تعطیلی ۱۵ ساعته ترمینال غرب و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

سیامک احدی
سیامک احدی سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
تعطیلی ۱۵ ساعته ترمینال غرب و محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام اینکه ترمینال غرب در روز ۲۲ بهمن به مدت ۱۵ ساعت بسته خواهد شد، محدودیت‌های ترافیکی تهران در این روز را نیز اعلام کرد.

«سردار محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:

پلیس راهور فاتب به منظور تسهیل در تردد شهروندان برای شرکت هر چه باشکوه‌تر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن محدودیت‌های تردد در معابر منتهی به میدان آزادی را اجرا خواهد کرد.

مهماندار به ممنوعیت‌های توقف در معابر منتهی به میدان آزادی در روز ۲۲ بهمن اشاره و تصریح کرد:

در طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه، طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان، طول بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح و همچنین طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین (ع) در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوعیت توقف اجرا خواهد بود.

سردار مهماندار تأکید کرد:

در صورت پارک خودروها در این معابر،‌ خودروها به محلی خارج از این محدوده منتقل خواهند شد؛ شهروندان می‌توانند با تماس با ۱۱۰ از محل انتقال و پارک خودروی خود مطلع شوند.

وی در خصوص فعالیت ترمینال غرب گفت:

این ترمینال از ساعت ۲۲:۰۰ مورخه ۲۱ بهمن ماه تعطیل می‌شود و تمام اتوبوس‌هایی که از شهرستان‌ها عازم تهران هستند، باید مسافران خود را در ترمینال جنوب پیاده کنند و حق پیاده کردن مسافران در جاده مخصوص و محدوده میدان آزادی را ندارند.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت تأکید کرد:

ترمینال غرب از ساعت ۲۲ روز شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته خواهد شد و بلافاصله بعد از پایان این مراسم بازگشایی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه