رونمایی منوی جدید رستوران هتل برفلی در انگلیس

سودا سلیمی
سودا سلیمی سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
رونمایی منوی جدید رستوران هتل برفلی در انگلیس

هتل برفلی «Belfry Hotel» منوی فصلی خود را تجدید کرد.

هتل برفلی (Belfry Hotel) انگلیس با در نظر گرفتن سلیقه‌ی غذایی اشخاص بومی و همین‌طور مسافران از نقاط مختلف جهان، منوی غذایی جدیدی را در رستوران رایدر گریل خود «Ryder Grill»، از فوریه تا دسامبر عرضه خواهد کرد.

سرآشپز این رستوران رایان سویفت «Ryan Swift» به زودی با منوی شش مرحله‌ای خود به استقبال دوستداران غذا خواهد رفت. این غذاها از باکیفیت‌ترین مواد غذایی روز جهان تهیه شده‌اند.

اولین رونمایی از این منوی قوی در روز هشتم فوریه خواهد بود و شش بشقاب مزه با قیمت ۴۵ یورو برای هر شخص در دسترس عموم خواهد بود. این رویداد سه‌شنبه‌های هر هفته تا انتهای سال در رستوران رایدر گریل ادامه خواهد داشت و دوستداران غذا، مزه‌های بسیار متفاوتی را در این منو خواهند چشید.

سویفت در این باره توضیح می‌گوید:

بی‌صبرانه منتظر رونمایی از منوی جدید رستوران هستم. این منو به من فرصت شکوفایی داده تا ابتکار خود را در قالب بشقاب‌های خوشمزه به همگان نشان دهم.

این هتل برای سومین سال متوالی از لحاظ مهمان‌نوازی، جذابیت برای گردشگران و ابتکار جز برترین هتل‌های جهان قرار گرفته است. با توجه به خلاقیت هتل در جذب گردشگر و کیفیت خدمات عالی، این هتل بین محبوب‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های اروپا رتبه‌ی خود را حفظ خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه