استارت آپ جدید سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
استارت آپ جدید سرویس؛ امکان صرفه جویی در هزینه های سفر پس از رزرو هتل

سرویس جدید هوشمندی، بر قیمت‌های هتل‌ها نظارت می‌کند و به صورت اتوماتیک، وقتی که قیمت اتاق‌ها کاهش می‌یابد، دوباره فرآیند رزرو را انجام می‌دهد و به این ترتیب، باعث صرفه‌جویی در هزینه سفر شما می‌شود.

استارت آپ «سرویس» (Service)، تکنولوژی جدیدی که به صورت اتوماتیک، از ضرر مالی به مسافران جلوگیری می‌کند، اعلام کرد که که در حال گسترش محصولات خود و این‌بار با پیشنهاد هتل است. استارت آپ سرویس برای هتل‌ها از تکنولوژی خودکار و اختصاصی برای جستجوی صندوق‌های پستی مسافر برای رزرو هتل استفاده کرده، سپس نرخ افت قیمت هتل‌ها را نظارت می‌کند و به صورت اتوماتیک، همان اتاق در همان هتل را با نرخی ارزان‌تر، دوباره برای مسافر، رزرو می‌کند.

این کمپانی، تمام کارهای سخت را انجام می‌دهد و تا لحظه ورود به اتاق (check-in)، در حال نظارت‌کردن برای بهترین قیمت اتاق است تا مطمئن شود که در هزینه‌های مسافران، صرفه‌جویی مناسبی انجام می‌شود.

مسافرانی که از این اپ استفاده می‌کنند، نیاز به نظارت دائم ندارند، بلکه فقط با یک بار وارد شدن، خود استارت آپ سرویس، به صورت اتوماتیک، فرآیند نظارت بر قیمت هتل‌ها بر اساس رزروهای موجود فرد را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که مشتریان، به بهترین قیمت هتل‌ها پس از رزرو اولیه، دسترسی پیدا می‌کنند.

مایکل شیندر، مدیرعامل سرویس، می‌گوید:

ما هم‌اکنون از اینکه کاربران ما می‌توانند با استفاده از سرویس، در هزینه‌های هتل خود، صرفه‌جویی کنند، بسیار هیجان‌زده هستیم.

در حالی که اپ‌های بسیاری برای مقایسه قیمت هتل‌ها قبل از فرآیند رزرو، وجود دارد، ما مفتخر هستیم که اولین سرویسی برای مشتریان باشیم که به آن‌ها اطمینان می‌دهد بهترین قیمت اتاق‌ها را حتی پس از رزرو، پیدا می‌کنند و در همین حین، تجربه‌ای یکپارچه و یکسان را برای کاربرانمان، فراهم می‌کنیم.

استارت آپ سرویس برای هتل‌ها بر اساس تاریخچه سرویس از استفاده تکنولوژی برای نشانه‌گذاری‌های مسائل کلیدی سفر و رزرو کردن، ساخته شده است. گزینه پرواز در این اپ، که به تازگی ایجاد شده است، مطالبات هواپیمایی‌ها را در جهت جبران خسارت مسافران، اگر پرواز کنسل شود یا تاخیر داشته باشد، بایگانی می‌کند.

این شرکت ۳۰ درصد از هزینه بازپرداخت موفق را برای گزینه «پرداخت به عنوان شما» در حساب شما، شارژ می‌کند. این سرویس، همچنین، یک اشتراک سالیانه به مسافران پیشنهاد می‌کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد، ۱۰۰ درصد زیان‌های در طول سال را جبران کنند.

شیندر ادامه می‌دهد:

مسافران در مواجهه با مشکلات سفر، نیاز به کمک و راه حل‌های سریع و بی‌درنگ دارند. تجارتی که نتواند این انتظارات را برآورده کند، مشتریان خود را از دست خواهد داد.

ماموریت سرویس از همان ابتدا این بود که راه حلی خودکار را به مسافران ارائه کند و امروز، این موضوع تنها شامل بازپرداخت پروازهای تاخیر خورده یا کنسل‌شده، نیست. هم‌اکنون، با وجود گزینه صرفه‌جویی در هزینه هتل‌ها حتی پس از رزرو، پول، مستقیما به کیف پول مسافران، برخواهد گشت.

آینده خدمات استارت آپ سرویس، واکنش‌دادن پس از وقوع اتفاق نیست، بلکه مراقبت‌های پیشگیرانه و فوری در مورد مشکلات سفر، برای مشتری است.

با «سرویس»، یک مصرف‌کننده متوسط، حدود ۳۰۰ دلار (۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان) در سال، صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال به هواپیمایی‌ها و هتل‌ها نیز کمک می‌کند تا مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنند. سرویس، تنها کمپانی‌ای است که امکان جبران خسارت برای مسافران هواپیمایی‌های شرکت‌های آمریکایی در هنگام به وجود آمدن مشکلاتی چون تاخیر و کنسلی و همچنین ذخیره پول پس از رزرو هتل، را فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه