افتتاح هتل جمیرا رویال سارای در بحرین

زینب موحدی
زینب موحدی سه شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
افتتاح هتل جمیرا رویال سارای در بحرین

«جمیرا رویال سارای»، موج جدیدی از تجمل‌گرایی در یک ساحل خصوصی را با خود به همراه آورده است.

فردا اولین هتل از گروه جمیرا در کشور پادشاهی بحرین افتتاح خواهد شد. این هتل که معماری آن الهام گرفته از خانه‌های تابستانی سنتی بحرین است، تاریخ و فرهنگ مدرن را با یک ناهارخوری شیک، اسپا و استخر ترکیب می‌کند.

این هتل ۱۷۴ اتاقه، دارای اتاق‌هایی بسیار زیبا، خانه‌های تابستانی منحصربه‌فرد و اقامتگاه‌های سلطنتی، کابین‌های کنار استخر و رستوران مجلل و امکانات دیگر است.

هتل، دارای یک سالن استراحت به اسم «The Palm Lounge»، با چشم‌اندازی از آب‌های آبی فیروزه‌ای خلیج فارس است که در آن، باریستاهای کلمبیایی با قهوه‌های عالی و شیرینی‌های پاتیسری‌ فرانسوی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

در کابین‌های کنار استخر الحدیقه، نوشیدنی‌های تازه در محیطی کاملا مدیترانه‌ای با درختان زیتون باستانی که محیط استخر را آراسته‌اند، برای مهمانان سرو می‌شود.

فضاهای خارجی و داخلی برای برگزاری جلسات گنجایشی بیش از ۴۰۰ نفر دارند و «Talise» که نام تجاری جمیرا است، انواع متنوعی از خدمات مربوط به یک اسپا را ارائه می‌دهد.

نوردین ال یافی، به عنوان مدیر کل هتل، مسئولیت معرفی رویکرد منحصربه‌فرد جمیرا برای مهمان‌نوازی بسیار لوکس به همراه تجملات فراوان در بحرین را به عهده دارد.

او درباره‌ی افتتاحیه‌ی «جمیرا رویال سارای» می‌گوید:

هتل جمیرا رویال سارای می‌تواند راهگشای خوبی برای ما باشد. چرا که این هتل اولین نمونه در نوع خود در بحرین و اولین نمونه در سال ۲۰۱۸ است.

این هتل می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل بازدیدکنندگان بین‌المللی برای کشف بحرین به عنوان مقصدی ایده‌آل برای گذران تعطیلات آخر هفته‌ی مسافران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و یک کانون گردشگری گرمسیری در شهر باشد.

ما اطمینان داریم که این هتل لوکس و زیبا می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای گردشگران فراوانی داشته باشد که هر سال از بحرین بازدید می‌کنند و همچنان به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

آن همچنین می‌تواند مقصد گردشگری ویژه‌ای برای ساکنان بحرین باشد.

طراحی اتاق مهمانان در سارای رویال جمیرا با توجه به صنعت غواصی مروارید بحرین و با استفاده از رنگ‌های صدف‌های مروارید و رنگ آبی و درخشان اقیانوس انجام شده است.

این هتل در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای فرودگاه و در موقعیتی عالی در منطقه‌ی بسیار معتبر «Seef» قرار گرفته است که دارای یک خط ساحلی چشمگیر، خانه‌های لوکس و مراکز خرید مدرن است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه