعد از این بازی، مدت سفر تور جام جهانی روسیه به پایان می‌رسد و مسافران یک‌روز پس از آخرین بازی تیم‌ملی در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی، روسیه را با خاطره‌هایی خوش و دلچسب به مقصد ایران ترک می‌کنند.

جام جهانی روسیه

شرایط خرید بلیط‌ بازی‌های ایران در جام جهانی روسیه

علاقه‌مندان فوتبال برای ورود به هریک از بازی‌های تیم‌ملی در روسیه، باید بلیط‌ها را پیش از بازی خریداری کرده باشند. طبق اطلاعیه فیفا، برای این دوره از بازی‌های جام جهانی بلیط VIP و بلیط اقتصادی پیش‌بینی شده است که تماشاگران می‌توانند با توجه به تفاوت قیمت‌ها، آن‌ها را خریداری کنند.

جست‌و‌جو و خرید بهترین بلیط بازی‌ها برای مسافران تورهای جام‌حهانی روسیه 2018 در آژانس مسافرتی مقتدر سیر به‌سرعت انجام می‌شود و همراهان تور با پرداخت هزینه‌ی مصوب فیفا می‌توانند در بهترین نقطه‌ی ورزشگاه بازی‌ها را تماشا کنند.

بر اساس طبقه‌بندی فیفا، علاقه‌مندان برای بلیط‌های VIP و دسته‌های Match Exprience و Match Club به‌ترتیب ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار پرداخت می‌کنند و تماشاگران خریدار بلیط اقتصادی با پرداخت ۲۱۰، ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار امکان تماشای بازی‌ها را دارند.

جایگاه‌های ویژه و وضعیت قرار گرفتن صندلی‌‌های ورزشگاهها، هم‌اکنون به‌طور کامل در سایت آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان موجود است و شما می‌توانید با بررسی آن‌ها بلیط صندلی مناسب را انتخاب کنید.

شرایط تماشای دیگر بازی‌های جام جهانی 2018

آنچه تاکنون پیش‌بینی شده و در شرایط استثنایی پیش‌فروش قرار داده شده، برنامه‌ی بازی‌های تیم‌ملی ایران است. اما علاقه‌مندانی که مایل باشند دیگر بازی‌های فوتبال در رقابت‌های جام جهانی را از نزدیک ببینند می‌توانند در خردادماه هم‌زمان با فروش تور روسیه یکی از برنامه‌ی پکیج‌های هفتگی تور روسیه را انتخاب کنند.

تنها نکته‌ای که بهتر است در نظر داشته باشید این است که متاسفانه امکان پیش‌خرید تورهای روسیه وجود ندارد و علاقه‌مندان به بازی‌های فوتبال نمی‌توانند از هم‌اکنون و با قیمت‌ مناسب‌تری برای سفر به روسیه برنامه‌ریزی کنند و باید تا زمان برگزاری تورهای روسیه تامل کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه