بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس؛ شهری با ساحل های رویایی در ترکیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس؛ شهری با ساحل های رویایی در ترکیه

شهر بندری مارماریس با طبیعت بکر و دلفریبش یکی از شهرهای پربازدید در سفر به ترکیه است که با انتخاب هتل‌های 5 ستاره‌اش یک گزینه عالی برای سفری لوکس خواهد بود.

 شهر مارماریس یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور ترکیه است. دلایل زیادی وجود دارد که به این شهر سفر کنید؛ منظره‌های بی‌نظیر، مکان‌های تاریخی، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در این شهر، سفری پر از هیجان، ماجراجویی، تفریح و آموزش و همچنین آفتاب مدیترانه‌ای همه با هم در مارماریس گرد هم آمده‌اند. از سواحل شن سفید گرفته تا آثار تاریخی این شهر، باعث شده است که مارماریس نسبت به دیگر شهرهای جهان متمایز باشد. هتل‌های متنوعی در این شهر بندری وجود دارد و هتل‌های ۵ ستاره مارماریس اقامت لوکس و عالی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های لوکس و مجلل این شهر آشنا شوید.  

هتل 5 ستاره مارماریس

هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum)

هتل بلو بی پلاتینیوم (Blue Bay Platinum)

هتل بلو بی پلاتینیوم یک هتل ۵ ستاره و لوکس در مارماریس است که این هتل نیز همانند این شهر زیبا نیلگون و آبی‌رنگ است. با قدم گذاشتن در لابی هتل و بخش‌های دیگر آن، به‌راحتی متوجه اسمی که این هتل دارد می‌شوید. رنگ آبی جزوی از این هتل است و آرامش مطلق را در این محیط جذاب و لوکس فراهم کرده و نورهای کم‌رنگ آبی و بنفش محیط رویایی را در بسیاری از بخش‌ها ایجاد کرده است. از این هتل تا ساحل کمتر از ۳ دقیقه پیاده‌روی فاصله است.

اتاق‌های زیبای هتل که در بسیاری از آن‌ها رنگ آبی به چشم‌ می‌خورد، بسیار زیبا و مجلل هستند و در آن‌ها از کاشی‌های براق و درخشان استفاده شده است. همه اتاق‌ها بهترین امکانات رفاهی را برای مهمانان مهیا کرده و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی است.

هتل دارای یک رستوران بین‌المللی است که غذاهای بی‌نظیری را برای مهمانان خود در کنار موسیقی زنده سرو می‌کند و مهمانان در این فضا می‌توانند هم از شنیدن موسیقی و هم غذای خود لذت بسیار ببرند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل دارای یک استخر زیبا است که یک مکان مناسب برای تفریحی مهیج است و نوشیدنی‌های متنوعی نیز برای مهمانان در این فضا سرو می‌شود. مرکز اسپا و ماساژ هتل نیز یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی و به‌دست آوردن انرژی دوباره است.

این هتل از ساحل ۳ دقیقه پیاده و از ساحل مارماریس ۱۵۰ متر فاصله دارد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون صفحه‌تخت با ماهواره، حمام اختصاصی و یخچال است. همچنین هتل از مرکز مارماریس ۱٫۹ کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی دالامن ۹۰ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Cumhuriyet Bulvari No:1 Marmaris, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، یونانی، آلمانی، عربی)

بیشتر بخوانید:

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris)

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس (D-Resort Grand Azur Marmaris)

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس هتلی ۵ ستاره و لوکس است که در سال ۲۰۱۳ به‌طور کامل بازسازی شد. از این هتل تا ساحل کمتر از ۳ دقیقه پیاده‌روی فاصله است. هتل دارای یک چشم‌انداز فوق‌العاده از دریای نیلگون است و محوطه هتل یک گزینه عالی برای قدم زدن و سپری کردن اوقاتی خوش با دوستان و خانواده است.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ و نمایی پانورما از دریا به میزبانی از مهمانان خود می‌پردازد. اتاق‌ها به‌گونه‌ای طراحی و دکور شده‌اند که مهمانان بیشترین حس راحتی را در آن خواهند داشت. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی هستند.

گزینه‌های غذا خوری و رستوران در این هتل بسیار متعدد است و مهمانان با توجه به سلیقه خود و زمانی که در فصل خوش آب و هوا به این شهر سفر کنند، می‌توانند از رستوران‌هایی که در فضای باز یا در تراس هتل قرار دارد، استفاده کنند و از مناظر بی‌نظیر و دلربایی که در اطراف هتل وجود دارد، در کنار غذا خوردن خود لذت ببرند.

صبحانه در طیف وسیعی از نان‌های تازه، میوه و لبنیات در بهترین کیفیت برای مهمانان همه‌روزه سرو می‌شود و مهمانان با یک صبحانه فوق‌العاده روز خود را شروع خواهند کرد. بار هتل یک گزینه پرطرفدار در این هتل است که یک پیشنهاد عالی در شبانگاه و تست نوشیدنی‌های فوق‌العاده خواهد بود.

مرکز اسپای هتل با امکانات عالی و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است و علاقه‌مندان به شنا و ورزش‌های ساحلی می‌توانند از استخر هتل یا ساحل که در نزدیکی هتل قرار دارد، استفاده کنند. این هتل از مرکز مارماریس ۲ کیلومتر و از قلعه مارماریس کمتر از ۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Cumhuriyet Blv No:17, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سولاریوم، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس، کرایه خوردو، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی، بلغاری)

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (Green Nature Resort and Spa)

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا هتلی ۵ ستاره و لوکس در مارماریس است که شما با قدم گذاشتن در محوطه زیبای آن شیفته آن خواهید شد که تنها ۵۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. نورپردازی‌هایی که در این هتل و در بخش‌های مختلف آن انجام شده، آن را در شب زیباتر و باشکوه‌تر کرده است.

اتاق‌های این هتل بسیار ساده است و تمام امکانات لازم برای مهمانان در آن‌ها فراهم شده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز بی‌نظیر هستند و مهمانان در هر موقع که دوست داشته باشند، می‌توانند با خوردن یک نوشیدنی در تراس اتاق‌ها، منظره رویایی این هتل را نظاره کنند و از این فضا لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار و تلویزیون است.

صبحانه همه‌روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و رستوران هتل، غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند و بی‌شک مهمانان از خوردن غذای خود در رستوران‌های متعدد این هتل لذت خواهند برد.

استخرهای این هتل فوق‌العاده هستند و در طرح‌های مختلفی ساخته شده‌اند و مهمانان می‌توانند از این فضا استفاده کنند و لحظات شاد و مهیجی را تجربه کنند. مرکز اسپای هتل نیز با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به مسافران خود است و مهمانان با استفاده از امکانات این بخش، بی‌شک آرامش بیشتری را در سفر خود لمس خواهند کرد.

فاصله هتل Green Nature تا ساحل ۹ دقیقه پیاده‌روی، تا پارک آبی ۱ کیلومتر و تا مرکز شهر مارماریس ۵ کیلومتر است. همچنین این هتل تا مرکز خرید و فرودگاه دالامان به‌ترتیب ۲ کیلومتر و ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sirinyer Mah 131. Sk No:11 Armutalan, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۶۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق

هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)

هتل گرند پاشا (Grand Pasa Hotel)

هتل گرند پاشا هتلی ۵ ستاره و مدرن است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و تنها با پیاده‌روی کوتاهی می‌توان به ساحل رسید. تمامی اتاق‌ها در این مجموعه دارای تراس هستند و مهمانان می‌توانند از دیدن منظره فوق‌العاده هتل در هر موقع از شبانه‌روز لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، یخچال و حمام اختصاصی هستند.

استخر روباز و سرپوشیده در این هتل برای تفریح مهمانان در نظر گرفته شده و فضایی سرگرم‌کننده با کادری حرفه‌ای نیز برای کودکان در این هتل در نظر گرفته شده است. مرکز آبگرم و سالن ماساژ نیز خدمات عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

رستوران هتل روزانه برای مهمانان، صبحانه متنوعی را سرو می‌کند و برای وعده‌های شام و ناهار نیز غذاهای خوش‌طعمی را مهیا می‌کند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای که سرو می‌کند طرفداران بسیاری دارد. این هتل فقط ۳۵۰ متر تا دریا فاصله دارد و از این هتل تا فرودگاه دالامان ۹۰ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Armutalan mah.83 Sk no 15 marmais, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق

هتل آکوا (Hotel Aqua)

هتل آکوا (Hotel Aqua)

هتل آکوا هتلی زیبا، لوکس و درخشان است که تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت. در لابی هتل نورهای ریزی که در سقف تعبیه شده، روی سنگ‌های مرمرین لابی منعکس می‌شود و فضایی رویایی را ایجاد کرده است.

امکانات تفریحی که این هتل برای مهمانان در نظر گرفته، بسیار متنوع است و استخرهای آن گزینه‌ای است که در فصل تابستان همیشه موردعلاقه کودکان و جوانان است و آنان لحظاتی سرشار از انرژی را در این محیط تجربه خواهند کرد. ورزش‌های دیگری همچون تنیس و بسکتبال نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد و مهمانان همچنین می‌توانند از خدمات اسپا و مرکز سلامت این هتل نیز بهره ببرند و لحظات مملو از آرامش را در آن تجربه کنند.

اتاق‌های هتل در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده و با وسایل مدرن و چوبی ساده و لوکس مبله شده است. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به میز کار، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مرمرین با لوازم بهداشتی است.

رستوران در یک هتل ۵ ستاره گزینه‌ای مهم است؛ رستوران این هتل با انواع غذاهای ایتالیایی، ترکی و غذاهای دریایی در بهترین شکل ممکن از مهمانان خود میزبانی می‌کنند. کارمندان رستوران، نوشیدنی‌های متنوعی نیز به مسافران پیشنهاد می‌دهند که بی‌شک طعم غذای آنان را ماندگارتر خواهد کرد.

هتل تا ساحل ۱ دقیقه، تا مرکز شهر مارماریس ۲۰ دقیقه با ماشین، تا موزه مارماریس ۶٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Rhodes حدود ۴۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای زوج‌های جوان است.

  • آدرس: Cumhuriyet Cad. Sahil Sk. No:27, 48720 Icmeler, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۲۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، استخر کودکان، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، هلندی، آلمانی)

هتل گرین نیچر دایموند (Green Nature Diamond)

Green Nature Diamond

اقامت در هتلی که لوکس و مدرن باشد و منظره‌ای فوق‌العاده داشته باشد، اقامتی عالی خواهد بود. هتل گرین نیچر دایموند یکی از بهترین هتل‌های مارماریس است که ویژگی‌های برجسته و امکانات باکیفیتی را به مهمانان خود عرضه می‌کند.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ طراحی شده است و منظره‌ای پاناروما را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. رنگ پارچه‌های پرده‌ها و مبلمان اتاق‌ها توزان بالایی دارد و همه دکوراسیون اتاق‌ها با دقت و ظرافت بالایی انتخاب شده است. همه اتاق‌ها دارای تراس با میز و صندلی است که مهمانان می‌توانند در هر موقع از اقامت خود از دیدن منظره روبه‌روی هتل لذت ببرند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون و حمامی مجلل است.

امکانات تفریحی بسیاری همچون اسکواش، قایق‌سواری، غواصی و استخرهای سرپوشیده و روباز در این هتل برای اوقات فراغت مهمانان وجود دارد. مرکز اسپای این هتل نیز با خدمات فوق‌العاده و مکانی آرام به ارائه خدمات در این هتل می‌پردازد.

رستوران هتل منویی متنوع از غذاهای بین‌المللی و ترکی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و گزینه‌های نوشیدنی بسیاری نیز به مهمانان پیشنهاد می‌دهد. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های گوارا و هیجان‌آور لحظات بی‌نظیری را برای مهمانان خود می‌سازد.

فاصله هتل Grand Yazici Club Marmaris Palace تا فرودگاه دالامن ۹۸٫۹ کیلومتر است. همچنین این مجموعه تا آمفی‌تئاتر شهر مارماریس ۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Siteler Mah Cumhuriyet Bulvarı 32. Sokak No/9, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۶۳۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach)

هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ (Sentido Orka Lotus Beach)

تصور کنید در هتلی اقامت دارید که وقتی از خواب بیدار می‌شوید و از پنجره بیرون را نگاه می‌کنید، دریایی زیبا در کنار درخت‌های سرسبز شما را احاطه کرده است؛ بی‌شک، این حس بی‌نظیر خواهد بود. هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ هتلی ۵ ستاره و لوکس است که تمام این ویژگی‌ها را دارا است و مهمانان در آن اقامتی رویایی را تجربه خواهند کرد.

شما در این هتل صدای طبیعت را می‌شنوید و زیبایی خیره‌کننده آن، شما را شیفته خود می‌کند. ساحل زیبای این منطقه در نزدیکی هتل است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. هتل دارای یک اسکله زیبا است و دیدن غروب خورشید روی این اسکله و نرده‌های چوبی بی‌نظیر است.

 اتاق‌های مدرن هتل با لوازم شیک و مدرن مبله شده است و رنگ سفید و آبی بیشتر از هر رنگ دیگری در دکور آن به چشم می‌خورد و همین موضوع آرامش بیشتری را به مهمانان می‌بخشد. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه، اینترنت بی‌سیم، امکانات برای تهیه چای و قهوه، مینی‌بار و تلویزیون است. همه اتاق‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز فوق‌العاده به‌سمت کوهستان یا دریا است.

در این فضا با این توصیفات هر غذایی که بخورید، بی‌شک لذت‌بخش خواهد بود، اما رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. مهمانان در فصل‌های خوش آب و هوا می‌توانند به رستوران‌هایی که در فضای باز قرار دارد، بروند و از غذا خوردن در این محیط سرسبز و زیبا لذت ببرند.

امکانات تفریحی برای اوقات فراغت مهمانان در تنوع بسیاری در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان می‌توانند از استخر روباز، مرکز تناسب اندام و آبگرم هتل استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری کنند. فاصله هتل Sentido Orka Lotus Beach تا مرکز شهر ایچملر و فرودگاه دالامان به‌ترتیب ۱ و ۱۰۴ کیلومتر است.

  • آدرس: CUMHURIYET MH ATATURK CAD NO 56 İÇMELER MARMARİS, 48720 Icmeler, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۴۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو (Ideal Prime Beach Hotel Ultra All Inclusive)

هتل ایده آل پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو (Ideal Prime Beach Hotel Ultra All Inclusive)

هتل ایدئال پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو هتل ۵ ستاره و مدرن است که یکی از بهترین هتل‌های مارماریس است و مانند هتل قبلی از منظره فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این هتل دارای تراس‌هایی با چشم‌اندازهای رویایی است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند ساعت‌ها این مناظر را نظاره کنند و از امکاناتی که هر بخش به آنان ارائه می‌کند، بهره ببرند.

اتاق‌های لوکس هتل با رنگ‌های روشن دکور شده‌اند و مبلمان مخملی که در اتاق‌ها قرار دارد جلوه اتاق‌ها را دوچندان کرده است. فضای اتاق‌ها بزرگ است و تراسی زیبا در همه اتاق‌ها وجود دارد. همه اتاق‌های دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی لوکس با لوازم بهداشتی است.

رستوران‌های متعددی در هتل وجود دارد که رستوران ساحلی آن با غذاهای بین‌المللی، در یک فضای دلنشین از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بار هتل با تنقلات و نوشیدنی‌های متنوع در یک فضای مهیج از مهمانان خود به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند.

مهمانان می‌توانند از حمام ترکی و خدمات اسپای هتل بهره ببرند و کسانی که به شنا و آفتاب گرفتن علاقه دارند، استخرهای هتل گزینه عالی برای آنان خواهد بود. هتل ۲ کیلومتر از خیابان بار و مرکز شهر فاصله دارد. حمل و نقل عمومی که خدماتی را به مارماریس ارائه می‌دهد، تنها ۳ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

  • آدرس: Kenan Evren Bulvari No:35 Mugla, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۶۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، خدمات حرفه‌ای آرایشی، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، باغ، تراس، دارت، کلوپ شبانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، نگهداری کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت (Casa De Maris Spa & Resort Hotel)

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت (Casa De Maris Spa & Resort Hotel)

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت هتلی ۵ ستاره در ماماریس است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و امکانات تفریحی و خدمات عالی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. طراحی این هتل مدرن است و از رنگ‌های مختلف با مهارت بسیار استفاده شده است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و رنگ بنفش در طراحی بسیاری از اتاق‌ها استفاده شده است. نورپردازی در کنار طراحی مدرن، فضای آرام‌بخشی را ایجاد کرده است. در اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون، حمام اختصاصی و مینی‌بار وجود دارد.

هتل دارای رستوران‌های بسیاری است که پاسخگوی هر ذائقه غذایی و هر نوع سلیقه‌ای است. هتل‌ها غذاهای بین‌المللی، غذاهای محلی و دریایی را با بهترین دستورات برای مهمانان سرو می‌کنند. بار هتل انواع تنقلات و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان در طیف وسیعی سرو می‌کند.

مهمانان در این هتل احساس خستگی نخواهند کرد، زیرا گزینه‌های تفریحی بسیاری در آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است. استخر هتل در فصل‌های خوش آب و هوا یک گزینه عالی برای کودکان و تفریحی مهیج برای خانواده‌ها خواهد بود. فاصله این هتل تا مرکز شهر مارماریس و فرودگاه دالامان به‌ترتیب ۳ و ۱۰۰ کیلومتر است. این هتل یک گزینه عالی برای زوج‌های جوان خواهد بود.

  • آدرس: Sirinyer Mah. 100 sok. No:2, 48850 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، تراس، دارت، کلاب شبانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس (Elegance Hotels International Marmaris)

هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس (Elegance Hotels International Marmaris)

اگر به‌دنبال هتلی هستید که آرامش محیط و دوری از شلوغی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، هتل الگانس اینترناسیونال مارماریس یک گزینه عالی برای شما خواهد بود و در کنار امکانات عالی اقامتی با خاطرات خوش را تجربه خواهید کرد. این هتل، هتلی لوکس و ۵ ستاره است و تمامی امکانات آن بی‌نقص و عالی است.

اتاق‌های هتل شما را مجذوب خود خواهد کرد و تمام وسایل آن لوکس و مجلل است. مبل‌های زیبا در کنار منبت کاری‌های ظریفی که روی وسایل چوبی انجام شده، زیبایی این اتاق‌ها را دوچندان کرده است. نورپردازی به‌شکل ماهرانه‌ای در اتاق‌ها تعبیه شده و درخشش خاصی به اتاق‌ها بخشیده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و تراس است.

مسافرینی که به ورزش علاقه دارند، باشگاه هتل یک گزینه عالی برای آنان خواهد بود که بعد از تمرینات خود می‌توانند به سالن اسپا و ماساژ مراجعه کنند و خستگی را از تن بیرون کنند.

رستوران هتل در یک فضای رمانتیک قرار دارد و موسیقی زنده فضای آن را رویایی‌تر کرده است. خوردن وعده‌های غذایی در این محیط لذت‌بخش خواهد بود. صبحانه نیز روزانه برای مهمانان سرو می‌شود و مهمانان روز پرانرژی خود را با یک صبحانه فوق‌العاده شروع خواهند کرد. فاصله هتل تا پارک آبی آتلانتیس و مرکز خرید بلوپورت ۱۰ دقیقه پیاده و پارک آبی آکوا‌دریم و مرکز خرید مال‌مارین ۲ کیلومتر است.

  • آدرس: Uzunyalı Street no:209, 48700 Marmaris, Turkey
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، تراس، دارت، کلاب شبانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazıcı Club Marmaris Palace)

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazıcı Club Marmaris Palace)

هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس هتلی ۵ ستاره و لوکس است که در میان جنگلی از درختان کاج قرار دارد و صدای پرندگان و قرار گرفتن در طبیعت بکر، آن را متمایز و برجسته کرده است. همه مهمانانی که این هتل را برای اقامت خود برگزیده‌اند، خاطرات خوشی را در این هتل تجربه کرده‌اند و دل کندن برای آنان از این فضا دشوار است.

اتاق‌های هتل که چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد، با وسایل ساده و شیک مبله شده و همه امکانات در بهترین شکل خود برای آنان فراهم شده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت، تهویه، تلویزیون و حمامی مرتب و مرمرین است.

محوطه‌های مشخصی برای قدم زدن در این هتل وجود دارد و می‌توانید غروب خورشید را در اسکله چوبی و کوچکی که در کنار ساحل قرار دارد، تماشا کنید. صبحانه این هتل فوق‌العاده است و مهمانان برای وعده‌های غذایی خود می‌توانند به رستوران‌های متعددی که در هتل وجود دارد، مراجعه کنند و از خوردن غذاهای خوش‌طعم بین‌المللی و ترکی لذت ببرند.

این هتل تا ساحل تنها ۹ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر مارماریس و مجسمه‌ی آتاتورک به‌ترتیب ۱۰ دقیقه با ماشین و ۴٫۵ کیلومتر است. همچنین این هتل تا ساحل ۹ دقیقه فاصله دارد.

  • آدرس: Pamucak Mevkii Cumhuriyet Mahallesi Ataturk Caddesi, 48720 Marmaris, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۵۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: شاتل هواپیمایی، استخر، حمام، ماساژ، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ،‌ بار، ساحل اختصاصی، تراس، دارت، کلاب شبانه، میز تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، غواصی، زمین تنیس،کرایه خوردو، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، نگهداری چمدان، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق خانوادگی، سالن آرایشی، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (ترکی، روسی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره مارماریس

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های ۵ ستاره مارماریس است؛ تلاش شد تا هتل‌هایی معرفی شود که از نظر موقعیت و ارائه خدمات بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا در ترکیه سفر کردید، ما را با تجربه‌های هتلی که آن را برای اقامت برگزیدید، آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه