با اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید

بهاره غنچه
بهاره غنچه دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
با  اپلیکیشن DriveShare لوکس ترین ماشین ها را سوار شوید

اپلیکیشن درایو شیر (DriveShare) این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی با گران‌ترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها داشته باشند.

رانندگی با ماشین‌های لوکس، شیک و گران قیمت شاید رویای بسیاری از ما باشد، اما هزینه‌ی بالای این ماشین‌ها و بودجه محدود ما سبب می‌شود تا رانندگی با این ماشین‌ها فقط یک رویا باقی بماند و هرگز نتوانیم لذت سوار شدن بر چنین ماشین‌های لوکسی را تجربه کنیم. اپلیکیشن جدید درایو شیر (DriveShare) این رویا را برای ما محقق می‌سازد.

اپلیکیشن جدید درایو شیر (DriveShare) با ساختاری همانند اپلیکیشن ایربی‌ان‌بی (Airbnb) فعالیت می‌کند. با این تفاوت که (Airbnb) خانه‌های زیبا و متنوع را به شما پیشنهاد می‌کند تا سفر و اقامتی لذت‌بخش داشته باشید، اما (DriveShare) به شما ماشین‌های گران قیمت و راحت را پیشنهاد می‌کند. کاربران این اپلیکیشن جدید می‌توانند از مجموعه‌ای بالغ بر ۶۰۰ ماشین لوکس، مستقیما آن‌ها را از صاحبان ماشین‌ها برای مدتی اجاره کنند.

پیتر زاوجزکی، سازنده این اپلیکیشن می‌گوید:

ماشین‌های محبوب کاربران اصولا از نوع کلاسیک‌هایی هستند که برای رانندگی راحت باشند. مانند فورد ماستانگ و پورشه ۹۱۱ که بر چهره‌ی هر راننده‌ای لبخند می‌گذارد.

اپلیکیشن درایو شیر

کاربران ماشین‌هایی همچون فراری، لامبورگینی، جگوار، پورشه و بسیاری ماشین‌های دیگر از برندهای مطرح دنیا را می‌توانند از این اپلیکیشن اجاره کنند. هزینه اجاره این ماشین ها از روزی ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا روزی ۱ میلیون تومان. هزینه اجاره ماشین‌ها به نوع ماشین و نحوه اجاره بستگی دارد.

کاربران برای استفاده از این برنامه باید در آن ثبت نام کنند و پس از دریافت تاییدیه از شرکت‌های بیمه (DriveShare) می‌توانند برای رانندگی ثبت نام کنند. سپس صاحب ماشین و درخواست‌کننده ملاقات حضوری ترتیب می‌دهند تا کارهای انتقال ماشین را انجام دهند و درخواست‌کننده ماشین را تحویل می‌گیرد. همچنین صاحبان ماشین می‌توانند ماشین خود را فقط برای عکسبرداری اجاره دهند تا افراد در کنار ماشین‌ها عکس بگیرند.

کاربران همچنین می‌توانند از دو برنامه (Turo) و (Getaround) استفاده کنند تا ماشین‌های افراد بومی هر منطقه‌ای را که به آنجا سفر می‌کنند، اجاره کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه