بهترین هتل های ارزان مونیخ؛ سومین شهر بزرگ آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان مونیخ؛ سومین شهر بزرگ آلمان

مونیخ سومین شهر بزرگ آلمان است که به نوعی از شهرهای گران در آلمان محسوب می‌شود؛ مسافرینی که به این شهر سفر می‌کنند، با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی در این شهر می‌توانند سفری مقرون به صرفه را تجربه کنند.

مونیخ از شهرهای مهم آلمان است که سومین شهر بزرگ این کشور نیز به‌شمار می‌رود. این شهر به‌عنوان مرکز ایالت بایرن از مناطق ثروتمند اروپا است و لقب‌های زیادی از جمله شهر فوتبال، شهر کلیساهای بزرگ، شهر بزرگ‌ترین جشنواره‌ها و شهر هنر و تکنولوژی جدید را با خود به یدک می‌کشد. از یک سو طبیعت و پدیده‌های طبیعی مونیخ و از سوی دیگر عقبه و پیشینه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر، آن را به یکی از مقاصد گردشگری حائز اهمیت تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مسافرین بسیاری برای دیدن جاذبه‌های این شهر به آن سفر می‌کنند، موضوع اقامت در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این شهر هتل‌های متعددی وجود دارد که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

در سفر به این شهر و با انتخاب هتل‌های ارزان و اقتصادی می‌توان سفری مقرون به صرفه را تجربه کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان مونیخ بپردازیم و شما را با امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند آشنا شویم.

هتل ارزان مونیخ

هتل پنشن سیبل (Pension Seibel)

هتل پنشن سیبل (Pension Seibel)

همیشه تصور اینکه یک هتل دارای تعداد ستاره کمتری است به این معنا نیست که دارای کیفیت کم  یا خدمات ضعیف است. بسیاری از هتل‌ها در دنیا وجود دارند که زیر ۳ ستاره  هستند اما کیفیت و موقعیت عالی دارند و حتی می‌توان گفت در نوع خود لوکس هستند. هتل پنشن سیبل هتلی ۱ ستاره است! این هتل در قلب مونیخ قرار دارد و با امکانات و فضای رمانتیکی که دارد، شما را شگفت‌زده می‌کند.

با قدم‌ گذاشتن در این هتل حس خواهید کرد که در خانه خود قرار دارید و محیط آن برای شما دلچسب خواهد بود. این هتل که در واقع خانه قدیمی زیبایی است، در همه جای آن به اینترنت دسترسی خواهید داشت و همه اتاق‌های آن مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع و مینی‌بار است.

شما در این هتل یک صبحانه فوق‌العاده به سبک محلی و روستایی را تجربه خواهید کرد، صبحانه‌ای در یک محیط زیبا و با تازه‌ترین محصولات که یک شروع عالی در یک روز زیبا را برای شما فراهم می‌سازد.

هتل تا موزه ملی باواریا ۱ کیلومتر، تا بازار مونیخ کریسمس ۴۰۰ متر، تا اپرای ایالتی باواریا ۷۰۰ متر، تا کاخ نیمفینبورگ ۵ کیلومتر، تا کلیسای سنت پیتر ۳۰۰ متر و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به خرید، مواد غذایی و معماری است.

  • آدرس: Reichenbachstrasse 8, Altstadt-Lehel, 80469 Munich, Germany
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، خدمات اتاق، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، میز تور، روزنامه، کارمندان چندزبانه (ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

بیشتر بخوانید:

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر (MEININGER Hotel München City Center)

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر (MEININGER Hotel München City Center)

هتل مِینینگِر مونیخ سیتی سنتر هتلی ۲ ستاره و اقتصادی در مونیخ است که طراحی فوق‌العاده دارد و از فضای موجود چه در لابی و چه در اتاق‌ها، بهترین استفاده را برده است. طراحی این هتل مدرن است و فضای شاد و دلپذیری را برای مهمانان ایجاد می‌کند.

با توجه به تعداد نفراتی که قصد دارند در این هتل اقامت کنند، تعداد تخت‌ها متفاوت است. بعضی از اتاق‌ها دارای تخت‌های چند طبقه است و یک گزینه عالی برای سفرهای گروهی است. اتاق‌ها دارای دکوری ساده و زیبا است و ملافه‌ها و بالشت‌های قرمز محیط آن را روح‌نواز کرده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام است.

هتل دارای کافه‌ای است که مهمانان می‌توانند صبحانه خود را از آن خریداری کنند. اتاق بازی نیز برای اوقات فراغت مهمانان در نظر گرفته شده است و مسافرین لحظات شادی را در این فضا در کنار دوستان خود تجربه خواهند کرد.

فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی مونیخ ۱۰ دقیقه پیاده، ایستگاه تراموای هُلزاپفِلستراسه ۱۵۰ متر و فرودگاه بین‌المللی مونیخ ۲۹٫۹ کیلومتر است. منطقه شوانتالِرهوئه انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به غذا و گشت و گذار است.

  • آدرس: Landsberger Strasse 20, Schwanthalerhöhe, 80339 Munich, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۹۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، دارت، بیلیارد، خدمات اتاق، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، میز تور، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل دُلُمیت (Hotel Dolomit)

هتل دُلُمیت (Hotel Dolomit)

هتل دُلُمیت از هتل‌های اقتصادی مونیخ است که از همان اول مجذوب آن می‌شوید. چراغ‌های زیبایی که از لابی هتل در شب نمایان است فضایی رویایی را ایجاد کرده است. هتل در یک موقعیت مناسب قرار دارد و تنها با طی کردن فاصله کمی می‌توانید به مترو دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل تمیز و مرتب هستند و با وسایل ساده مبله شده‌اند. ترکیب ملافه‌های سفید و مرتب در کنار رنگ‌های شاد، فضایی آرام را ایجاد کرده است و نورپردازی ظریفی در بعضی از بخش‌های اتاق، محیط گرم و دوست داشتنی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی، تلویزیون، میز کار و اینترنت بی‌سیم است.

صبحانه‌ای که هتل برای مهمانان تدارک می‌بیند از انواع میوه‌ها و نوشیدنی‌های گرم و نان‌های تازه است. مهمانان برای ناهار و شام خود می‌توانند به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل قرار دارد مراجعه کرده و از قرار گرفتن در محیط‌های محلی و مردم بومی لذت کافی را ببرند.

فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی مونیخ ۲۰۰ متر، تئاتر دویچِز ۳۵۰ متر، نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو، تراموا و قطار ۳ دقیقه پیاده، میدان کارلسپلاتز ۱۰ دقیقه پیاده و فرودگاه بین‌المللی مونیخ ۲۹٫۵ کیلومتر است. منطقه لودویگسوُرستادت انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به معماری و خرید است.

  • آدرس: Goethestraße 11/Ecke Schwanthalerstr.38, Ludwigsvorstadt, 80336 Munich, Germany
  • این هتل 2 ستاره است و دارای ۹۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، میز تور، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل جیدرمن (Hotel Jedermann)

هتل جیدرمن (Hotel Jedermann)

هتل جیدرمن هتلی ۳ ستاره است که یک فضای آرام را از سال ۱۹۶۱ برای مهمانان خود فراهم کرده است و در بخش مرکزی شهر قرار دارد. فضای آرام و برخورد دوستانه کارکنان، این هتل را به مکانی ایده‌آل برای اقامتی با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است که بسیاری آن را برای سفر خود در مونیخ برمی‌گزینند.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و اغلب پنجره‌ای کوچک به فضای بیرون دارند. اتاق‌ها با تخت‌های ساده و وسایلی تمیز مبله شده  و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است. هتل، صبحانه‌ای محلی با محصولات تازه از آبمیوه‌های طبیعی تا نان‌ها و پیراشکی‌های خوشمزه را هر روزه برای مهمانان تهیه می‌کند.

هتل تا موزه ملی باواریا ۳ کیلومتر، تا کاخ نیمفینبورگ ۳ کیلومتر، تا اپرای ایالتی باواریا ۲ کیلومتر، تا سیرک کرون ۸۰۰ متر، تا ایستگاه قطار ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به معماری و خرید است.

  • آدرس: Bayerstrasse 95, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و ۵۵ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، کرایه خودرو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، میز تور، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست (LetoMotel München City Ost)

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست (LetoMotel München City Ost)

هتل لتوموتل مونچن سیتی اوست هتلی میان‌رده در مونیخ است که در منطقه Trudering قرار داشته و دسترسی راحتی به ایستگاه مترو دارد. در همه بخش‌های هتل مهمانان قابلیت دسترسی به اینترنت را دارند.

اتاق‌های هتل که بیشتر رنگ سفید و کمی رنگ لیمویی در آن به چشم می‌خورد، ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده است. تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی است. صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از رستورانی که در طبقه همکف هتل قرار دارد، استفاده کنند.

هتل تا موزه ملی باواریا ۵ کیلومتر، تا گالری هنر معاصر آمریکا ۶ کیلومتر، تا دادگاه مالی فدرال ۵ کیلومتر، تا نمایشگاه مونیخ ۲ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۴ کیلومتر و تا فرودگاه مونیخ ۲۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به سفر در آب و هوای مناسب است.

  • آدرس: Kreillerstrasse 200, Trudering-Riem, 81825 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، کرایه خودرو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل اطلس رسیدنس (Hotel Atlas Residence)

هتل اطلس رسیدنس (Hotel Atlas Residence)

هتل اطلس رسیدنس هتلی ۳ ستاره است که مهمانان در آن حس راحتی بسیاری را تجربه خواهند کرد. این هتل، هتلی ساده و باکیفیت است که نه تنها سفری مقرون‌به‌صرفه را در آن تجربه خواهید کرد، بلکه سفر شما از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

اتاق‌های هتل که با دکوری ساده مبله شده است، فضای دلباز و آرامی دارد و تمامی اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون است. صبحانه نیز روزانه برای مهمانان در این هتل سرو می‌شود.

یکی از گزینه‌های برجسته که این هتل را نسبت به هتل‌های هم سطح خود متمایز می‌کند، سونا و خدمات ماساژی است که این هتل به مهمانان خود ارائه می‌دهد و این بخش از هتل یک گزینه عالی برای برطرف کردن خستگی کاری یا گشت و گذار شهری است.

هتل تا موزه ملی باواریا ۲ کیلومتر، تا کاخ نیمفینبورگ ۴ کیلومتر، تا اپرای ایالتی باواریا ۱ کیلومتر، تا سیرک کرون ۱ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۵ دقیقه پیاده و تا فرودگاه مونیخ ۲۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به آبجو، معماری و خرید است.

  • آدرس: 63, Ludwigsvorstadt, 80336 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۵۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ماساژ، سونا، مرکز اسپا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، کرایه خودرو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل پنشن هایدن (Hotel Pension Haydn)

هتل پنشن هایدن (Hotel Pension Haydn)

هتل پنشن هایدن هتلی ۲ ستاره است که اقامت مناسبی را برای مهمانان خود فراهم میکند. پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و مهمانان می‌توانند خودروی خود را در محوطه‌ای که در هتل برای آنان در نظر گرفته شده است، پارک کنند.

اتاق‌های این هتل که با رنگ‌های شاد رنگ‌آمیزی شده‌اند، فضای مهیج و با نشاطی را ایجاد کرده و همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون هستند. صبحانه در یک رستوران کوچک و دوست‌داشتنی هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و بی‌شک مهمانان از خوردن صبحانه خود در این فضای دوستانه لذت خواهند برد.

هتل تا موزه ملی باواریا ۲ کیلومتر، تا کاخ نیمفینبورگ ۴ کیلومتر، تا اپرای ایالتی باواریا ۲ کیلومتر، تا موزه آلمان ۲ کیلومتر، تا ایستگاه قطار ۱۵ دقیقه پیاده و تا فرودگاه مونیخ ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به معماری و خرید است.

  • آدرس: 9, Ludwigsvorstadt, 80336 Munich, Germany
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، منوی ویژه کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، خدمات خشکشویی و شستشو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل دِراگ لیوینگ هتل اَم دویتچِن میوزیِم (Derag Livinghotel am Deutschen Museum)

هتل دِراگ لیوینگ هتل اَم دویتچِن میوزیِم (Derag Livinghotel am Deutschen Museum)

هتل دِراگ لیوینگ هتل اَم دویتچِن میوزیِم یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی در مونیخ است که اگر به دنبال سفری کم هزینه اما باکیفیت عالی هستید، به شما پیشنهاد می‌شود. خدماتی که این هتل برای مهمانان خود عرضه می‌کند در سطح هتل‌های هم‌رده خود بسیار عالی و فوق‌العاده است و مهمانان اقامت خوبی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق‌های هتل پاسخگوی هر سلیقه‌ای است و فضای دلباز اتاق‌ها با وسایل شیک و زیبا مبله شده است. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهیویه، مینی‌بار و تلویزیون است؛ حمام اتاق‌ها مرمرین و با لوازم بهداشتی برای مهمانان آماده شده است. بعضی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه نیز هستند و امکانات رفاهی به‌طور کامل در آن‌ها وجود دارد.

مهمانان می‌توانند از مرکز اسپای هتل که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد استفاده کنند. صبحانه در بوفه هتل با طیف وسیعی از نان‌ها، مرباجات و آبمیوه‌های تازه برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود. غذاهای لذیذ ایتالیایی در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود و می‌توانند در بار هتل از انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات میل کنند و لحظات شادی را در کنار دوستان خود سپری کنند.

هتل در کنار رودخانه ایسار قرار دارد و فاصله آن تا میدان ماریِن پلاتز ۱٫۵ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی مونیخ ۲۹٫۲ کیلومتر است. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، مناسب است. منطقه آئو-هایدهاوسِن انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به موزه‌ها، پیاده‌روی شهری و غذا است.

  • آدرس: 10, Au-Haidhausen, 81669 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، اتاق بخار، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه، خدمات خشکشویی و شستشو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل اسپلندید دولمان (Hotel Splendid Dollmann)

هتل اسپلندید دولمان (Hotel Splendid Dollmann)

هتل اسپلندید دولمان هتلی ۳ ستاره است، اما شما با قرار گرفتن در فضای آن حس می‌کنید در یک خانه سلطنتی که دکوراسیونی مجلل و ظریف دارد قرار گرفته‌اید. لابی هتل و کتابخانه‌ کوچکی که در گوشه آن قرار گرفته است، به همراه شمعدان‌های زیبا شما را مجذوب خود می‌کند.

اتاق‌های هتل با مبلمانی کلاسیک و تخت‌هایی با طرح‌ها و نقش و نگار زیبا مبله شده است. تابلوها و آباژورهای زیبا فضای اتاق‌ها را جذاب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار، تهویه و تلویزیون است.

این هتل دارای یک حیاط زیبا است که با صندلی‌های چوبی دکور شده و یک گزینه عالی برای یک عصرانه و نوشیدنی گرم است. هتل دارای مرکز اسپا است و مهمانان می‌توانند از خدمات آن و امکاناتی که برای مهمانان در نظر گرفته شده، بهره ببرند.

هتل تا ایستگاه زیر‌زمینی Lehel underground station حدود ۰٫۱ کیلومتر، تا تئاتر Residence حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا اپرا Bavarian State حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه Deutsches حدود ۱ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی مونیخ حدود ۲ کیلومتر و تا فرودگاه مونیخ حدود ۲۸٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به غذا، خرید و معماری است.

  • آدرس: 49, Altstadt-Lehel, 80538 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، کتابخانه، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه، خدمات خشکشویی و شستشو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

هتل لَندهتل مارتینشُف (Landhotel Martinshof)

هتل لَندهتل مارتینشُف (Landhotel Martinshof)

هتل لَندهتل مارتینشُف هتلی است که شما از همان نگاه اول عاشق آن می‌شوید! مگر می‌شود کسی هتلی که پنجره‌های زیبا با گل‌هایی با نشاطی که از آن‌ها آویزان است را ببیند و دلش نخواهد در آن اقامت کند؟ اقامت در این هتل اقامتی است که حس بومی بودن را در این شهر به شما القا می‌کند و روزهایی که در این هتل سپری می‌کنید، خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و تمام امکانات رفاهی برای مهمانان در آن‌ها در نظر گرفته شده است. همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای تراس و میز کار نیز هستند.

رستوران هتل با غذاهای لذیذ ایتالیایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و در فصل‌های خوش آب و هوا مهمانان می‌توانند غذای خود را در محیط سرسبز هتل میل کنند و از نوشیدنی‌هایی که در کنار غذا برای آنان سرو می‌شود، لذت کافی را نیز ببرند.

فاصله هتل تا ایستگاه مرکزی قطار ریِم اِس-باهن ۵ دقیقه پیاده، مارتینشُف ۶ دقیقه پیاده، مرکز نمایشگاهی نیو‌مِسه ۵ دقیقه با ماشین، ایستگاه قطار مونیخ ۳۰ دقیقه، بزرگراه اِی ۱۹۴ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی مونیخ ۲۵٫۱ کیلومتر است. منطقه ترودِرینگ ریِم انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به اتمسفر، گشت‌های شهری و وسایل حمل و نقل عمومی مناسب است. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند مناسب است.

  • آدرس: Martin-Empl-Ring 8, Trudering-Riem, 81829 Munich, Germany
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های سیگار ممنوع، اتاق خانوادگی، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، صبحانه، خدمات خشکشویی و شستشو، سیستم گرمایشی، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز، فکس/فتوکپی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل ارزان مونیخ

آنچه که ذکر شد تنها تعداد معدودی از هتل‌های ارزان و اقتصادی مونیخ بوده است. در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه