آغاز فروش اقامتگاه ها و استراحتگاه های رویال آتلانتیس دبی

زینب موحدی
زینب موحدی دوشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
آغاز فروش اقامتگاه ها و استراحتگاه های رویال آتلانتیس دبی

با ظهور «اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌های رویال آتلانتیس» در بازار مسکن دبی، خریداران محترم می‌توانند خانه‌ی موردعلاقه‌ی خود را از آتلانتیس خریداری کنند.

املاک جدید در «اقامتگاه‌ها و استراحتگاه‌های رویال آتلانتیس» (Royal Atlantis Resort & Residences) شامل خانه‌هایی است که دسترسی مستقیمی به امکانات رشک‌برانگیز آتلانتیس، «The Palm»، اولین خانه‌های مارک‌دار و درجه یک در بازار مسکن دبی، دارند.

فصل بعدی تکمیل آتلانتیس در انتهای سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

این ساختمان لوکس ۴۳ طبقه، ضمن تقویت چشم‌انداز دبی، شامل ۲۳۱ خانه‌ی مسکونی متشکل از خانه‌های دو، سه، چهار و پنج خوابه و نیز، اسکای کورت، پنت هاوس و باغ-سوئیت‌هایی با مساحت ۴۵۰ تا ۵۳۰۰ مترمربع هستند.

این ساختمان، دنیایی از طراحی‌هایی است که برای اولین بار انجام شده‌اند.

انجمن کوهن پدرسن فاکس NYC اقدام به طراحی نمای خارجی این ساختمان کرده، ولی فضای داخلی هر واحد لوکس توسط شرکت «Sybille de Margerie» مستقر در پاریس به گونه‌ای طراحی شده است تا روحی تازه در تجربه‌ی اقامت تفریحی در دبی بدمد.

همچنین می‌توان صنایع دستی هنری را به‌صورت سفارشی و انحصاری برای هر کدام از ساکنین ساخت.

فضاهای داخلی اتاق مهمان‌های هتل و اتاق‌های مجلل آن توسط «GA Design» در لندن طراحی شده است.

رویال آتلانتیس

ساکنان می‌توانند از میان ۸۲ طرح منحصر به فردی که وجود دارد و ارتفاع هر کدام از آن‌ها تا سقف تقریبا سه متر است و دارای نمای آب هستند، یکی را انتخاب کنند.

ماریا موریس، رئیس دفتر مسکن MENA، نایت فرانک میدل ایست، گفت:

مشتریان بین‌المللی ما به دنبال فضاهایی خیلی لوکس در بازار اصلی دبی هستند و شرکت «اقامتگاه های رویال آتلانتیس» همه نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کنند.

اکنون زمان مطلوبی برای خرید ملک در دبی است.

تثبیت قیمت ملک، پیشرفت‌های زیربنایی مانند توسعه‌ی متروی دبی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری عالی و یک اقتصاد نوظهور، همگی عواملی پویا برای ایجاد این شرایط هستند.

«Kerzner International» با استفاده از برندهای آتلانتیس و One&Only، همیشه مقصدهای تازه‌ای را تعریف و تجربیات هیجان‌انگیز و نوآورانه‌ای را معرفی کرده است که برای اولین بار مطرح می‌شوند.

مهمانان و ساکنان این شانس را دارند که از مزیت‌ها و خدمات منحصر به فرد رویال آتلانتیس بهره ببرند. این خدمات شامل موارد زیر است: پارکینگ خصوصی، نگهبان‌های همیشگی و ۲۴ ساعته، باشگاه‌های ورزشی، اسپاها و استخرهای سرپوشیده و فضای بازی مختص ساکنین، فروشگاه‌های بزرگی همه‌ی نیازهای مشتریان را از مواد غذایی گرفته تا کالاهای لوکس برآورده می‌کند و غیره.

ایزام گالاداری، مدیر اقامتگاه‌های رویال آتلانتیس، گفت:

اکنون زمان مناسبی برای شروع مرحله‌ی بعدی برند نمادین آتلانتیس است.

رویال آتلانتیس با انتقال شرایط اقامتی به ساختمان‌های مرتفع جدید و لوکس، به نیازهای جمعیتی بین‌المللی، فهمیده و ثروتمندی پاسخ می‌دهد که به دنبال سطح جدیدی از خدمات هستند که در حال حاضر در جای دیگری غیر از دبی ارائه نمی‌شوند.

شهروندان جهانی اکنون خواهان کسب تجربه‌های جدیدی در خصوص خانه‌های مسکونی هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه