بهترین هتل های ارزان آلانیا؛ شهر زیبای مدیترانه ای در ترکیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
بهترین هتل های ارزان آلانیا؛ شهر زیبای مدیترانه ای در ترکیه

آلانیا یکی از شهرهای توریستی و محبوب ترکیه است که گردشگران بسیاری برای تعطیلات خود به آنجا سفر می‌کنند؛ با هتل‌های ارزان و اقتصادی در آلانیا می‌توانید سفری مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

آلانیا از مقاصد پربازدید و تاریخی در سفر به ترکیه است که مسافران زیادی از سراسر دنیا برای سپری کردن تعطیلات خود آنجا را برمی‌گزینند. این شهر در استان آنتالیا، در منطقه‌ای مدیترانه‌ای قرار گرفته و به همین منظور آن را به منطقه‌ای بی‌نظیر با چشم‌اندازهای فوق‌العاده مبدل کرده است. انتخاب هتل مناسب در شهرهای ساحلی از اهمیت بالایی برخوردار است و با انتخاب هتل‌های ارزان می‌توان علاوه بر سفری کم هزینه سفری خاطره‌انگیز را ایجاد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان آلانیا بپردازیم و با امکانات آن‌ها آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

هتل کلئوپاترا آلیس (Kleopatra Alis Hotel)

هتل کلئوپاترا آلیس (Kleopatra Alis Hotel)

هتل کلئوپاترا آلیس یک هتل ۳ ستاره میان‌رده در شهر آلانیا است که اقامتی مناسب را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و دسترسی به بخش‌های مختلف از آن بسیار راحت است. تمامی اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی، مینی‌بار و سشوار است و اغلب اتاق‌ها دارای تراسی با منظره رو به دریا است.

مهمانان می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند یا به رستوران‌ها و کافه‌هایی که در اطراف هتل وجود دارد، مراجعه کرده و از حضور در آن‌ها لذت ببرند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های گوارا به میزبانی از مهمانان خود می‌پردازد. هتل دسترسی آسان به Kizil Kule دارد. قلعه‌ی آلانیا، بندر آلانیا و McGhee Center یک رانندگی کوتاه از هتل فاصله دارد.

  • آدرس: Ataturk Caddesi Ogretmen evi yani, Alanya 07400, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، شاتل هواپیمایی، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سرویس اتاق، خشکشویی، صندوق امانات، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته.

بیشتر بخوانید:

هتل کلئوپاترا (Hotel Kleopatra)

هتل کلئوپاترا (Hotel Kleopatra)

هتل کلئوپاترا هتلی واقع در ساحلی به همین نام است که هتلی میان‌رده محسوب می‌شود. این هتل دسترسی بسیار خوبی به کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها دارد. اتاق‌های هتل از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همه آن‌ها دارای کفپوش سرامیکی و کاشی‌های روشن هستند. اتاق‌ها با وسایل ساده دکور شده‌اند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند.

هتل دارای استخری در یک محیط زیبا است که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند به آنجا مراجعه کرده و لحظات شادی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند. استخر دارای بخش کودکان نیز است و مکانی عالی برای تفریح کودکان در این هتل است.

مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل مراجعه کرده و از غذاهای لذیذ آن‌ها بچشند؛ به‌خصوص غذاهای دریایی، که رستوران هتل در بهترین شکل ممکن آن را برای مهمانان خود طبخ می‌کند.

پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و این هتل دسترسی خوبی به ساحل با فاصله ۴ دقیقه پیاده‌روی و ساحل کلئوپاترا با فاصله ۱۰۰ متر دارد. این هتل یک انتخاب مقرون به‌صرفه و گزینه عالی برای زوج‌های جوان است.

  • آدرس: Ataturk Caddesi Hacihamdi Sokak 17, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران.

هتل مون لایت (Moonlight Hotel)

هتل مون لایت (Moonlight Hotel)

هتل مون لایت هتل ۳ ستاره‌ی میان‌رده در مرکز آلانیا است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و مهمانان به‌راحتی می‌توانند در هر موقع از شبانه‌روز به ساحل دسترسی داشته باشند. اینترنت در همه بخش‌های هتل قابل دسترس است و اتاق‌های هتل نیز با دکوری ساده مبله شده‌اند. تمام اتاق‌ها مجهز به تراس، تلویزیون و تهویه هستند.

مهمانان می‌توانند برای ناهار و شام خود به رستوران هتل مراجعه کرده یا از کافه‌ها و رستوران‌هایی که در اطراف هتل وجود دارد، استفاده کنند. صبحانه نیز روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود. هتل ۱٫۵ کیلومتر از مرکز خرید Alanyum، از بیمارستان آلانیا ۵ کیلومتر و ۵ کیلومتر نیز از موزه‌ی Alanya Ataturk House و Alanya Gardens فاصله دارد.

  • آدرس: Obagol Mevkii Dadaslar Cad. No 8 Oba, Alanya, Antalya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی مجاز است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران.

هتل وین تربیلک (Hotel Wien Terbilek)

هتل وین تربیلک (Hotel Wien Terbilek)

هتل وین تربیلک یکی از هتل‌های اقتصادی و ۳ ستاره در آلانیا است که چشم‌اندازی رو به دریای نیلگون دارد. کارمندان در لابی هتل مهمانان را راهنمایی کرده و برخوردی دوستانه با آنان دارند.

اتاق‌ها با دکوری زیبا و شیک مبله شده و همه آن‌ها دارای تراسی با منظره فوق‌العاده هستند و مهمانان در هر ساعت که علاقه داشته باشند، می‌توانند با خوردن یک نوشیدنی فوق‌العاده از این منظره دیدنی لذت ببرند. همه اتاق‌ها در هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی با سشوار است.

هتل دارای ساحلی اختصاصی است و مهمانانی که به ورزش‌های ساحلی مانند والیبال، شنا و ورزش‌های آبی علاقه دارند، می‌توانند لحظات مهیجی را در این ساحل سپری کنند. غذاهای مختلف و خوش‌طعمی در منوی رستوران وجود دارد و مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌های جدید و نشاط‌آوری را در بار هتل امتحان کنند. هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده، ۲۲٫۵ کیلومتر از آوسالار، ۹٫۷ کیلومتر از Mahmutlar، از Konaklı حدود ۱۴٫۵ کیلومتر و ۳۷ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

  • آدرس: Gullerpinari Mah. Keykubat Caddesi No:125, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۵۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، استخر، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، تبادل ارز.

هتل پالمیه پارک (Palmiye Park Apart Hotel)

هتل پالمیه پارک (Palmiye Park Apart Hotel)

هتل پالمیه پارک هتلی اقتصادی در آلانیا است که تنها کمتر از ۶ دقیقه با ساحل کلئوپاترا فاصله دارد. هتل دارای ساحلی خصوصی است و مهمانان می‌توانند از این فضا، با آرامش بیشتری استفاده کنند.

اتاق‌های هتل با وسایل مدرن مبله شده و دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی است. صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود و رستوران هتل با غذاهای لذیذ بین‌المللی و ترکی از مهمانان خود میزبانی می‌کند. مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از امکانات تفریحی که در هتل مانند تنیس روی میز و بیلیارد برای آنان در نظر گرفته شده است، بهره ببرند و لحظات شادی را در کنار دوستان خود تجربه کنند.

هتل از ساحل ۶ دقیقه پیاده، ۱۹٫۳ کیلومتر از آوسالار، ۱۲٫۹ کیلومتر از Mahmutlar، از Konaklı حدود ۱۱٫۳ کیلومتر و ۴۰٫۲ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد. زوج‌های جوان این مکان را دوست دارند.

  • آدرس: Saray Mahallesi Mehmet Akif Ersoy Caddesi No :23, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، استخر، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی)

هتل کلئوپاترا ملیزیا (Kleopatra Melissa Hotel)

هتل کلئوپاترا ملیزیا (Kleopatra Melissa Hotel)

هتل کلئوپاترا ملیزیا هتلی ۳ ستاره در آلانیا است که موقعیت و امکانات خوبی دارد. اتاق‌های هتل با وسایل شیک و زیبایی مبله شده است و مهمانان حس راحتی بسیاری در اتاق‌ها خواهند داشت.

در همه اتاق‌های هتل، امکانات رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته شده و اتاق‌ها مجهز به تهویه، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره‌ای و بالکن هستند. مهمانان می‌توانند از استخر هتل و ساحل رو‌به‌روی هتل در اوقات فراغت خود استفاده کنند. یکی از امکانات عالی این هتل حمام ترکی در آن است که یک گزینه مناسب برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن مسافران است.

رستوران هتل نیز با غذاهای متنوع و مخصوصا با غذاهای لذیذ دریایی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل نیز با نوشیدنی‌ها و تنقلات متنوع از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

  • آدرس: Kizlarpinari Mah. Ataturk Cad. No 233, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، استخر، ماساژ، حمام ترکی، خدمات آرایشی، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل کلاب اوا (Club Eva Hotel)هتل کلاب اوا (Club Eva Hotel)

هتل کلاب اوا یکی از گزینه‌های عالی در بین هتل‌های اقتصادی در آلانیا است که در منطقه تجاری Avsallar در آلانیا قرار دارد. این هتل از یک فضای فوق‌العاده برخوردار است و بی‌شک مهمانان اوقات خوشی را در آن سپری خواهند کرد. استخرهای متعددی در این هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند لحظات شادی را در این فضا و در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنند.

اتاق‌های هتل با منظره‌ای رو به دریا محیطی زیبا و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند. همه اتاق‌ها با لوازم شیک و مرتب دکور شده‌اند و همه آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، یخچال، میز کار و حمامی اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از غذاهای متنوعی که در رستوران هتل سرو می‌شود، میل کنند. بار هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها را برای مهمانان خود تهیه می‌کند و همچنین مهمانان می‌توانند از خوردن نوشیدنی در کنار استخر لذت ببرند. هتل ۱۷ کیلومتر از آلانیا، از مرکز شهر ۴ کیلومتر، ۴۲ کیلومتر از سیده و ۵۵ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

  • آدرس: Turkler Mah Akdeniz Bulv No 38, Alanya 07400, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، استخر، ماساژ، حمام ترکی، خدمات آرایشی، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل گرند ترویکا (Grand Troyka Hotel)

هتل گرند ترویکا (Grand Troyka Hotel)

هتل گرند ترویکا یکی دیگر از هتل‌های خوب و میان‌رده در آلانیا است که در غرب شهر قرار دارد. این هتل با امکانات خوبی از نظیر استخر و یک ساحل اختصاصی از مهمانان خود میزبانی می‌کند و مهمانان یک اقامت مقرون به‌صرفه و باکیفیت را در آن تجربه خواهند کرد.

امکانات تفریحی در این هتل بسیار است و شامل زمین بازی کودکان، سونا، حمام ترکی، دارت و کافی‌نت است و علاقه‌مندان به ورزش‌های ساحلی مانند والیبال می‌توانند در یک محیط خصوصی و در ساحل هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

صبحانه هر روزه در طیف وسیعی برای مهمانان تهیه می‌شود و مسافران با یک صبحانه فوق‌العاده روز خود را شروع می‌کنند. رستوران هتل نیز با غذاهای خوش‌‌طعم از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. یکی از بخش‌های پرطرفدار هتل بار آن است که با انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ۱۷ کیلومتر از آلانیا، از مرکز شهر ۴ کیلومتر، ۴۲ کیلومتر از سیده و ۵۵ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

  • آدرس: Konakli | Mustafa Kemal Bulv. No:63 Konakli Mah. Alanya , TR, 07491
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، استخر، ماساژ، حمام ترکی، خدمات آرایشی، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی)

هتل حدف کلئوپاترا گلدن سان (Hedef Kleopatra Golden Sun Hotel)

هتل حدف کلئوپاترا گلدن سان (Hedef Kleopatra Golden Sun Hotel)

اگر به‌دنبال هتلی هستید که هم دارای کیفیت مناسب باشد و هم سفری ارزان را برای شما به ارمغان بیاورد، هتل حدف کلئوپاترا گلدن سان یک گزینه عالی برای سفر به آلانیا است. هتل تا ساحل تنها دو دقیقه فاصله دارد و مسافران به‌راحتی می‌توانند در هر موقع شبانه‌روز به ساحل دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل دارای چشم‌اندازی زیبا از دریا است و اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون است. صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود و غذاهای لذیذ ترکی برای وعده‌های دیگر مهمانان در رستوران هتل تدارک دیده می‌شود. مرکز اسپا و سلامت هتل انواع خدمات ماساژ و سونا را برای مهمانان خود در نظر گرفته است و همچنین می‌توانند از استخر هتل در فصل‌های خوش آب و هوا استفاده کنند.

هتل از ساحل ۲ دقیقه پیاده، از آوسالار ۱۹٫۳ کیلومتر، ۱۲٫۹ کیلومتر از Mahmutlar، از Konaklı حدود ۱۱٫۳ کیلومتر و ۴۰٫۲ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

  • آدرس: Şeyh Şamil Caddesi 9, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۹۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، تراس، باغ، استخر، ماساژ، حمام ترکی، خدمات آرایشی، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، دارت، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، روسی)

هتل آستور بیچ (Astor Beach Hotel)

هتل آستور بیچ (Astor Beach Hotel)

هتل آستور بیچ هتلی ۳ ستاره در آلانیا است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و امکانات مناسب و خدمات باکیفیتی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. اتاق‌های هتل ساده و مرتب و همه آن‌ها دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند. مهمانان می‌توانند از تفریحاتی که در هتل برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، مانند استخرهای متعدد بهره ببرند و لحظات بیادماندنی را برای خود خلق کنند.

هتل ۲٫۶ کیلومتر از Mahmutlar Clock، از منطقه‌ی تفریحی Mahmutlar و پارک Gold Cable حدود ۱۰ کیلومتر، ۱۵ کیلومتر از ساحل Mahmutlar و پارک آبی آلانیا فاصله دارد.

  • آدرس: Mahmutlar Mahallesi, 07460 Alanya/Antalya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۹۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، تراس، باغ، استخر، ماساژ، حمام ترکی، خدمات آرایشی، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، دارت، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، روسی)

هتل سیفالار (Sifalar Apart Hotel)

هتل سیفالار (Sifalar Apart Hotel)

هتل سیفالار آخرین هتل معرفی شده در لیست بهترین هتل‌های ارزان و اقتصادی در آلانیا است. از این هتل تنها کمتر از ۶ دقیقه پیاده‌روی به ساحل دسترسی خواهید داشت. هتل دارای استخر شنا و مکان‌هایی برای آفتاب گرفتن است و مهمانان می‌توانند از قرار گرفتن در همچین فضایی لذت کافی را ببرند.

رستوران هتل با غذاهای ترکی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مهمانان همه‌روزه می‌توانند از خوردن صبحانه‌ای لذیذ در این هتل لذت ببرند. هتل از ساحل ۶ دقیقه پیاده، ۴۰۰ متر از مرکز شهر آلانیا، ۳۸ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا، ۲٫۸ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس آلانیا و ۱۲۵ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

  • آدرس: Gullerpinar Mah. Hasan Akcalioglu Cd. No:1, 07400 Alanya, Turkey
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: ساحل خصوصی، تراس، باغ، استخر، ورزش‌های آبی، کرایه دوچرخه، زمین بازی کودکان، بیلیارد، روزنامه، اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواگی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کرایه خودرو، تبادل ارز، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ترکی، انگلیسی، روسی، فنلاندی، هلندی)

هتل ارزان الانیا

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های ارزان و اقتصادی شهر ساحلی آلانیا بود؛ مطمئنا تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر است، اما در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل‌های 3 ستاره این شهر که از نظر موقعیت مکانی در شهر و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، برترین هستند، برای دوستان عزیز کجارویی معرفی شود؛ باعث خشنودی ما خواهد بود که نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه