جامائیکا میزبان Caribbean Travel Marketplace سال ۲۰۱۹ می‌شود

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
جامائیکا میزبان Caribbean Travel Marketplace سال ۲۰۱۹ می‌شود

جامائیکا میزبان بازار گردشگری (Caribbean Travel Marketplace) کارائیب ۲۰۱۹ شد.

بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی گردشگری کارائیب در دوره بعدی در جامائیکا برگزار خواهد شد. انجمن هتل و گردشگری کارائیب رسما اعلام کرد که ۳۷امین دوره Caribbean Travel Marketplace از ۲۹ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ در مرکز کنوانسیون مونتگوبی برگزار خواهد شد. این رویداد با همکاری وزارت گردشگری جامائیکا، انجمن گردشگری و هتلداری جامائیکا و هیئت مدیره گردشگری جامائیکا برگزار خواهد شد.

Caribbean Travel Marketplace نمایندگان هتل‌ها و مقاصد گردشگری، عمده‌فروشان و اپراتور تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی آنلاین را دور هم جمع می‌کند. جلسات و همایش‌های مختلف در حضور رسانه‌ها برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی (Caribbean Hotel & Tourism Association)CHTA، فرانک کمیتو اعلام کرد:

پس از کنوانسیون ۳۶ در San Juan، پورتوریکو، انجمن تجاری خوشحال است که این رویداد را به جامائیکا، برای زمستان بعدی برمی‌گرداند. اسم جامائیکا مظهر مهمان‌نوازی استثنایی، فرهنگ مشهور جهانی و زیبایی باورنکردنی است. ما در آینده برای همتایان خود برنامه‌های باکیفیتی آماده می‌کنیم تا شریکان صنعتی خود را به این منطقه بیاوریم و گردشگری را ارتقا دهیم.

امسال این همایش با همکاری پورتوریکو برگزار شد و پورتوریکو بیش از انتظار سازمان‌ها واقع شد.

من ادوارد بارتلت، وزیر گردشگری جامائیکا، گفت:

بسیار خوشحالم که اعلام می‌کنم جامائیکا یک‌بار دیگر میزبان یک رویداد مهم گردشگری خواهد بود. این یک دستاورد باور نکردنی برای کشور ما است و من مطمئن هستیم که ما مزایای قابل توجهی به دست خواهیم آورد.

کارولین تروبوتسکوی، رئیس CHTA، در مراسم افتتاحیه این کنفرانس اظهار داشت:

این در واقع یک بازار بسیار ویژه است و این امر منجر به رسمیت شناختن عزم و اراده مردم پورتوریکو و برادران و خواهران ما از جزایر دیگر است و ما می‌توانیم با وجود آن بر تمام موانع و چالش‌ها غلبه کنیم. او مقامات گردشگری محلی پورتوریکو را شرکای بزرگی توصیف کرد که CHTA نمی‌توانست بهتر از آن پیدا کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه