بهترین هتل های 5 ستاره فرانکفورت؛ شهر مجاور رود ماین در آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره فرانکفورت؛ شهر مجاور رود ماین در آلمان

فرانکفورت شهری قدیمی است که روی رودخانه‌ی ماین قرار دارد و به موجب موقعیت مرکزی‌اش، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ با انتخاب هتل‌های 5 ستاره در این شهر سفری لوکس و رویایی را تجربه خواهید کرد.

فرانکفورت یکی از بزرگ‌ترین و پررفت‌ و آمدترین شهرهای آلمان در ایالت «هسن» (Hessen) در مرکز آلمان است. این شهر که در مجاورت رودخانه‌ی ماین واقع شده است، در بخش جنوبی آن، جنگل شهر فرانکفورت که بزرگ‌ترین جنگل آلمان در محدوده شهری محسوب می‌شود، قرار دارد. با در نظر گرفتن این شهر زیبا به‌عنوان یک شهر جهانی، دیر زمانی است که تبدیل به یک مرکز مهم برای فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری شده است. علاوه بر آن در فرانکفورت موزه‌های هنری و گوناگون بسیاری در کنار گالری و باغ‌های دیدنی وجود دارد که این شهر را برای علاقه‌مندان جذاب‌تر کرده است. انتخاب محل اقامت همیشه اهمیت زیادی دارد؛ با انتخاب هتل‌های لوکس در این شهر اقامتی رویایی را تجربه خواهید کرد.

در این مقاله همراه ما باشید تا با هتل‌های 5 ستاره فرانکفورت و خدمات آن‌ها آشنا شوید.

هتل 5 ستاره فرانکفورت

هتل گرند هسیسچر هوف (Grandhotel Hessischer Hof - Hotel Frankfurt)

هتل گرند هسیسچر هوف (Grandhotel Hessischer Hof - Hotel Frankfurt)

هتل گرند هسیسچر هوف هتلی 5 ستاره و لوکس در شهر فرانکفورت است که در طراحی آن، مدرنیته و سنت با هم تلفیق شده‌اند. لابی هتل با دکوراسیون فوق‌العاده‌اش برای یک چای عصرگاهی و گفتگویی با دوستان گزینه مناسبی است.

اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های مجلل هتل، دارای چیدمانی کلاسیک هستند؛ استفاده از گلدان‌های زیبا با گل‌های طبیعی در اتاق‌ها، فضای آن را زیباتر و دلپذیرتر کرده است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ با چشم‌اندازی از شهر هستند و با پرده‌های زیبا که موزون با رنگ اتاق‌ها هستند، دکور شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مرمرین هستند.

رستوران زیبای هتل با صندلی‌های چوبی زیبا و لوسترهای درخشان، غذاهای آلمانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. دیوارها و ستون‌های بار هتل با ورقه‌های چوبی دکور شده‌اند و آباژورها و چراغ‌هایی زیبا در گوشه و کنار آن تعبیه شده و محیط آرام‌بخشی را ایجاد کرده است. نوشیدنی‌های بی‌نظیری در این بخش سرو می‌شود و مهمانان ساعات دلپذیری را در این بار خواهند داشت. مهمانان می‌توانند از خوردن یک نوشیدنی گوارا در کنار کیک‌های تازه خانگی در تراس هتل که در فضایی سرسبز قرار دارد، لذت ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل تا موزه یهودی فرانکفورت ۳۵۰ متر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۷۵۰ متر و تا فرودگاه فرانکفورت ۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به کسب و کار، معماری و موزه‌ها است.

  • آدرس: Friedrich-Ebert-Anlage 40, Westend, 60325 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دوچرخه سواری، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های ضدآلرژی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

بیشتر بخوانید:

هتل ل مریدین فرانکفورت (Le Méridien Frankfurt)

هتل ل مریدین فرانکفورت (Le Méridien Frankfurt)

هتل ل مریدین فرانکفورت هتلی 5 ستاره و مجلل است که در فاصله ۱۵۰ متری از ایستگاه اصلی شهر قرار دارد و از آن دسترسی به بخش‌های مختلف شهر آسان است. ساختمان زیبای هتل با معماری بی‌نظیرش در این منطقه می‌درخشد.

دکوراسیون این هتل مدرن است و اتاق‌های آن با لوازم شیک مبله شده است. پنجره‌های بزرگ باعث نورگیری اتاق‌ها شده و همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مرمرین است.

گزینه‌های غذاخوری متعددی در این هتل وجود دارد و در یکی از رستوران‌های آن غذاهای کبابی بی‌نظیری برای مهمانان سرو می‌شود که در کنار یک نوشیدنی اصیل سنتی طعم آن را ماندگارتر می‌کند. صبحانه نیز هر روزه از ساعت ۶:۳۰ برای مهمانان در طیف وسیعی از میوه‌ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان تهیه می‌شود.

مرکز اسپا و سلامت هتل با خدماتی عالی و انواع درمان‌های زیبایی و ماساژهای تخصصی به ارائه خدمات برای مهمانان خود می‌پردازد. هتل تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۲۵۰ متر، تا موزه یهودیان فرانکفورت ۵۵۰ متر، تا موزه ارتباطات فرانکفورت ۶۵۰ متر و تا فرودگاه فرانکفورت ۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به پیاده‌روی، معماری و موزه‌ها است.

  • آدرس: Wiesenhuettenplatz 28 - 38, Bahnhofsviertel, 60329 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دوچرخه سواری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های ضد آلرژی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ترکی، ایتالیایی، هندی، اسپانیایی)

هتل استیگن‌برگر ایرپورت هتل فرانکفورت (Steigenberger Airport Hotel Frankfurt)

هتل استیگن‌برگر ایرپورت هتل فرانکفورت (Steigenberger Airport Hotel Frankfurt)

هتل استیگن‌برگر ایرپورت هتل فرانکفورت هتلی لوکس است که در فضایی سرسبز و در کنار جنگل قرار دارد. این هتل نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه فرانکفورت است و دارای طراحی مدرن است.

اتاق‌های هتل با دکوراسیون و چیدمان مدرن با امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام خصوصی با سشوار و مینی‌بار از مهمانان میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل پنجره‌های بزرگی رو به فضای سرسبز و محوطه هتل دارند و دیدن این منظره، از اتاق‌ها لذت‌بخش است. مهمانان می‌توانند از استخر و مرکز اسپای هتل در هر موقع که تمایل داشته باشند بهره ببرند و خستگی خود را از تن بیرون کنند.

خوردن غذاهای لذیذ آلمانی و بین‌المللی در رستوران سنتی هتل تجربه‌ای متفاوت خواهد بود؛ کارمندان رستوران نیز با انواع نوشیدنی‌های اصیل از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند و پیشنهادات عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

هتل تا فرودگاه فرانکفورت ۹۰۰ متر، تا Sportpark Alicestraße حدود ۶ کیلومتر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۷٫۶ کیلومتر و تا برج اصلی شهر حدود ۸٫۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای زوج‌های جوان است.

  • آدرس: Unterschweinstiege 16, 60549 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۷۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دوچرخه سواری، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های ضدآلرژی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل استیگنبرگ فرانکفورت هوف (Steigenberger Frankfurter Hof)

هتل استیگنبرگ فرانکفورت هوف (Steigenberger Frankfurter Hof)

هتل استیگنبرگ فرانکفورت هوف یکی از هتل‌های لوکس و مجلل در شهر است که در سال ۱۸۷۶ ساخته شده است. این هتل دارای یک ساختمان زیبا است که با نورپردازی‌هایی که در بنای آن تعبیه شده، شکوه و عظمت بیشتری به آن بخشیده است و همچون نگینی درخشان در شب می‌درخشد.

منظره شهر از این هتل بسیار زیبا و هیجان‌انگیز است و مهمانان می‌توانند ساعت‌ها در تراس هتل بنشینند و در کنار نوشیدن قهوه خود و عصرانه‌ای خوش‌طعم از این فضا لذت ببرند. مهمانان اغلب با دوستان خود در این فضا به گپ و گفتگو می‌پردازند و لحظات نابی را تجربه می‌کنند.

اتاق‌های هتل دارای دکوراسیون بی‌نقصی هستند و همه اجزایی که در دکور آن به کار رفته‌اند، با دقت بسیاری در جای خود قرار گرفته‌اند. اقامت در این اتاق‌ها برای مهمانان اقامت راحتی را به همراه دارد. همه اتاق‌ها دارای امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل است.

رستوران Michelin-starred که برنده جایزه‌های متعددی شده است، با غذاهای لوکس و منحصر به فرد در محیطی جذاب و رمانتیک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل با تنقلات و نوشیدنی‌های خاص خود اوقات خوشی را برای مهمانان خود فراهم می‌سازد.

مهمانان می‌توانند از مرکز اسپا و ماساژ هتل و همچنین خدمات زیبایی که در هتل ارائه می‌شود، بهره ببرند. هتل تا خانه و موزه گوته ۲۰۰ متر، تا موزه یهودیان فرانکفورت ۴۰۰ متر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۹۵۰ متر و تا فرودگاه فرانکفورت ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب خوبی برای مسافران علاقه‌مند به خرید لباس، خرید و کاوش قدیمی شهر هستند.

  • آدرس: Am Kaiserplatz, Frankfurt City Centre (Old Town), 60311 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است، دوچرخه سواری، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق‌های ضدآلرژی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، هندی، ژاپنی، پرتغالی، روسی)

هتل د وستین گرند فرانکفورت (The Westin Grand Frankfurt)

هتل د وستین گرند فرانکفورت (The Westin Grand Frankfurt)

هتل د وستین گرند فرانکفورت هتلی لوکس در قلب شهر است که در خیابان Zeil قرار دارد. طراحی بی‌نقص هتل در کنار تابلوهای زیبایی که در این هتل نصب شده، فضای آرام‌بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌های هتل دارای اینترنت بی‌سیم است و تهویه در اتاق‌ها لحاظ شده است. دکوراسیون مدرن هتل که با لوازم چوبی شیک مبله شده، محیط زیبایی را ایجاد کرده است که مهمانان بیشترین حس راحتی را در اتاق‌های خود لمس کنند.

هتل دارای ۳ رستوران است که در رستوران Motions هر روزه صبحانه برای مهمانان تهیه می‌شود، در رستوران San San مهمانان با غذاهای چینی آشنا می‌شوند و در رستوران Sushimoto غذاهای ژاپنی را تست می‌کنند. مرکز اسپای هتل نیز با امکانات عالی و حرفه‌ای به ارائه خدمات می‌پردازد و مهمانان می‌توانند از مرکز زیبایی و سلامت این بخش نیز استفاده کنند.

هتل تا موزه هنر مدرن ۵۰۰ متر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۱٫۹ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب خوبی برای مسافران علاقه‌مند به خرید لباس، خرید و کاوش قدیمی شهر هستند.

  • آدرس: Konrad-Adenauer-Str. 7, Frankfurt City Centre (Old Town), 60313 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و ۳۷۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، ماساژ، سونا، استخر، سولاریوم، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، هندی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، فارسی)

هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید (Fleming's Hotel Frankfurt Main-Riverside)

هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید (Fleming

هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید در قلب شهر قرار دارد و این ویژگی باعث شده است که بسیاری برای سفر به این شهر و برای اینکه دسترسی مناسبی به بخش‌های مختلف داشته باشند، این هتل لوکس را انتخاب کنند.

اتاق‌های مدرن هتل با دکوراسیون بی‌نظیری که دارد، مهمانان را شگفت‌زده می‌کند. نور آباژورها در کنار روتختی‌های زرشکی فضای گرم و دوست‌داشتنی را برای مهمانان ایجاد کرده است و با داشتن امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی مجلل و مینی‌بار اقامت خوبی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

رستوران هتل در فضایی دلباز با غذاهای محلی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. بار هتل با دکور زیبایش و رنگ کرم و قهوه‌ای که در آن استفاده شده، محیطی آرام را ایجاد کرده است و مهمانان با نوشیدن گزینه‌های پیشنهادی مسئول بار، این آرامش را بیشتر لمس خواهند کرد.

سالن بدنسازی نیز با وسایل مدرن و جدید برای علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌شود و آن‌ها می‌توانند بعد تمرینات خود به سونا مراجعه کرده و خستگی ناشی از ورزش را از تن خود بیرون کنند.

هتل تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۳۰۰ متر، تا موزه یهودیان فرانکفورت ۱ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به منظره افقی، کسب و کار و معماری هستند.

  • آدرس: Lange Straße 5-9, Frankfurt City Centre (Old Town), 60311 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، آلمانی)

هتل شراتون فرانکفورت ایرپورت اند کانفرنس سنتر (Sheraton Frankfurt Airport Hotel & Conference Center)

هتل شراتون فرانکفورت ایرپورت اند کانفرنس سنتر (Sheraton Frankfurt Airport Hotel & Conference Center)

هتل شراتون فرانکفورت ایرپورت اند کانفرنس سنتر یکی از بهترین هتل‌های شهر فرانکفورت است که تعداد اتاق‌های آن نزدیک به ۱۰۰۰ اتاق است. این هتل با امکانات قابل قبولی که به مهمانان خود عرضه می‌کند، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را کسب کند.

اتاق‌های هتل دارای مبلمان‌های زیبا با چوب افرا و دکوری ساده هستند که با نظم خاصی چیده شده‌اند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های عایق صدا، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند. هتلی با این وسعت بی‌شک دارای یک مرکز تخصصی اسپا و ماساژ است که مهمانان اوقات خوشی را در این مرکز سپری خواهند کرد.

غذاهای لذیذ آلمانی در رستوران Sheraton’s Taverne طبخ می‌شود و غذاهای اروپایی و آسیایی در رستوران Flavors سرو می‌شود و مهمانان با هر نوع ذائقه‌ای می‌توانند از خوردن غذای خود در رستوران‌های هتل لذت ببرند. هتل تا برج اصلی ۹٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۲۰۰ متر فاصله دارد.

  • آدرس: Hugo-Eckener-Ring 15 / Frankfurt Airport Terminal 1, 60549 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۰۰۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، تایلندی، هندی، یونانی، بلغاری، روسی)

هتل روسو فورت ویلا کندی (Rocco Forte Villa Kennedy)

هتل روسو فورت ویلا کندی (Rocco Forte Villa Kennedy)

اگر به دنبال اقامت در هتلی هستید که رنگ و بوی تاریخی دارد و علاقه‌مند هستید که زندگی به سبک اروپایی قدیم را بیشتر حس کنید، هتل روسو فورت ویلا کندی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این هتل تاریخی با یک حیاط داخلی زیبا و رویایی طراحی شده است که تنها ۵۰۰ متر از رودخانه اصلی فاصله دارد. معماری این هتل بی‌شک شما را محو خود می‌کند و شما دوست دارید ساعت‌ها در محوطه آرام این هتل بنشیند و از این فضا لذت ببرید.

مهمانان در مدت اقامت خود در اتاق‌های این هتل که دارای پنجر‌ه‌های بزرگ و دکوری زیبا است، اقامت راحتی را تجربه خواهند کرد. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی به سمت محوطه هتل دارند و مهمانان می‌توانند خود را در هر موقع که تمایل داشته باشند به خوردن یک چای یا قهوه دعوت کنند. همه اتاق‌ها دارای امکانات تهویه، اینترنت بی‌سیم و حمامی مجلل با گرمایش از کف هستند.

تکنولوژي مدرن و حرفه‌ای مرکز اسپای این هتل آن را نسبت به بسیاری از هتل‌ها متمایز کرده است؛ مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود به این مرکز مراجعه کنند و در فضای آرام‌بخش آن از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرند.

غذاهای لذیذ ایتالیایی در رستوران هتل برای عاشقان پاستا و پیتزا سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن غذای خود در محوطه هتل در کنار موسیقی زنده لذت ببرند و اوقات خوشی را با دوستان و خانواده خود داشته باشند.

هتل تا موزه ارتباطات فرانکفورت ۹۰۰ متر، تا برج اصلی ۱٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۸٫۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه‌مند به موزه‌ها، دیدگاه افق و معماری است.

  • آدرس: Kennedyallee 70, Sachsenhausen, 60596 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، استخر، کلاس‌های یوگا، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کرایه دوچرخه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی)

هتل جومیراه فرانکفورت (Jumeirah Frankfurt)

هتل جومیراه فرانکفورت (Jumeirah Frankfurt)

هتل جومیراه فرانکفورت آخرین هتل 5 ستاره در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره در این مقاله است. این هتل باشکوه در قلب فرانکفورت و در نزدیکی مرکز خرید Zeil قرار دارد. از همان ورود به لابی هتل و دیدن لوستر زیبا و مدرنی که در آن نصب شده است، شما متوجه سلیقه عالی و طراحی زیبای این هتل خواهید شد.

اتاق‌های هتل در نوع خود بهترین هستند و تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. اتاق‌ها دارای میز کار، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون است. اتاق‌ها دارای منظره‌ای نفس‌گیر از شهر هستند و دیدن منظره شهر در شب بسیار زیباست. رستوران Max On One انواع غذاهای فصلی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. صبحانه هر روز با تنوع بسیار از محصولات تازه و مرباهای خوش رنگ برای مهمانان تهیه می‌شود.

هتل تا خانه و موزه گوته ۴۵۰ متر، تا موزه هنر مدرن ۵۰۰ متر، تا ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه فرانکفورت ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب خوبی برای مسافران علاقه‌مند به خرید لباس، خرید و کاوش قدیمی شهر هستند.

  • آدرس: Thurn-und-Taxis-Platz 2, Frankfurt City Centre (Old Town), 60313 Frankfurt/Main, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۱۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، استخر، کلاس‌های یوگا، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، هلندی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی، ژاپنی، ایرلندی، عربی)

هتل 5 ستاره فرانکفورت

آنچه ذکر شد بهترین هتل‌های 5 ستاره فرانکفورت بود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر است، اما تلاش شد هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خدمات و موقعیتی که دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه