هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
هواپیمایی بریتیش ایرویز: خدمات وای فای برای مسافران در پروازهای طولانی

هواپیمایی بریتیش ایرویز، در اقدامی جالب توجه، ناوگان هوایی خود در پروازهای طولانی را به خدمات اینترنت پرسرعت، مجهز کرده است.

هواپیمایی بریتیش ایرویز، شروع به تجهیز هواپیماهای خود در مسیرهای پرواز طولانی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم کرده و هم‌اکنون، سه فروند هواپیما با این امکانات، در مسیر خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

این شرکت هواپیمایی در دو سال آینده، قصد دارد تمام ۱۱۸ فروند هواپیمای مخصوص پروازهای طولانی‌اش، به اینترنت، مجهز کند.

مشتریان، به محض نشستن بر روی صندلی‌هایشان، برای چگونه متصل شدن به اینترنت، راهنمایی خواهند شد و خواهند توانست به سادگی در مرورگرهای اینترنتی خود، جستجو کنند.

بریتیش ایرویز با استفاده از جدیدترین نسل تکنولوژی، پهنای باندی با سرعت بالا برای مسافران، فراهم خواهد کرد. دسترسی به اینترنت تقریبا پس از ۱۰ دقیقه از بلند شدن هواپیما از زمین و رسیدن به ارتفاع ۱۰ هزار فوتی (۳۰۴۸ متری)، ممکن خواهد شد.

این پرتال اینترنتی، با آخرین نسخه سیستم عامل‌های مختلفی چون اپل، اندروید و ویندوز، کار خواهد کرد و به مشتریان اجازه خواهد داد تا با هر دستگاهی به اینترنت، متصل شوند.

مشتریان می‌توانند از میان دو بسته پیشنهادی وای فای، یکی را انتخاب کنند. بسته «مرور» (Browse) که از اینترنت‌گردی، شبکه‌های اجتماعی و واتس اپ، پشتیبانی می‌کند و یا بسته «جریان» (Stream) که با آن می‌توانید به تماشای بهترین سایت‌های آنلاین ازجمله نتفلیکس و گوش‌دادن موسیقی بپردازید.

این بسته‌ها را می‌توانید برای یک ساعت، ۴ ساعت یا کل زمان پرواز، خریداری کنید.

کارولینا مارتینولی، مدیر برند و تجربه مشتری هواپیمایی بریتیش ایرویز، می‌گوید:

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، با این سرمایه‌گذاری مولتی میلیون پوندی، قصد دارد تجربه انتخاب‌های بیشتر در حین پرواز و با کیفیت بالا را به مشتریان خودش ارائه کند.

دسترسی به اینترنت، برای مشتریان ما که می‌خواهند در حین پرواز، کار کنند یا در اینترنت، جستجو انجام دهند، بسیار مهم است.

آن‌ها می‌توانند در دو سال آینده از پرواز در ناوگان پروازهای هوایی طولانی‌مدت ما با دسترسی به آخرین نسل اینترنت پر سرعت بی‌سیم، لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه