کافه مار؛ متفاوت ترین کافه در توکیو

سعید شاعری
سعید شاعری جمعه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کافه مار؛ متفاوت ترین کافه در توکیو

احتمالا تاکنون در مورد کافه‌ی سگ، کافه گربه، کافه گوسفند یا کافه بز شنیده‌اید. کافه‌های مخصوص برای کسانی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در کنار حیواناتی سپری کنند که نگه‌داری آن‌ها در شهر‌های بزرگ عاقلانه و امکان‌پذیر به نظر نمی‌رسد؛ اما نظرتان درباره‌ی کافه‌ی مار چیست؟

امروزه اکثر کاسبان به دنبال پیدا کردن راهی جدید برای جلب مشتری خاص خود هستند. صاحبان رستوران و کافه‌ها نیز از این مقوله جدا نیستند. از معقول‌ترین نوع کافه‌ها می‌توان کافه‌های کتاب، تئاتر، موزیک، کافه‌های خیابانی و... را نام برد. اما در چند سال اخیر انواع کافه‌ها با اسامی و کاربری عجیب و غریب به وجود آمدند تا در نوع خود متفاوت باشند و مشتری جذب کنند.

شاید حتی شنیدن نام کافه سگ، کافه گربه، کافه گوسفند یا کافه بز می‌تواند عجیب و کمی خنده‌دار باشد. اما توکیو پا فراتر از این‌ها گذاشته و کافه مار را به شما پیشنهاد می‌کند. اگر از علاقه‌مندان و شیفتگان خزنده‌ی نه چندان مهربانی به نام مار هستید، حتما به توکیو سری بزنید.

مار دوستان می‌توانند به مرکز مار توکیو واقع در خیابان «Harajuku » سری بزنند، تا لحظاتی را با ۲۰ گونه‌ی مختلف از این بی‌مهرگان سپری کنند.

lk

بر اساس گزارش ایندیپندنت، کافه مار دارای بیش از ۳۵ گونه‌ مار است که مهمانان می‌توانند آن‌ها را برای هم‌نشینی انتخاب کنند و هم‌زمان چای و قهوه خود را بنوشند یا از خوردن کیک مخصوص کافه، لذت ببرند.

vf

بدیهی است که کافه برای قرار دادن مار‌ها بر روی میزتان قوانین سخت‌گیرانه و محکمی خواهد داشت که البته خدمتکاران، این قوانین را در کمال احترام و محبت به شما گوش‌زد می‌کنند.

;k

برای لذت بردن از یک بعدازظهر همراه با چایی و مار در کافه مار، باید هزینه‌ای حدود ۹ دلار آمریکا بپردازید که شامل یک نوشیدنی، شانس ملاقات با دوست خزنده‌ی خود، یک خدمتکار برای مراقبت و نگه‌داری از مار در مواقع لازم و همچنین عکس یادگاری می‌شود. و در ازای پرداخت ۵ دلار دیگر، حتی می‌توانید به مار غذا بدهید.

44

نترسید! قرار نیست کسی به شما زهر مار بچشاند! نوشیدنی‌های این کافه مانند کافه‌های دیگر است. در این مکان علاوه بر نوشیدنی، انواع کیک‌ها و کلوچه‌ها، ناهار سبک مثل هات داگ و همچنین «quiche» (خوارک پنیر و گوشت و اسفناج که در لایه‌ای از خمیر ماکارونی پیچیده و طبخ شده است) سرو می‌شود.

er

مطالب مرتبط:

دیدگاه