روز پنج‌شنبه اغلب مناطق کشور بارانی خواهد بود

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر چهار شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
روز پنج‌شنبه اغلب مناطق کشور بارانی خواهد بود

هوای سرد در کشور هنوز ماندگار بوده و فردا پنجشنبه در اغلب نقاط کشور باران را تجربه خواهیم کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، احد وظیفه گفت:

براساس آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز بارش برف، باران و وزش باد در خراسان شمالی، رضوی و به صورت پراکنده در بخش‌های از خراسان جنوبی و ارتفاعات سمنان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی افزود:

هوای سرد ماندگار است و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور امروز آسمان کمی تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:

روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو در مناطقی از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، لرستان، کردستان، کرمانشاه و ایلام رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می شکرد.ود و در برخی مناطق خوزستان، وزش باد، باد شدید هم دور از انتظار نیست.

وظیفه بیان کرد:

روز پنج‌شنبه گستره بارش‌ها نیمه غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و بخش‌هایی از جنوب کشور را فرا می‌گیرد و بارش در شمال غرب، مناطق سردسیر و ارتفاعات غرب و دامنه‌های زاگرس به صورت برف خواهد بود و در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور، بارش‌ها گاهی با رعد و برق همراه خواهد بود.

او تأکید کرد:

دمای هوای تهران فردا پنج‌شنبه سوم اسفند ماه در گرم‌ترین و سردترین زمان با افزایش یک درجه‌ای به ۱۵ و ۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین آسمان پایتخت فردا نیمه ابری و غبار صبحگاهی به تدریج ابری، گاهی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌‌شود.‌

مطالب مرتبط:

دیدگاه