پرواز مجازی از توکیو به پاریس

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
پرواز مجازی از توکیو به پاریس

اگر دوست دارید مسافرت کنید، اما وقت یا پول کافی ندارید، راه‌های جدیدی هستند که می‌توانید امتحان کنید تا از شهر یا کشور موردعلاقه‌تان بازدید کنید.

شرکت ژاپنی فرست ایرلاینز (First Airlines) در گفتگویی با CNN Travels از خدمات جدید خود مبنی بر پروازهای مجازی رونمایی کرده است. خدمات جدید، مسافران را بدون اینکه حتی لحظه‌ای از زمین فاصله بگیرند، از توکیو به سراسر جهان می‌برد: بلیط هواپیما برای پرواز به مقصد دلخواه یا پرواز به هیچ کجا؟ 

واقعیت مجازی

پرواز مجازی

شرکت ژاپنی فرست ایرلاینز «First Airlines» برای گردش مسافرانش در سراسر جهان از واقعیت مجازی استفاده می‌کند، بدون اینکه مسافران حتی لحظه‌ای از زمین فاصله بگیرند.

 تعطیلاتی بدون فشار و ناراحتی

پرواز مجازی

همه مسائل مربوط به هزینه‌ی بارها یا ترانسفرهای فرودگاهی شلوغ را فراموش کنید؛ هدف فرست ایرلاینز از این کار، فراهم کردن شرایطی برای گذراندن تعطیلاتی عاری از هرگونه فشار و ناراحتی است.

پروازهای بین قاره‌ای

پرواز مجازی

فرست ایرلاینز تنها با قیمت ۴۹۸۰ ین (۴۶ دلار) برای پروازهای تجاری و ۵۹۸۰ ین (۵۶ دلار) برای پروازهای درجه یک، پروازهایی از توکیو به پاریس، نیویورک، رم و هاوایی ارائه می‌دهد.

ایده

پرواز مجازی

ایده‌ی این مفهوم، ایجاد جایگزینی آسان برای سفرهای طولانی است. به گفته‌ی هیروکی آبه، مدیر فرست ایرلاینز در گفت‌وگو با CNN Travel:

به خاطر مشکلاتی مثل زمان و هزینه‌های مالی، به‌سختی می‌توانم به مسافرت بروم.

پذیرایی در حین پرواز

پرواز مجازی

منوی غذاها بستگی به مقصد انتخاب شده دارد: آبگوشت حلزون برای منهتن، چیز کیک برای نیویورک و تارتار قزل‌آلا و سوپ پیاز برای پاریس. 

خدمات مهمانداری هواپیمایی

پرواز مجازی

مهمانداران از مسافران پذیرایی می‌کنند و غذا و نوشیدنی و سایر تنقلات را به آن‌ها تعارف می‌کنند، گویی آن‌ها واقعا در حال پرواز با یک هواپیما هستند. 

شرایط حقیقی

پرواز مجازی

شرایط این پروازها، تقلیدی کامل از محیط خارجی و داخلی یک فرودگاه و هواپیما است. آبه می‌گوید:

اگر بتوانم به‌راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشم و پرواز کنم، حتی به‌صورت مجازی، خیلی هیجان‌برانگیز خواهد بود. 

بیشترین واقعیت‌گرایی

پرواز مجازی

کابین‌ها دارای همان صندلی‌هایی هستند که در یک ایرباس مدرن ۳۱۰ و ۳۴۰ استفاده می‌شوند. ظرفیت هر کابین، ۱۲ نفر متشکل از هشت صندلی درجه‌ی یک و چهار صندلی تجاری است.

تورهای مقصد

پرواز مجازی

بعد از رسیدن به مقصد، مهمانان می‌توانند از یک تور ۳۶۰ درجه‌ای از مقصد خود لذت ببرند. 

مطالب مرتبط:

منبع cnn

دیدگاه